Oodissa meditoidaan iltaisin

Anonyymi-ap

Helsingin pääkirjastossa kokoontuu meditoijia Amma järjestön Taavi Kassilan ja Ananda Margan Dadan johdolla heidän yhdessä järjestämiin iltoihin, joihin voi kuka tahansa osallistua. Toivoisi että tällaista toimintaa olisi enemmänkin kirjastoissa ja muissakin paikoissa. Rakkaus ja rauha leviäisi näin kaikkialle ja ihmiset olisivat onnellisempia ja viisaampia. Muuten Helsingissä näkee niin paljon juopottelua ja maallisen mammonan ja kännyköiden kimpussa touhuavia.
Nostan hattua näille todella päättäväisille ihmisille, sanovat istuneensa jo puolitoista vuotta joka ilta paitsi ei sunnuntaina. Taitaa yleensä alkaa puoli kuudelta tai kuudelta ja kestää sen minkä itse kukin jaksaa istua Oodin toisessa kerrroksessa. Facebookissa ilmoittelevat tarkat alkamisajat, että sinne vaan kokeilemaan miltä tuntuu.

1

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainitsen vielä, että Taavi taitaa olla nyt vielä Intiassa mutta huhtikuun alusta on varmaankin paikalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      2436
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1147
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      107
      1052
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      878
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53