Näin mulle tehtiin

sari.

Olin 17, ja Helsingissä klo 18.00 aikoihin yksin kaveriltani tulossa kotiin päin. Vastaani käveli n. 20 vuotias komea (ei kyllä liity tähän mutta..) mies, joka ensin vain hymyili minulle ja käveli ohitseni.
Seisoin aj odotin liikennevaloissa valojen vaihtumista, kunnes tuo sama mies tuli viereeni ja otti kädstäni pehemästi mutta päättäväisesti kiinni. Yritin riuhtaista käteni irti tajutssani tilanteen, mutta mis kiskaisikin minut pois ja raahasi rappukäytävään.
Hän työnsi minut hissiin ja sanoi "jos et kohta tee niinkuin pyydän, sinulle käy huonosti". Haistoin miehen hengityskestä oluen, ja huomasin että hän oli pienessä humalassa. Sopertelin jotain "ihan oikeesti mun täytyy nyt mennä", mutat mies vain nauroi ja hissin pysähdyttyä veti minut erääseen huoneistoon.

Siellä hän kaatoi minut sängylleen. Hän kisoi minulta t-paidan ja farkut pois, vaikka yritin vastustella. Vähän aikaa hyväiltyään rintojani hän avasi myös liivini, ja nuoli ja hyväili rintojani. Yritin vieläkin rimpuilla kunnes mies laittoi jonkun pillerin suuhunsa ja samalla riisui alushousuni. Hän työnsi sormen sisääni ja naureskeli. Lopulta hän työnsi 3 sormeä pillustani, vaikka parhaani mukaan yritin irrottautua hänestä.
Sitten hän kaivoi jostain kortsun ja laittoi sen kullinsa päälle. Sen jälkeen mies työntyi sisääni kivuliaasti. Minuun sattui sillä tämä mies ei todellakaan ollut mikään hellävarainen.
Hän huudasti jotain josta en saanut selvää, ja samalla paikalle saapui toinen hieman iäkkäämpi mies aivan alastomana. He käänsivät minut ympäri ja alkoivat panna vuorotellen minua takaapäin. 2 tunnin jälkeen he jättivät minut yksin huoneeseen ja poistuivat paikalta. Laitoin vaatteet äkkiä päälleni ja juoksin kotiin.

Vanhempani hieman ihmettelivät, mutta eivät ole tietoisia asiastani.

Tämä kaikki on oikeasti totta, vaikka tuntuisikin että "eihän tälläsitä voi tapahtua". Itse en ollut humalassa.
Minun on vieläkin ½ vuoden jälkeen vaikea käsitellä asiaa ja tämä paikka on ensimmäinen johon kerron tarinani.

28

22011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika

      Maailma on täynnä kiimaisia miehiä. Ja niitten on pakko saada pillua kun oma käsi ei riitä.

      Nykyajan nuorten pitäis kyllä tajuta jo ettei illalla kävellä yksin.

      • ajattelemattomalle

        Ehdotatko tosiaan, etteivät naiset saisi liikkua kaupungilla klo 18.00, ennen tai jälkeen? Raiskaus ei sinällään katso kellon aikaa. Oletko valmis itse luopumaan vapaudestasi liikkua?


    • Wastaaj

      Seksifantasioita voi kirjoitella tuonne toiseen foorumiin.

    • pasi

      pitäis men jutteleen niitten tyyppien kans ja opettaa ne kohteleen naista oikeen!! vittu et tollasia luusereita on oikeesti olemassa.

      toivottavasti nyt kuitenkin pärjäilet..halit sulle.

      • girl

        Jos tää on oikeesti totta ni sun ois pitäny tehdä ilmotus poliisille..
        Sori jos epäilen ja tää ei oo mtn. vittuilu mut toi kuulosti joltain fantasialta..mut aika hyvin se saa sut kadulta pakotetettua sun kämppääs..kai nyt muitaki ihmisiä siel liikkuu..tai emt.


      • girl kirjoitti:

        Jos tää on oikeesti totta ni sun ois pitäny tehdä ilmotus poliisille..
        Sori jos epäilen ja tää ei oo mtn. vittuilu mut toi kuulosti joltain fantasialta..mut aika hyvin se saa sut kadulta pakotetettua sun kämppääs..kai nyt muitaki ihmisiä siel liikkuu..tai emt.

        Sinusta poiketen en sko, että tuntemattomat ihmiset puuttuvat tilanteeseen, jos näkevät jotakuta retuutettavan kadulla.

        Moni soittaa kyllä poliisit mutta vain aniharvat yrittävät väliintuloa siksi tällaisia tapahtuukin. Pari vuotta sitten Helsingissä raiskattiin nuori tyttö täydessä bussissa.

        Muut matkustajat kyllä hälyttivät poliisit mutta itse tilanteeseen kukaan ei puuttunut.


    • kk-hunter

      Yks keksii noita tarinoita ja runkkaa himassa! Mitä jos sun täytys joskus olla oikeesi jonku naisen kans? Taitais mennä paskat housuun.

    • plääääääh

      eipä tullut mieleen potkaista munille niin paljon kuin sielu sietää. tai lyödä kurkkuun kyynerpäällä/nyrkillä, tai vaikka sormia silmiin.

      ja muuten, aika paska stoori.

    • mä vaan.....

      Älä välitä mitä muut sanoo, ne ei tidä miltä tuntuu tulla raiskatuksi, eikä puolustautuminen aina helppoa ole. Mene puhumaan jonnekin/jollekin tapahtuneesta,siten pääset helpommin tapahtuneesta yli. Ja jos menet puhumaan asiasta, miehet ehkä saataisiin kiinni tekemisistään. En usko, että tulet olemaan ainoa jota nuo miehet kohtelevat huonosti.
      Minut on myös raiskattu. Meni pitkään ennen kuin uskalsin puhuakaan mitään siitä, mutta sitten hain apua ja ja puhuin psykologille tapahtumista, ja he ovat selvittäneet oikeusprosessia puolestani ja olleet suurena apuna. Suosittelisin sinua tekemään samoin.

    • tarjolla

      Kuulun näemmä vähemmistöön eli uskon tarinasi. Tuollaista tapahtumaa ei paranneta ½ vuodessa, vaikka olisit henkisesti kuinka vahva. Itselläni on myös takana seksuaalista väkivaltaa, vaikka ei noin pahassa muodossa ja taistelen vieläkin toisinaan nousevia tuntemuksia vastaan vaikka ne ovatkin vuosien saatossa laimenneet.

      Ensimmäinen asia, joka tulee muistaa: ET SAA SYYTTÄÄ ITSEÄSI! Tämä siltä varalta, että jos teet niin. Kokemuksien työstäminen alkaa nimenomaan tästä.

      Toinen asia. Hakeudu seksuaaliterapeutin puheille tai soita nimettömänä nuorille tarkoitettuihin auttaviin puhelimiin.

      Nyt puhun kokemuksella. Tietenkään kaikki arvet eivät katoa, mutta saat itsesi paljon nopeammin parempaan kuntoon (siis henkiseen), kun haet apua. Itse tein sen virheen, että ajattelin selviäväni yksinkin. Olen selvinnytkin, mutta se vei huomattavasti kauemmin aikaa kuin jos joku olisi ollut auttamassa.

      Muista ettet saa syyttää itseäsi ja lisäksi se ettei kaikki miehet ole samanlaisia. Heidän joukossaan on myös paljon herrasmiehiä ja hyväsydämisiä ihmisiä.

      Jaksamista ja rohkeutta!

      • Wastaaja

        Mitään noista asioista ei ole oikeasti tapahtunut. Kyseessä on pelkkä fantasia, joka on kirjoitettu väärään foorumiin. Raiskauksen uhri ei kirjoita yksityiskohtaista seksi-painotteista selostusta tapahtumasta ja jätä henkistä puolta sikseen. Lueppa juttu uudestaan:

        "astaani käveli n. 20 vuotias komea (ei kyllä liity tähän mutta..) mies"

        "tuo sama mies tuli viereeni ja otti kädstäni pehemästi mutta päättäväisesti kiinni."

        "Vähän aikaa hyväiltyään rintojani hän avasi myös liivini, ja nuoli ja hyväili rintojani."

        ...Ja niin poispäin. Kovin kuulostaa romanttiselta ja tyypilliseltä Reginan raiskausjutulta tämä. Komea, nuori, pehmeäotteinen, mutta päättäväinen mies tulee kadulla vastaan ja vie huoneistoonsa...

        Ei kannata tukean näitä fantasiajuttuja täällä, koska tämän foorumin ideana on keskustella OIKEASTA seksuaalisesta väkivallasta.


      • __kaofha-
        Wastaaja kirjoitti:

        Mitään noista asioista ei ole oikeasti tapahtunut. Kyseessä on pelkkä fantasia, joka on kirjoitettu väärään foorumiin. Raiskauksen uhri ei kirjoita yksityiskohtaista seksi-painotteista selostusta tapahtumasta ja jätä henkistä puolta sikseen. Lueppa juttu uudestaan:

        "astaani käveli n. 20 vuotias komea (ei kyllä liity tähän mutta..) mies"

        "tuo sama mies tuli viereeni ja otti kädstäni pehemästi mutta päättäväisesti kiinni."

        "Vähän aikaa hyväiltyään rintojani hän avasi myös liivini, ja nuoli ja hyväili rintojani."

        ...Ja niin poispäin. Kovin kuulostaa romanttiselta ja tyypilliseltä Reginan raiskausjutulta tämä. Komea, nuori, pehmeäotteinen, mutta päättäväinen mies tulee kadulla vastaan ja vie huoneistoonsa...

        Ei kannata tukean näitä fantasiajuttuja täällä, koska tämän foorumin ideana on keskustella OIKEASTA seksuaalisesta väkivallasta.

        Epäilen vahvasti että kukaan kutsuisi raiskaajaansa KOMEAKSI, tai ylipäätään juuri ketään miespuolista komeaksi puolenkaan vuoden kuluttua noin traumatisoitavasta tapahtumasta.
        On oksettavaa lukea raiskausfantasioita, mutta tuollaiselta se tapahtuma kai näyttää miehen, raiskaajan näkökulmasta. On sairasta kiihottua toisen ihmisen alistamisesta. On ylipäätään sairasta nähdä IHMINEN objektina, pelkkänä kiihottavana ruumiina. Tämän kieroutuneeseen suuntaan menneen seksuaalisen halun takia monia viattomia nuoria naisia, tyttöjä ja poikia on jopa menehtynyt ja turmeltu henkisesti.
        Moraalitajua pitäis ehkä kouluis kehittää tarkemmin, kun monissa perheissäkään siitä ei tajuta puhua.


    • henna

      Kuules luulenpa että jos tuo oikeesti ois tapahtunut ja pelkäsit niin olisit siinä tilanteessa kun mies otti sinua kädestä ja alko raahaamaan väkisin jonnekkin NIIN HUUTANUT IHAN VITUSTI APUA! Helsingissä kuitenkin tuohon aikaan ihmisiä liikkuu ja joku ois auttanu.. ei oo kivaa et joku keksii tällasii tarinoita tänne jos joku oikeesti raiskattu ihminen niitä joutuu tääl lukemaan. IDIOOTTI!

      • on jonkun hönön

        panofantasia


    • sadfasdf

      Mistä ihmeestä näitä fantasiatarinoiden kirjoittajia oikeen löytyy. Näitä samoja raiskaus-satuja on tämä osasto täynnä. Ei luoja....
      Jos näiden taustalla on tosiaankin nainen, niin sun pitäis hakeutua psykologille juttelemaan siitä että miksi etsit huomiota kuvitelluille raiskauksille jossain nettipalstoilla. Ja jos takana on mies, niin mee johonki sex-foorumille kertoilemaan satuja....

      JA PORUKKA TÄÄLLÄ OIKEESTI USKOO ETTÄ NÄMÄ SADUT ON TOTTA ???? ei luoja...

      Jokainen joka on raiskattu, tietää että tuollaista tekstiä ei raiskatun suusta tule....

    • get a wife

      että toi on valhetta. "työnsi kolme sormea pillusta" ja "käytti kortsua". Mulla nous kyrpä pystyyn tosta sun jutusta. Rupea kirjoittelemaan Jalluun tai muihin lehtiin. Sää oot hyvä.

      • puhuuö

        Huijari


      • kuymhgj
        puhuuö kirjoitti:

        Huijari

        Varmasti tuo melkein kuusi vuotta sitten kirjoittanut henkilö on tyytyväinen tähän kontribuutioosi. Entäpä itse? Tuntuiko hyvältä kaivaa sivulta xx arkistosta joku vanha ketju, ja laittaa siihen nollavastaus?


    • ....................

      nämä eivät uskaltaisi siepata omaan kotiinsa ketään, tai kaverinkaan kotiin. Jos pystyt muistamaan mahdollisimman tarkkaan, mistä asunnosta oli kyse, niin ilmoita poliisille. Soita vaikka ensin rikosuhripäivystykseen, niin tiedät, mitkä mahdollisuutesi ovat. Soita myös Tukinaiseen. Numerot löytyvät helposti netistä. Nämähän vain jatkavat, jos kukaan ei pysäytä. Olet rikoksen uhri, ja nämä ovat pahoja miehiä. Siinä ei mitkään muka-lempeät otteet tai puheet vaikuta.

      Se, että yleisesti ottaen neuvotaan, ettei pidä mennä minnekään syrjemmälle, vaan tapahtuu sitten siinä mahdollisimman julkisella paikalla, mitä tapahtuu. Voi jäädä pahoinpitelyyn. Huutaa yleensä kannattaa ja yrittää yllättää potkimalla tai törkkäämällä johonkin herkkään paikkaan (silmät, kurkku, sukuelin jne.). Menkää vaikka krav maga -kurssille ja pitäkää vaikka painavaa taskaria tai jotain laukussa.

    • yks lukemattomista

      kolmasti raiskattu miehenä ymmärrän olosi. olin 8vuotias kun kaksi miestä otti mut väkisin ekaa kerran. 12 vuotias ku siskon poikakaveri päätti kruunata saunareissun ja 21 kun heräsin juoppokämpillä siihen kun mies työntyi taas sisääni. teki kipeää. ja tän viimesen kerran jälkeen jouduin lääkäriin ompeluttaa perseeni kuntoon. elämä on kusista tiedän sen. kellekkään en oo puhunu asioista . enkä puhu. ny kerron vain täällä

      • puhu pukille !

        yhdelle ihmiselle ei tapahdu noin monta raiskausta elämänsä aikana, paitsi jos olet jossain seksiorjana. Todellisten ihmisten kärsimyksistä on tullut mielenvikaisten viihdettä, kuten sinulle.


      • Claudio Raiski
        puhu pukille ! kirjoitti:

        yhdelle ihmiselle ei tapahdu noin monta raiskausta elämänsä aikana, paitsi jos olet jossain seksiorjana. Todellisten ihmisten kärsimyksistä on tullut mielenvikaisten viihdettä, kuten sinulle.

        kerros poeka siitä juoppokämpän homoilustasi? Kerros taas lissää..


      • ....................

        tukea esim. Tukinaiselta. Jos saisit edes vähän lievitystä ja pääsisit käsittelemään asiaa eteenpäin, niin sekin olisi suuri saavutus. Sinulla taisi olla tavanomaista levottomampi ja turvattomampi kasvuympäristö etkä osannut aavistaa vaaraa ja puolustaa rajojasi. Tässäkin maassa on paljon noita surkeita ukonkuvatuksia. Olihan 1700-luvullakin niin, että Suomen "miehet" kävivät paremman puutteessa huomattavassa määrin eläinsuojissa itseään toteuttamassa. Yääääääääääääääk.


    • 2+8

      "Työnsi kolme sormea pillustani".. oliko se joku taikuri? En jummarra...

      • 986å

        veisi uhria omaan kotiinsa, ja sitten päästäisi elossa lähtemään, nimittäin jäisi varmasti kiinni.


    • Jooseppi6

      Huoralle huoran eväät.

    • mietippämitäteit

      Miten jotkut oikeasti voivat olla mieleltään niin sairaita ja häiriintyneitä että raiskaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe