Byrokratian purkua.
”Täällä on lähivuosina virkamies viittä tuottajaa kohden, jos meno ei muutu.”
Maatalouden virkamiehistä ei ole pulaa
11
127
Vastaukset
- Anonyymi
Jauhelihasta on pulaa.
- Anonyymi
Demu-virkamiehiä ei tarvita
- Anonyymi
Nälkä ja halpa ruoka koputtelee ovella. Mite maataloustuottaja vastaa koputukseen; lisää tuotantoa kun saa tuotantopanoksille vastinetta.
- Anonyymi
Jauheliha ei saa missään tapauksessa loppua! Nopeasti valmistuva jauheliha auttaa nälkäkiukkuun sekä perhe onneen sitä kautta.
- Anonyymi
Luovutaan kansallisista tuista, niin virkamiesten työ helpottuu ja heitä tarvitaan vähemmän.
- Anonyymi
Virkamiehiä tarvitaan koko ajan enemmän.
- Anonyymi
Hallittu "kommunismi" tämä EU. PIDETÄÄN HUOLI VIRKAMIESTEN LISÄÄNTYBÄSTÄ MÄÄRÄSTÄ , MAKSOI MITÄ MAKSOI. BYROKRAATTIEN PALKAT KUULUVAT MAATALOUSMENOIHIN, SIKSI RUUAN TUOTANTO EI SAA LISÄTTYJÄ TUKIEUROJA , NIITÄ RAHOJA JOILLS NOUSEVAT KUSTANNUKSET HOIDETTAISIIN. MAATALOUDEN TULOT JA TUET OVAT OLLEET AINA KUUMA PERUNA . EHKÄ JOTAIN TULISI VIIMEINKIN MIETTIÄ ONAN MAAN ELINTARVIKETUOTANNON VUOKSI.
- Anonyymi
Taloudellisesti kaikki maataloustuottajat ovat "virkamiehiä", joita elätetään veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloudellisesti kaikki maataloustuottajat ovat "virkamiehiä", joita elätetään veronmaksajien rahoilla.
Murjasit oikeen vitsin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murjasit oikeen vitsin...
Palkka tulee valtiolta eikä mitään tulostavotteita ole.
Virkamiehien puolustukseksi täytyy todeta, että useilla virkamiehillä ON tulostavotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkka tulee valtiolta eikä mitään tulostavotteita ole.
Virkamiehien puolustukseksi täytyy todeta, että useilla virkamiehillä ON tulostavotteita.Vitsiniekka olet koko tyttö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119