Nuikuin illalla, mutta en nähnyt unta. Onko mahdollista, että sydämeni oli pysähtynyt?
Minua huolestuttaa
6
332
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Ei aina näe unia, ja joskus niitä voi nähdä, vaikka ei sitten kuitenkaan muista nähneensä.
Mutta ei aloittajalla sydän ole pysähtynyt, se ei vaikuta unennäköön. Paitsi jos sydän oikeasti pysähtyy lopullisesti, niin sitten ei näe unia enää ikinä.
Ei ole vaarallista, jos ei näe unia, tai ei muista nähneensä.- Anonyymi
En muista viime yönäkään nähneeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista viime yönäkään nähneeni.
Muistin jo, mitä unta näin, mutta unohtui taas.
- Anonyymi
Unitutkijat tietävät, että muistettavia unia nähdään tiettyinä univaiheiden aikoihin.
Vaikka nukun enintään 1.5 tunnin unipätkiä, vain jossakin vaiheessa näkee muistettavia, vaiherikkaitakin unia. - Anonyymi
Unitutkijalta olisi kiva kysyä, miten on mahdollista, kun nukun vaikka vain 20-30 minuuttia, niin näen unta siinäkin ajassa ?
Unihan pitäisi tapahtua jossain jaksottaisissa sykleissä, ja unennäkö kai vasta REM-univaiheen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711328
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121309Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18965
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114834Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64752- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633