Helsingin pääkirjastossa kokoontuu meditoijia Amma järjestön Taavi Kassilan ja Ananda Margan Dadan johdolla heidän yhdessä järjestämiin iltoihin, joihin voi kuka tahansa osallistua. Toivoisi että tällaista toimintaa olisi enemmänkin kirjastoissa ja muissakin paikoissa. Rakkaus ja rauha leviäisi näin kaikkialle ja ihmiset olisivat onnellisempia ja viisaampia. Muuten Helsingissä näkee niin paljon juopottelua ja maallisen mammonan ja kännyköiden kimpussa touhuavia.
Nostan hattua näille todella päättäväisille ihmisille, sanovat istuneensa jo puolitoista vuotta joka ilta paitsi ei sunnuntaina. Taitaa yleensä alkaa puoli kuudelta tai kuudelta ja kestää sen minkä itse kukin jaksaa istua Oodin toisessa kerrroksessa. Facebookissa ilmoittelevat tarkat alkamisajat, että sinne vaan kokeilemaan miltä tuntuu.
Oodissa meditoidaan iltaisin
Anonyymi-ap
1
325
Vastaukset
- Anonyymi
Mainitsen vielä, että Taavi taitaa olla nyt vielä Intiassa mutta huhtikuun alusta on varmaankin paikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960