Mikähän on vinossa kun pankin sivu jäätyy heti kättelyssä kun käyttää Firefoxia? Bravella kaikki toimii niinkuin pitääkin.
Firefox ubuntussa
18
311
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei voi ainakaan maksaa OP:ssä laskusja Firefoxilla. Siinä vaiheessa missä pitää laskut hyväksyä, niin kirjautuu ulos palvelusta. Chromiumilla toimii ja olenkin käyttänyt sitä pankkiasiointiin.
- Anonyymi
EI JÄÄDY!
- Anonyymi
Olisko sulla VPN päällä! Pankit ei tykkää! VPN jutuista,
- Anonyymi
En usko kun en ole sellaistan päälle laittanut enkä edes ymmärrä mikä se on.
- Anonyymi
Mikä Ubuntun versio?
Mikä Firefoxin versio?
Mitä liitännäisiä asennettuna Firefoxissa?
Onko asennettu pakettihallinnasta?
Sitten vielä:
Mikä pankki?
Mikä nettiliittymä?
Näin alkajaisiksi, niin voidaan testata toimiiko vai onko käyttäjän päässä vika? - Anonyymi
Käytä toista pankkia.
- Anonyymi
Helpompi hommata toimiva Windows kone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi voi, kun isin pikkupoika on niin pipi ettei tiedä, että pankkiin ei mennä käyttöjärjestelmällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowskoneilla ei kannata pankkiiin mennä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowskoneilla ei kannata pankkiiin mennä!!
jep, käytänkin pankkiin menoon mieluummin polkupyörää tai autoa. Verkkopankkiin voi toki mennä tietokoneella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, käytänkin pankkiin menoon mieluummin polkupyörää tai autoa. Verkkopankkiin voi toki mennä tietokoneella..
Tarkoitin että verkkopankkiin ei pidä mennä windowskoneella vaan joko Macilla tai Linux-koneella!
- Anonyymi
Bravossasi joku vuoto mikä jakaa esim. korttitietosi jonnekin kalastajalle. Phishing ilmiö. Lopettaisin käytön heti jos haluat pitää rahasi turvassa.
- Anonyymi
AVAAJA ON VALEHETELEVA TROLLI!
- Anonyymi
Liekkö pankkisi käyttää evästeitä seurantaa. Osoitekentässä on kilpi, josta klikkaamalla voit poistaa tehostetun seurannan suojauksen käytöstä. Tai siivoa selaimesta evästeet.
- Anonyymi
99% selaimen ominaisuuksista on turhia - joita kukaan ei osaa edes käyttää..
- Anonyymi
Firefox oletusasetuksissa kieltää ponnahdus ikkunat, ne tulee sallia joillakin pankkisivuilla Firefoxin asetuksisita.
- Anonyymi
Jotkut pankit vaatii ponnahdusikkunat!
- Anonyymi
Vaihda kiireimmiten pankkia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966