Israel ja euroviisuihin osallistumiskielto

Anonyymi-ap

Kun en ymmärrä, miten Israelin sotaan voidaan vaikuttaa sillä että yksi todennäköisesti täysin viaton artisti pullautetaan euroviisuista pois ja orkesteri ja valojen laittaja ja muu sen asian kanssa puuhaaja.
Olisi eri asia jos itse biisiin sanoitetaan sotaa koskeva juttu, en tiedä onko se uhkana oleva tarkoitus. Mutta jos vaan lurautetaan vaikka rakkauslaulu niin kyttä minun puolesta saisi mukana olla. Mitä mieltä muut.

64

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näköjään voidaan vaikuttaa, eihän Venäjäkään saa osallistua euroviisuihin.

• Millä tavalla se on Venäjän harjoittamaan sotaan vaikuttanut, etteivät venäläiset laulajat saa osallistua Euroviisuihin?
        Ei minun mielestäni ole vaikuttanut Putiniin mitenkään.

Se nyt olisi tosin aivan sama vaikka Erika onanisoisi ihan vain kotonaan.
        Israelilla on niin paljon parempi kappale tänä vuonna. On neljäntenä vedonlyöntitilastoissa, hyvästi ohi Erikan.

https://www.youtube.com/watch?v=Q3BELu4z6-U&t=4s

• Anonyymi

Israel tekee kansanmurhaa,, pommittaa naapuri maita viimeksi Syyriaa josta ei luulisi olevan uhkaa, valtio yrittää toipua Assadin himuvallasta, puolet kansasta pakolaisia.

• Anonyymi

Israel ei tee kansanmurhaa.

Syyria muodostaa uhan Israelin lisäksi syyrialaisille, varsinkin kristityille, alaviiteille ja druuseille.

Syyriassa Israel on pommittanut lähinnä asevarastoja, ettei nykyinen hallinto pystyisi käyttämään niitä Israelia ja syyrialaisia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel ei tee kansanmurhaa.

Syyria muodostaa uhan Israelin lisäksi syyrialaisille, varsinkin kristityille, alaviiteille ja druuseille.

Syyriassa Israel on pommittanut lähinnä asevarastoja, ettei nykyinen hallinto pystyisi käyttämään niitä Israelia ja syyrialaisia vastaan.

Haha hahaha hahahaa,,,.

• Anonyymi

Palet ja muut liinapäät häiriköivät alueella, Israelilla on alueella kurinpalautus käynnissä.

Suomen kulttuuriväki elää vanhan kommariajan hengessä, paskovat omalle leivälleen.

• Anonyymi

Lähi-idässä asuu muitakin miehittäjä juutalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähi-idässä asuu muitakin miehittäjä juutalaisia.

Sekava kommentti, selitäpäs mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Väärä tapa yrittää vaikuttaa lähi-idän tilanteeseen, varsinkin kun nämä boikottia ajavat unohtavat kuka on se oikea syyllinen.

• Anonyymi

Syyllinen ei tosta ole epäselvyyttä, Juutalaiset perustivat valtion väkivaltaa käyttäen alueelle joka oli jo asuttu. Ei Suomalaisetkaan hyväksyisi jos joku tulisi tänne väkisin ja ottaisi maamme omaan käyttöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyllinen ei tosta ole epäselvyyttä, Juutalaiset perustivat valtion väkivaltaa käyttäen alueelle joka oli jo asuttu. Ei Suomalaisetkaan hyväksyisi jos joku tulisi tänne väkisin ja ottaisi maamme omaan käyttöön.

Nyt on noloa vertailua ja kaameaa tiedon puutetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on noloa vertailua ja kaameaa tiedon puutetta.

Olen erittäin hyvin tietoinen miten ja miksi Israelin valtio perustettiin, ilman koloanisti Britittejä tuskin olisi syntynyt Israelin valtiota, ilman aseita miehitystä ei olisi valtiota syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tuputa hörhöjen juttuja, pelkkää kulttuurikommarien propagandaa.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Olen erittäin hyvin tietoinen miten ja miksi Israelin valtio perustettiin, ilman koloanisti Britittejä tuskin olisi syntynyt Israelin valtiota, ilman aseita miehitystä ei olisi valtiota syntynyt.

Savolainen kirjoittaa huussin alustaa.
        Rajoja vedeltiin ja muutettiin paljon viime II sodan jälkeen. Nyt eletään uudella vuosituhannella, r ättipäät paimentavat vuohilaumojaan, kun iipot elävät digiaikaa, korkeassa teknologiaa hyödyntäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikos se alue itsenäisen Palestiinan valtion aluetta?
        Ei minun tietääkseni sellaista valtiota ole koskaan ollut kuin Palestiina.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Israel puolustaa itseään ja omaa maataan jatkuvaa terrorismia ja väkivaltaa vastaan. Palestiinalaiset äänestivät valtaan Hamasin, se tekee palestiinalaiset terroristien tukijoiksi. Kun Hamasin terroriin tulee Israelin vastaisku, on turha itkeä; sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi se on perustaa valtio alueelle joka on asuttu kuin asumattomalle alueelle.

Hamas ja PLO/Fatah ovat perustamassa valtiota toisen valtion päälle ja yrittävät tehdä alueella täydellisen etnisen puhdistuksen eli kansanmurhan.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Suomeakaan ei olisi syntynyt ilman aseita ja miehitystä.

Britit yrittivät estää Israelin valtion syntymisen. Siksi britit ajettiin alueelta pois, kun brittien tavoitteena oli antaa juutalaisille kansainvälisen oikeuden mukaan kuuluva alue arabeille.

• Anonyymi

Minusta ihan mielenkiintoista lukea mielipiteitänne Israelista ja Palestiinasta. Minä kun en löydä selkeää mielipidettä, kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä.
      Olen uskonnollinen mutta sen ansiosta en missään nimessä periaatteessa ole Israelin puolella, tiedän että jotkut ovat. Olemme käsitelleet tätä asiaa uskonnollisissa keskustelutilaisuuksissa, mutta en ole tullut vakuuttuneeksi kummalla puolella on oikeamaa tai väärenpää olla. Lähes jokaisella on jokin tunteeseen tai tuntemukseen perustuva mielipide. Minä toivoisin vai todellisuuteen perustuvaa faktaa, onko sitä?

• Alue Raamatun mukaisesta luvatusta maasta oli jotenkinn totta pari tuhatta vuotta sitten, olosuhteet silloin täysin erilaiset. Juutalaiset häipyivät ja palestiinalaiset jäivät.

Siivilejä teurastetaan, terroristit eri juttu kuin siviilit, Netanyahu on itse äärioikeisto mielinen terroristi jonka Trumppi hyväksyy. Länsiranta ajan kysymys milloin se lopullisesti liitetään Israeliin, Gaza maailman suurin pakolaisleiri, eläimiäkin kohdellaan paremmin kuin alueen siivileitä jotka joutuneet alistumaan.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Alue Raamatun mukaisesta luvatusta maasta oli jotenkinn totta pari tuhatta vuotta sitten, olosuhteet silloin täysin erilaiset. Juutalaiset häipyivät ja palestiinalaiset jäivät.

Siivilejä teurastetaan, terroristit eri juttu kuin siviilit, Netanyahu on itse äärioikeisto mielinen terroristi jonka Trumppi hyväksyy. Länsiranta ajan kysymys milloin se lopullisesti liitetään Israeliin, Gaza maailman suurin pakolaisleiri, eläimiäkin kohdellaan paremmin kuin alueen siivileitä jotka joutuneet alistumaan.

Kukas aloitti siiviilien teurastamisen, mieti sitä, muut tietävät kyllä jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukas aloitti siiviilien teurastamisen, mieti sitä, muut tietävät kyllä jo.

Jokainen varmaan seurannu uutisia ei tarvitse miettiä.

Edelleen Israelin valtio olisi saanut jäädä syntymättä, juutalaiset ovat miehittäjiä ja tässä tulos. Ei miehittäjiin suhtauduta missään suopeasti, arabit on altavastaajia USA:n aseitten edessä, suorastaan itsemurhaa yrittää vastustaa.
        Atomipommi Gazaan nii loppuisi kiduttaminen.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Alue Raamatun mukaisesta luvatusta maasta oli jotenkinn totta pari tuhatta vuotta sitten, olosuhteet silloin täysin erilaiset. Juutalaiset häipyivät ja palestiinalaiset jäivät.

Juutalaiset poistuivat alueelta siksi, koska toinen vaihtoehto olisi ollut kuolema.

Nykyisiä ns. palestiinalaisia ei oltu silloin vielä edes keksitty, kun juutalaiset lähtivät nykyisen Israelin alueelta.

Netanjahu ei ole terroristi.

Gaza ei ole pakolaisleiri, vaikka sieltäkin löytyy "pakolaisleiri", koska gazalaiset eivät halua antaa kaikille gazalaisille yhtäläisiä toimeentulomahdollisuuksia.

Se on totta, että gazalaisia kohdellaan huonommin kuin eläimiä. Juuri siksi Hamas pitäisi tuhota, että gazalaisten elinolot paranisivat.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Edelleen Israelin valtio olisi saanut jäädä syntymättä, juutalaiset ovat miehittäjiä ja tässä tulos. Ei miehittäjiin suhtauduta missään suopeasti, arabit on altavastaajia USA:n aseitten edessä, suorastaan itsemurhaa yrittää vastustaa.

Totta. Hamas aloitti siviilien teurastuksen niin Israelissa kuin Gazan kaistalla.

Taidat olla vasemmistolainen, kun toivot Gazaan atomipommia.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Pertikki paljastuu erittäin väkivaltaiseksi, ihan tulee mieleen hamasilainen tyyli. Ei uskoisi suomalaisen vihaavan juutalaisia noin leppymättömällä raivolla.

• Vähän surullista, että Hamasin provosoimattomasta hyökkäyksestä nippa nappa hengissä säilynyt nuori nainen on joutunut suomalaisten ns "suvaitsevaisten" vihan kohteeksi.

Hän oli siellä festareilla, missä Hamas teurasti satoja hänen festarikavereitaan silloin 7.10 ja vei paljon vangiksi Gazaan ihan ilman omaa syytään.
      Itse säilytti henkensä piiloutumalla moniksi tunneiksi ammuttujen kavereittensa sekaan ja osittain niitten allekin.
      Minkälaista se suomalaisten suvaitsevaisuus pohjimmaltaan lienee, imettelenpä vain.

• Wikipedia kertoo lyhykäisyydessä Palestiina alueen historian.
      Juutalaiset oli maahan muuttajia alueelle vaikka alueella oli aina asunut pieni määrä juutalaisia.
      Lopullisen piikkin maahanmuuttoon alueelle sai aikaan natsi Hitler vaikutus tässä tulos, tuskin Israelin valtiota olisi syntynyt.

Persujen mieliaihe maahanmuutto pelko muslimi aiheuttaa väestön vaihdon Suomeen. Juutalaiset onnistuvat matuilussa vaihtamaan väestönvaihdon, Gazan jälkeen Länsiranta jne.

• Sitä se maahanmuutto saa aikaan.
        Hienoa, että sinäkin olet saamassa silmäsi auki. Joko olet liittynyt persuihin?

• Tellukka kirjoitti:

Sitä se maahanmuutto saa aikaan.
        Hienoa, että sinäkin olet saamassa silmäsi auki. Joko olet liittynyt persuihin?

En liity mihinkään puolueeseen, ei kiinnosta puolue politiikka, miten maa makaa voi seurata muutenkin.
        Trumpin äärioikeistolaisuus on kammottavaa, ei löydy sanoja siihen.

• Pertikki kirjoitti:

En liity mihinkään puolueeseen, ei kiinnosta puolue politiikka, miten maa makaa voi seurata muutenkin.
        Trumpin äärioikeistolaisuus on kammottavaa, ei löydy sanoja siihen.

Onko ne nuo Euroviisut pelkästään vihervassareille suunnattuja?
        Ei kai Trump ole sinne työntymässäkään, vanha ukko.

• Tellukka kirjoitti:

En tiedä, tiedä muutakaan vasemmistosta, vaalitulos ensi kuussa vähän kiinnostaa niin paljon että saatan äänestää jotain ehdokasta.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

pertikkion pskanpuhuja kuten tavalliseti eli savolaisittain

• Anonyymi

Karkeasti voidaan sanoa, että:

- Alueen arabeista pisin historia alueella on arabikristityillä

- Toiseksi pisimpään alueella ovat olleet muslimiarabit, jotka ovat Israelin kansalaisia

- Viimeksi tulleet arabit ovat tulleet 1900-luvun alkupuolella. He ovat nyt näitä Arafatin "palestiinalaisia"

• Anonyymi

pertikki ei tiedä mitään palestiinalaisisa mikä ei ole kansa
      alue josta puhutaan Gaza on osa Egyptiä mutta siellä ei OLE EGYPTILÄISIÄJA GAZAN RAJA ON SULJETTU PYSYVÄSTI EGYPTIIN
      pertikkipuhuu pskaa kuten tavallisesti
      palestiinan kansaa ei ole olemassa eikä sillä ole historiaa

• Joo tiedän maahanmuutosta enemmän kuin Persut yhteensä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mari Rantanen joutuu hyväksymään pakolaiskiintiöissä ei kristityt vähemmistönä, kun hän halusi kristityt enemistöinä.
      Lisäksi joutuu antamaan selvityksen miksi aikoi suosia kristittyjä valintaa tehdessä, eli miksi aikoi toimia rasistisesti.

• Anonyymi

Miksi haluat pahaa suomalaisille? Ehdoin tahdoin?

• Anonyymi

Sitä terroristivaltiota pitäisi boikotoida kaikkialla ja kaikin mahdollisin tavoin.

• Anonyymi

Israel ei ole terroristivaltio. Mitä valtiota tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel ei ole terroristivaltio. Mitä valtiota tarkoitat?

Kyllä on. Eikö se ole vielä tappanut tarpeeksi lapsia ja naisia, jotta ymmärtäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Eikö se ole vielä tappanut tarpeeksi lapsia ja naisia, jotta ymmärtäisit.

Selvitähän itsellesi aiheen perussanasto ensin, niin jatketaan sitten aiheesta. Käytä vaikka 2 minuuttia elämästäsi siihen, että selvität itsellesi mitä tarkoittaa terroristi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvitähän itsellesi aiheen perussanasto ensin, niin jatketaan sitten aiheesta. Käytä vaikka 2 minuuttia elämästäsi siihen, että selvität itsellesi mitä tarkoittaa terroristi.

Terroristi tappaa, kuten Israelkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terroristi tappaa, kuten Israelkin.

Et käyttänyt edes kymmentä sekuntia aiheeseen tutustumiseen tai sitten olet oppimiskyvyltäsi poikkeuksellisen heikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et käyttänyt edes kymmentä sekuntia aiheeseen tutustumiseen tai sitten olet oppimiskyvyltäsi poikkeuksellisen heikko.

Kuulen uutisista miltei joka päivä, mitä milloinkin ovat tehneet. Se riittää eeerittäin hyvin. (Miten seuraat ajankäyttöäni täällä?) Prkl.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulen uutisista miltei joka päivä, mitä milloinkin ovat tehneet. Se riittää eeerittäin hyvin. (Miten seuraat ajankäyttöäni täällä?) Prkl.

Oppimiskykysi on siis poikkeuksellisen heikko.

Et vieläkään tiedä mitä sana terroristi tarkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oppimiskykysi on siis poikkeuksellisen heikko.

Et vieläkään tiedä mitä sana terroristi tarkoittaa.

Näetkö sinä, mitä Israel tai oikeammin sen seniili päämies tekee, miten toimii, mitä aiheuttaa ja aikaansaa. Jatketaan sitten, kun ymmärryksesi yltää.

• Anonyymi

Tukiterveisiä Jaffaan.

• Anonyymi

Onko Israel Euroopassa.
      Väkivaltainen kansa, ei kiitos.
      Uskonto määrää eikä kyllä kuulu ollenkaan euroviisuihin, jotain rajaa.

• Anonyymi

Onkos Australia Euroopassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos Australia Euroopassa?

On.

• Anonyymi

Suomen tulee jättäytyä pois Euroviisuista, jotta Israel saa paremman sijoituksen niissä...!

• Anonyymi

Israel on jo nyt paremmin sijoittunut kuin Suomi.
        Siksi kateelliset suomalaiset haluavat poistaa Israelin kisoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on jo nyt paremmin sijoittunut kuin Suomi.
        Siksi kateelliset suomalaiset haluavat poistaa Israelin kisoista.

Samoin minäkin ajattelen. On pelkkää kateutta ja ehkä joidenkin vaan pitää silloin tällöin nousta esiin rettelöimään. Tästä nyt saavat aiheen. Kun ei muullakaan konstin pääse julkisuuteen. Kai ne Eduskunnan portaillakin käyvät mesomassa.

• Anonyymi

Antisemiittinen Pertikki tuo täällä natsiajatustaan esiin, ja useita naisoletettuja höpsähtänyt samaan.

Antisemitismi = juutalaisviha kuten Hitlerillä ja natseilla aikoinaan.

• Minä en vihaa juutalaisista, sen olen kertonut ennenkin, et tiedä minun ajatusmaailmaa, yrität laittaa sanoja minun sanomaksi.

• Pertikki kirjoitti:

Minä en vihaa juutalaisista, sen olen kertonut ennenkin, et tiedä minun ajatusmaailmaa, yrität laittaa sanoja minun sanomaksi.

Juutalaisia

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Minä en vihaa juutalaisista, sen olen kertonut ennenkin, et tiedä minun ajatusmaailmaa, yrität laittaa sanoja minun sanomaksi.

Niin,,olet kuitenkin natsimielinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,,olet kuitenkin natsimielinen.

Kovasti on leimaamassa suomalaisia ihmisiä!

• Anonyymi

Kulttuuriväessä on monenlaista taivaanrannan maalaria ja sossupummia sekä luusereita, vinkumassa apurahoja valtiontukia.
      Asemoijat itsensä lipunkantajiksi, hoilaamalla vanhoja kommarilauluja kostean pöllyävissä illoissa yhdessä maskottiena kanssa, vihaansa Israelia kohtaan.

• Anonyymi

Ikävä ilmiö, ajattelemattomia ovat.

• Anonyymi

Yleistät, samalla tavalla yleistän persuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleistät, samalla tavalla yleistän persuja.

Dicto simpliciter on argumentointivirhe molempiin suuntiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dicto simpliciter on argumentointivirhe molempiin suuntiin.

Vierasperäisten sanojen käyttö on turhaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      36
      2186
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      125
      1437
    3. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      92
      1250
    4. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      108
      1073
    5. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      71
      995
    6. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      85
      946
    7. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      243
      761
    8. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      4
      724
    9. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      42
      681
    10. Kerro joku asia sinusta,

Jonka kaivattusi tietää?
      Ikävä
      36
      663
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (71) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja