Ruhtinansalmella on myynnissä entinen kauppakiinteistö. Asuinhuoneisto ja kaupan tilat. Onko edellinen yrittäjä lopettanut ikääntymisen vaiko kannattamattomuuden tähden kaupan pidon?
Kiinteistön hinta on varsin edullinen. Suunnitelmissani on muuttaa täältä etelästä pohjoisen rauhaan. Kaupan pito tai muu yritystoiminta kiinnostaisi. Kokemusta on monenlaista. Millainen paikka Ruhtinansalmi on asua? Pitkät etäisyydet eivät minua haittaa. Kertokaahan hyviä ja mahdollisia huonoja puolia Ruhtinansalmesta niin asumisympäristönä kuin yrittäjänä toimimisesta.
Ruhtinansalmen kauppakiinteistö
10
671
Vastaukset
- Anonyymi
On siellä kolme ellei neljäkin liikehuoneistoa tyhjillään ... Joskus muinoin oli Osula , Maakunta ,K-kauppa vai oliko kaksikin , posti , Osuuspankki . .. jäljellä lienee vain paloasema jos sitäkään .. kirkkokin käyttökiellossa , hautausmaa lienee vielä käytettävissä ...
- Anonyymi
Jäi eläkkeelle, voi jatkaa kaupan pitämistä uusi omistaja!
- Anonyymi
Lapsellinen provo.
- Anonyymi
Niin miten? Provo? Mittakaavan voi sopeuttaa asiakaskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miten? Provo? Mittakaavan voi sopeuttaa asiakaskuntaan.
Aloitus oli provo
- Anonyymi
Taitaa olla ihan huijjausjuttu..!
Pahasti haiskahtaa oudolle.
Oikia halukas ei tätä. kautta kysele jos todelliset aikeet. - AnonyymiUUSI
Jos myyjä antaa minulle 9000e niin voin ottaa kiinteistön
- AnonyymiUUSI
Mitä pahaa tuossa on jos joku kaukaa kyselee asioita?
- AnonyymiUUSI
No ei siinä mitään pahaa olekaan, mutta tämä aloittaja on paikallinen riidankylväjä joka provosoi lukijat mukaan paskanjauhantaan.
- AnonyymiUUSI
On aika irrottaa pakoputkesta takapönttö ja ajeluttaa bemaria taas kunnolla öisin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119