Hyvät suomalaiset ja älypuhelinten vihaajat, tämä on aihe, joka huolettaa minua ja teitä. Älypuhelim

Anonyymi-ap

Hyvät suomalaiset ja älypuhelinten vihaajat, tämä on aihe, joka huolettaa minua ja teitä. Älypuhelimet ovat suuri uhka tälle maalle ja asialle on tehtävä jotain välittömästi. Niin sanotut ''äly''puhelimet ovat saaneet liikaa valtaa tässä maassa ja tekevät ihmisistä kuin eläviä zombeja. Nämä perkeleen laitteet vievät ihmisten aikaa todellisesta elämästä ja levittävät lies mitä mielisairauksia perkeleen sosiaalisen median kautta. Sosiaalinen media on aivosyöpää aiheuttava asia, joka pitäisi myös poistaa välittömästi! Tämä vie kaikkien aikaa todellisesta elämästä ja aiheuttaa vakavaa masennusta ihmisille. Ja tekoäly, luuletko että tämäkään on hyväksi ihmiskunnalle?! Tekoäly on myös aivan valtava suuri uhka koko maapallolle, joka vie ihmisen ajattelua. Tämän avulla voi myös huijata kokeissa, niin onko hyvä, ONKO HYVÄ?! Nämä kaikki perkeleen asiat vievät ihmiset todellisesta elämästä pois! OTTAKAA NE KUNNON NOKIA MATKAPUHELIMET KÄYTTÖÖN JA HEITTÄKÄÄ KAIKKI VITUN ÄLYPUHELIMET VITTUUN JOS OLET SAANUT MASENNUKSEN SOSIAALISEN MEDIAN KAUTTA tai jos/kun muuten koet sen käytön ihan perkeleen epämukavaksi! EI KÄNNYKKÄÄ!!! EI SOSIAALISTA MEDIAA!!! EI TEKOÄLYÄ!!! Ja lisäksi, älypuhelinten valmistus tuhlaa liikaa luonnonvaroja tässä maapallossa, esimerkiksi yhden perkeleen älypuhelimen valmistukseen menee YLI 30 ERI METALLIA ja tuottavat aivan mielettömän paljon jätettä. Älypuhelimet ovat jo itsestään vakava asia ja niiden tuotanto perkele vielä vaan pahentaa sitä! Ennen lapset ja nuoret olivat ulkona ja tekivät kunnolle ja mielelle hyödyllisiä asioita, KUN TAAS NYKYÄÄN LAPSET, NUORET JA MYÖSKIN AIKUISET TÖÖLÖTTÄVÄT SITÄ PERKELEEN LAITETTA NISKA VINONA ILMAN TEKEMÄTTÄ MITÄÄN! MIELISAIRAUDETKIN LISÄÄNTYY NÄIDEN PERKELEEN LAITTEIDEN JA SOSIAALISEN MEDIAN TAKIA! ASIALLE ON TEHTÄVÄ JOTAIN, NÄMÄ PITÄISI KIELTÄÄ! KÄNNYKÄT, SOSIAALINEN MEDIA, JA TEKOÄLY POIS!!!!!!!

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikki vihaa älypuhelimia tai tabletteja. Yksi syy on yksinkertaisesti ihmisten ikä. Esim. tässäajassa on ihmisiä jotka ovat eläneet aikaa lankapuhelimien kanssa ja palveluitten saamisen face toto face. Itse olen syntynyt 1070 luvun alussa ja ekat verkkopankkitunnukset sain 1996 ja ekan kerran käytin nykyaikaista verkkopankkia selaimessa 1997, kännykällä käytin ekan kerran verkkopankkia joskus 2011_13. Kuka tietää kuinka kauan pystyn käyttämään sitä, ei minulla ole ketään luottoihmistä.

Minulla on itseäni 20v vanhempi kaveri joka on tilanteessa, jossa halvan ja hitaan w10 uusinta on edessä. Olen miettinyt jos hän ottaisi seuraavaksi tabletin, siinä on tiettyjä vahvuuksia mutta myös huonoja puolia. Ymmärrän täysin sen miksi hän valitsee edelleen tietokoneen. Hän ymmärtää myös sen miksi tabletti olisi hyvä, mutta älypuhelinta hän ei ota.

Jos minulla olisi mahdollisuus heittää tietokone ulos ikkunasta, niin siirtyisin ihan täysin älypuhelimeen ja tablettiin. Minulla on valmius siihen. En arvostele ihmisten näkemyksiä. Monella on vain kynnys. Tiedän yli 80 ihmisen joka siirtyi älypuhelimesta aiempaan. Moni varmaan kaipaa lankapuhelimia vaikka johdot on revitty tolpista jo vuosia sitten.

• Anonyymi

1070 syntynyt:) Aikas vanha:)

• Anonyymi

Taitaa olla itte metusalem !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      838
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe