Norjasta tuotetaan katkeamattomalla kylmäkuljtuksella Pattayalle kalankasvattamoissa kasvatettuja lohia.
Onko laittaa menuu tai muuta mainosta Pattayalta mistä ilmenee mitä myyvät ja rakkaat syövät, koska .....
Kirjolohi (Oncorhynchus mykiss) on tyynenmerenlohien sukuun kuuluva lohikala, jonka ihminen on tuonut Pohjois-Amerikasta Suomen ja muun Euroopan kalanviljelylaitoksiin.
Siis sukuun kuuluva ei ole.
Mutta mutta ...... Boniitti on ainakin Sbuge Bodareille tonnikala.
Boniitti (Katsuwonus pelamis) on keskikokoinen tonnikalansukuinen, kautta maailman lämpimissä merissä elävä kala.
Millä nimellä lohi myydään Pattayalla ravintoloissa.
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
Satasen köyhä triptrap Hukkapala on nyt hyvä ja vastaa selkeään kysymykseen, kun itse viljelee alati idioottikysymyksiään.
- Anonyymi
Laitetaanpa hieman bensaa keskusteluun, laiffila on kertonut että lohi maksaa liki 40 euroa kilo suomessa, ei maksa merilohi norjalainen maksaa 9.90 euroa kilo, cittarissa, herää kysymys että miksi tämä pelle ei tiedä suomen hintoja, vaikka kertomansa mukaan asuu samassa kaupassa minun kanssa, mutta voihan se olla laitosasukki, mikä ei olisi yllätys... https://ibb.co/9mCpZ0Fb
Lisäksi kirjolohi kuuluu lohikaloihin, joten laiffila maksa velkasi... heti.
Ymmärrän että olet köyhä olethan sitä täällä hokenut päivittäin... onnea leipäjonoon, onhan siellä tunnelmaa, kun tapaa kaltaisiaan, mutta minulla ei ole mitään köyhiä vastaan, eikä laitosasukkeja, jokainen elää resursseillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaanpa hieman bensaa keskusteluun, laiffila on kertonut että lohi maksaa liki 40 euroa kilo suomessa, ei maksa merilohi norjalainen maksaa 9.90 euroa kilo, cittarissa, herää kysymys että miksi tämä pelle ei tiedä suomen hintoja, vaikka kertomansa mukaan asuu samassa kaupassa minun kanssa, mutta voihan se olla laitosasukki, mikä ei olisi yllätys... https://ibb.co/9mCpZ0Fb
Lisäksi kirjolohi kuuluu lohikaloihin, joten laiffila maksa velkasi... heti.
Ymmärrän että olet köyhä olethan sitä täällä hokenut päivittäin... onnea leipäjonoon, onhan siellä tunnelmaa, kun tapaa kaltaisiaan, mutta minulla ei ole mitään köyhiä vastaan, eikä laitosasukkeja, jokainen elää resursseillaan.Ei satasenköyhä Vantaalla asu vaan sen karjakeittiö on peräkylän umpikujan päässä.
- Anonyymi
Boniitissa on se ero kirjoloheen verrattuna, että boniittia myydään kaupoissa tonnikalan nimellä mutta kirjolohta myydään vain kirjolohen nimellä. Boniitissa on samat ravintoarvot kuin aitotonnikalassa, joten sen syöminen ravinto ja ravitsemusmielessä ei ole yhtään huonompi asia kuin aitotonnikalan syönti.
Boniitti on huomattavasti halvempi kuin aitotonnikala, mutta ei välttämättä paljoa kaikissa lajeissa. Kirjolohi on huomattavasti halvempi kuin lohi ja vähemmän arvostettu.
Ravintoarvoltaan vastaava kuin lohi.
Ravitsemus -ja logistiikkavastaava aluejohtaja lääkedosetti Pasanen kertoo että Aasiassa ei ole kylmäkuljetuksia ja Euroopassa sitä ei tarvita, koska Euroopassa on keskimäärin viileämpää.- Anonyymi
Tämä on jo laiffila kuudes selitys miksi et maksa velkojasi, kirjolohi kuuluu lohikaloihin kuten muikkukin, oletko oikeasti juuri sitä mitä olet täällä minulle tarjonnut toistuvasti, älä lyö vetoa, jos et pysy velkojasi maksamaan, jos pelkäät älä edes kirjoittele tänne koska paljastut varmasti jossain vaiheessa, siis olet vain köyhä laitosasukki, varaton todennäköisesti entinen yrittäjä...
Sinä kerroit että lohi maksaa ainakin 30 euroa kilo, ei maksa, se maksaa 10 kilo, miksi sinä et tiedä mitä mikäkin maksaa jos et ole 2010 mikä sekin on todennäköistä, jopa erittäin todennäköistä, Boniitti ei liity asiaan mitenkään, kerroin jo vuosia sitten että aitotonnikala on niin kallista että sitä harvoin jos lainkaan löytyy purkeista, laiffila vastaa teostasi ja maksa velkasi... - Anonyymi
No ei toi kauhia ero ole, kaikki ostaa tonnikalaa purkissa vaikka se onkin boniittia, vain Posso ostaa kirjolohta lohena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593508- 1511768
- 1311548
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1351469- 931369
- 1111234
- 761071
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71059Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3251054- 45823