Aina löytyy uusia mahdollisuuksia rahastamiseen EU,n puolelta.
Ajokortti älypuhelimeen.
12
387
Vastaukset
- Anonyymi
Se vain tuntuu siltä kun ei ole rahaa.
- Anonyymi
No tämä ei koske sinua, eihän sinulle ole koskaan myönnetty ajokorttia vajaamielisyyden vuoksi😂
- Anonyymi
Sama hinta se on puhelimeen kuin kortin uusiminen konttorilla.
Eikä se kortti mihinkään häviä vaan on varmasti voimassa siihen merkittyyn päivämäärään asti.
Tulee tavallaan kaksois kappale joko puhelimeen tai kortti ja puhelin. - Anonyymi
Enemmän olisin huolissaan oikeistohallituksen päätöksestä siirtää lääkärin todistuksen saaminen vain yksityiseltä lääkäriltä.
Arvaappa varsin kun saavat monopolin mitä se todistus tulee maksamaan????????
Villi arvaus on minulla, että hyvä jos 200€ riittää + päälle toimisto maksu.- Anonyymi
Yksityiseltä kai se on todistus pitänyt hakea jo pitkän aikaa, kymmeniä vuosia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiseltä kai se on todistus pitänyt hakea jo pitkän aikaa, kymmeniä vuosia!
Tk:sta saanut tähän päivään asti.
- Anonyymi
Eikä riitä 200€ jo nyt maksaa sen Mehiläisessä ja hinta nousee ihan varmasti kysynnän lisääntyessä.
- Anonyymi
Eikö ajokortista voi ottaa kuvaa puhelimeen ja näyttää sitä?minulla on ainakin ajokortti kopioitu puhelimen galleriaan jos sattuu kortti unohtumaan kotiin.
- Anonyymi
Ei kelpaa ainakaan poliisille.
- Anonyymi
Kuhmolaisilta joutaa kortit pois
- Anonyymi
Van joutaa..
- Anonyymi
Sotkamolaisil ei oo edes korttii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223