Erikoista keskustelua..

Anonyymi-ap

Erikoista toimintaa jälleen havaittavissa erään kuntosalin ympärillä. Nyt on tehty pari keskustelua tänne suomi24:n kuntosalikanavalle, (sekä myös Vauva.fi) jotka täyttyneet pienessä ajassa kymmenillä viesteillä. Häiritsevää tästä tekee sen, että viestien määrä on valtava lyhyessä ajassa, tekstin tyylittely, rakenne, kaikki on hyvin identtistä. Kommentit alkavat aina samalla tavalla mm. Jokainen täällä tekee itse oman tulkintansa, mutta ainakin omasta mielestä nuo keskustelut näyttävät erikoisilta. Mikään normaali foorumikeskustelu, mikä on eri ihmisten kirjoittamia kommentteja täynnä, ei näytä tuolta. Jos itse pitäisi veikata, niin kommentit on kirjoitettu tekoälyä hyödyntäen. Myöskin huomion arvoista on se, että jos katsoo muita UUSIA keskusteluita, mitä samaisella kanavalla on aloitettu, on keskustelun määrä todella vähäistä, vain muutamia yksittäisiä kommentteja satelee silloin tällöin.

Eihän tästä mitään faktaa ole, ei ole niin sanotusti kättä pidempää mutta kukin voi itse käymässä tekemässä tulkintansa, mutta kyllä ainakin omaan silmään näyttää vähintäänkin epäilyttävältä.

Keskustelut löytää, kun menee suomi24:ssa ensin -> Urheilu ja kuntoilu -> Kuntoilu ja kuntosalit.

HUOM.
Tämä on vain oma havaintoni ja mielipiteeni aiheesta, eikä tarkoitukseni ole esittää väitteitä faktoina tai syyttää ketään mistään. Jokainen voi muodostaa oman näkemyksensä asiasta. Toivon asiallista kommentointia täällä, kiitos!

1

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä järjenjättiläisen ulostulo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35