Eräille täällä palloileville Lopettakaa jo hyvän sään aikana tuo turhanpäiväinen räksyttäminen. Varsinkin heikompien ja vähäosaisten suhteen!!
Ette oikeesti todista muuta että olette muita ihmisiä halveksevia ja mollaavia vamppeja. Jotka luulee olevansa mukama älykkäitä. Mutta se Ego taitaa vaan olla liiankin korkealla. Varsinkin ulosannin suhteen!!!
Eikö ala riittää pikku hiljaa??
17
584
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko sinä aloitit!
- Anonyymi
Äläpä hättäile just tulin tänne kun en ikinä oo käyny.
Mikä sulla on hätänä? - Anonyymi
Täältä löytyy kaikki juorut mitä ei muuten kuule!
- Anonyymi
Hegumallinen paikka. Aijaija💪
- Anonyymi
H. A. I. S. T. A
H. U. O. R. A
V. I. T. T. U!! - Anonyymi
Kaljaa kaljaa kaljaa
- Anonyymi
Älä juo tulee pääpipi.
- Anonyymi
Hyvä että asioista keskustellaan niin pääsevät heikoimmat ja vähäosaisetkin sanomaan mielipiteensä!
- Anonyymi
Minä juon....
- Anonyymi
Loiset mesuaa.
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi. Loisija.
- Anonyymi
Loisie ei ole olemassakaan ,vain ahkeria työläisiä👍🚶🚶🚶
- Anonyymi
En oikein ymmärrä että kuka pn räksyttänyt?
- Anonyymi
Mitä varten sitten täälä pörräät? Uteliaisuus iski…tollolle!
- Anonyymi
Tahvanaisen Pentin lohet mistä niitä saa ostaa
- Anonyymi
Me olemme niitä heikompia ja vähäosaisia! Täällä voimme purkaa sisintämme henkilöistä jotka ovat meiltä varastaneet tai jättäneet velat maksamata!
- AnonyymiUUSI
Entä Tahvanaisen lohet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119