Nuikuin illalla, mutta en nähnyt unta. Onko mahdollista, että sydämeni oli pysähtynyt?
Minua huolestuttaa
6
249
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Ei aina näe unia, ja joskus niitä voi nähdä, vaikka ei sitten kuitenkaan muista nähneensä.
Mutta ei aloittajalla sydän ole pysähtynyt, se ei vaikuta unennäköön. Paitsi jos sydän oikeasti pysähtyy lopullisesti, niin sitten ei näe unia enää ikinä.
Ei ole vaarallista, jos ei näe unia, tai ei muista nähneensä.- Anonyymi
En muista viime yönäkään nähneeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista viime yönäkään nähneeni.
Muistin jo, mitä unta näin, mutta unohtui taas.
- Anonyymi
Unitutkijat tietävät, että muistettavia unia nähdään tiettyinä univaiheiden aikoihin.
Vaikka nukun enintään 1.5 tunnin unipätkiä, vain jossakin vaiheessa näkee muistettavia, vaiherikkaitakin unia. - Anonyymi
Unitutkijalta olisi kiva kysyä, miten on mahdollista, kun nukun vaikka vain 20-30 minuuttia, niin näen unta siinäkin ajassa ?
Unihan pitäisi tapahtua jossain jaksottaisissa sykleissä, ja unennäkö kai vasta REM-univaiheen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006