Mikähän on vinossa kun pankin sivu jäätyy heti kättelyssä kun käyttää Firefoxia? Bravella kaikki toimii niinkuin pitääkin.
Firefox ubuntussa
18
399
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei voi ainakaan maksaa OP:ssä laskusja Firefoxilla. Siinä vaiheessa missä pitää laskut hyväksyä, niin kirjautuu ulos palvelusta. Chromiumilla toimii ja olenkin käyttänyt sitä pankkiasiointiin.
- Anonyymi
EI JÄÄDY!
- Anonyymi
Olisko sulla VPN päällä! Pankit ei tykkää! VPN jutuista,
- Anonyymi
En usko kun en ole sellaistan päälle laittanut enkä edes ymmärrä mikä se on.
- Anonyymi
Mikä Ubuntun versio?
Mikä Firefoxin versio?
Mitä liitännäisiä asennettuna Firefoxissa?
Onko asennettu pakettihallinnasta?
Sitten vielä:
Mikä pankki?
Mikä nettiliittymä?
Näin alkajaisiksi, niin voidaan testata toimiiko vai onko käyttäjän päässä vika? - Anonyymi
Käytä toista pankkia.
- Anonyymi
Helpompi hommata toimiva Windows kone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi voi, kun isin pikkupoika on niin pipi ettei tiedä, että pankkiin ei mennä käyttöjärjestelmällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowskoneilla ei kannata pankkiiin mennä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowskoneilla ei kannata pankkiiin mennä!!
jep, käytänkin pankkiin menoon mieluummin polkupyörää tai autoa. Verkkopankkiin voi toki mennä tietokoneella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, käytänkin pankkiin menoon mieluummin polkupyörää tai autoa. Verkkopankkiin voi toki mennä tietokoneella..
Tarkoitin että verkkopankkiin ei pidä mennä windowskoneella vaan joko Macilla tai Linux-koneella!
- Anonyymi
Bravossasi joku vuoto mikä jakaa esim. korttitietosi jonnekin kalastajalle. Phishing ilmiö. Lopettaisin käytön heti jos haluat pitää rahasi turvassa.
- Anonyymi
AVAAJA ON VALEHETELEVA TROLLI!
- Anonyymi
Liekkö pankkisi käyttää evästeitä seurantaa. Osoitekentässä on kilpi, josta klikkaamalla voit poistaa tehostetun seurannan suojauksen käytöstä. Tai siivoa selaimesta evästeet.
- Anonyymi
99% selaimen ominaisuuksista on turhia - joita kukaan ei osaa edes käyttää..
- Anonyymi
Firefox oletusasetuksissa kieltää ponnahdus ikkunat, ne tulee sallia joillakin pankkisivuilla Firefoxin asetuksisita.
- Anonyymi
Jotkut pankit vaatii ponnahdusikkunat!
- Anonyymi
Vaihda kiireimmiten pankkia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483608Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192368Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151940Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141645Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171542Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t391477Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821450- 171314
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631116Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201030