Kun talo on ollut kaksi kerta ja kahden vuoden ajan myynnissä ulosoton huutokaupassa, mutta ei ole mennyt kaupaksi, onko se sitten turvassa uusilta toimenpiteiltä? Ulosoton sivuilla lukee, että kiinteistön ulosmittaus on päättynyt (päivämäärä) ja se on ollut lopullinen. Siis lopullinen päätös vai kauppa?
Osa veloista on normaalin perinnän alla eli omaisuuden realisointi on ollut mahdollista.
myynti päättynyt
3
360
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ero on sanoilla päättynyt ja loppunut? Jos lopullinen päätös on päättynyt, onko se sitten lopullinen päätös? Vai onko ulosmittauspäätös lopullinen eli jatkuva?
Herra siunaa näitä viranomaisia. Kaipaan Karpoa apuun! Rip. - Anonyymi
Ulosoton ikävä tapa on jättää asiat roikkumaan vuosikausiksi. Jos kiinteistö ulosmitataan, ja se sattuu sijaitsemaan muuttotappioalueella, sen annetaan homehtua hylättynä mieluimmin kuin asumiskäyttötarkoitukseen.
Ulosotossa oleva on aivan kädetön, koska jos hukkaamiskieltokin on päällä, mitään ei saa tehdä omalle omaisuudelleen. Toki peruskorjausta, mutta kenelle? Jos ostajia ei ole ja ketään ei voi pakottaa ostamaan. Lopullinen ja päättynyt kuulostaa siltä kuin ystävän määritelmä vanhaksi. Onko ikävuosiltaan vai suhteen kestoltaan, siinäpä pulma.
Ulosottolaitos voisi työllistää selkokieltä vaalivan virkahenkilön. Ja laatia ulosottosanakirjan selvityksineen. - Anonyymi
Ulosottomiehelle voi aina soittaa ja kysyä, ei ne mitään hirviöitä ole, ihan tavallisia valtion duunareita vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201