Kunnioittakaamme Kansan muistoa 2 min hiljaisuudella
T:Pena
Tapani Kansa on poissa
13
211
Vastaukset
- Anonyymi
Rip Kansa
T:Somekerma- Anonyymi
Ikkunaa vasten näin Penan hakkaavan hanskaan.
- Anonyymi
Mie ain muistan ku kimuileitten kans saunottii Mikkelin mökil ja taustal soi Tapsa,siin oli tunnetta
T:Pena- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Somermalla on raskasta. Ensin meni isopomo, sit karpo ja kansa. Miten mahtavat toipua järkytyksistä.
- Anonyymi
Kimuleilla on raskasta koska pena tulee aina ensin
- Anonyymi
Penal on raskasta ekas meni mielikuvitusvaimo joka heräsi henkiin seitsämäntenä päivänä penan mahtikäskystä
- Anonyymi
Ei surra, vaan kaivetaan vanhat levyt esiin ja luukutetaan Kansan musaa täysillä. Löytyy kyllä varmaan esim. Spotifystäkin.
- Anonyymi
Ja näin ne Imatran seköpäät taas ovat vauhdissa, valitettavasti.
- Anonyymi
❤️Tapsa❤️
- Anonyymi
❤️Pena❤️
T:Kimulit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️Pena❤️
T:KimulitIhanaa❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819