MOL ohjelmassa oli hyvin tuotu esiin seksuaalinen kohtelu takseissa. Kun mamut ei osaa mittää. Kuljettaa miten sattuu minne sattuu..
Mutta kuka tekisi ohjelman , kun taxi on valkoinen mies keskisuomalainen kuljettaa omaapuolisoaan .jokapäivä. Omalla taksilla.
Kuka selvittää oma mies kuskaa omapuoliso.
Kela menee kyytiohi . vammaspalvelu sama juyttu.
Oma vaumo paras kyydi.
seiska prokadanda lehti.
huijaritaksit
16
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta!
Tämän viestiketjun voi poistaa. Ei ole Jyväskylän palstan aiheeseen liittyvä aloitus. - Anonyymi
Missä on taksien turvallisuus...
Mihin se katosi... - Anonyymi
Berneri paskoi taksiliikenteen.
- Anonyymi
Mitäs kakit
- Anonyymi
Ainoa keino mikä noille "erikoisosaajille" on riittävä pelote on karkoitus maasta ja sossuturvan piiristä mikäli tekevät rikoksen. Turha näille mitään "soo soo koulutuksia" pitää.
- Anonyymi
ryi ibjub gaysja sabibra "jetööb eu jubbiata" ukneusestu göb oygyy jiji naaoakkib ugnustreb oyikesta hijauseb jubakausebjubnuekuouteeb tuetöö'
- Anonyymi
Yietoonthmyydenalku kunoppiitiedostamaanmiten tyhmä itonpi.
- Anonyymi
niin jooh arvaa paljonko oli minulla filosofian numero ylioppilastodistuksessa, kun noita Zebib.rttoousuö oaeadisweha weuikky eu ikkyt 10 iku8
- Anonyymi
milloinkahannaapuri tuo jättimotdksstkrina... hänrellä on katos paikkamissänormsslidipitää ditämulls onjämerämpääksludtos krdtääkrdättslvet hehe
- Anonyymi
Muslimi on valkoisen miehen saaliseläin.
- Anonyymi
Vain unelmissas. 6-0 voittaa muslimi valkoisen sohvapotun. Valkoiset sohvapotut on muslimeille yhden käden tapauksia. Vähän niin kuin kärpäsen lätkäisisi.
- Anonyymi
Kaikki rikolliset maahantunkeutujat takaisin omiin rikollisiin maihinsa!
- Anonyymi
Eli sinutkin Somaliaan.
- Anonyymi
Kuinka voi olla noin kateellinen tämä aloittaja?!
Varmaan itsellään taksifirma joka konkurssin partaalla hähähäää🤣 - Anonyymi
Taksi , jonka paras asiakas on omaan kassaan kyyti.
Omaa akkaa kuljetellaan ja sen avustajaa.
Taksilla . jonka kuljettaja on kuljetettavan avomies.- Anonyymi
Jos omalla akalla on VP ja kela kyydit?
Taksiin ,jossa on myös osakkaana?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119