alettiin ruokkia vastasyntyneitä koiranpentuja ja laitoin niille eriväriset pannat ja nyt vasta huomasin että ukkoni ei tunne värejä kun pyysin antamaan tietyn värisen pennun, meni hermot tiukille kun antaa aina väärällä värillä merkityn pennun. se ukko ei erota edes vasenta oikeasta. minun piti alkaa opettaa ukolle värioppia ja tällanen tilanne. tyhmiä vanhempia kun eivät opeta jo lapsena tollasia asioita. mies on hiljainen ja vanhemmat myös. eihän lapset opi jos ei niille puhu mitään. ukko ei vastaa monasti puhutteluuni.
KOIRANPENNUT
Anonyymi-ap
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
mun pitää melkein joka tilanteessa ottaa ohjat käsiini ja kerton ukolle miten toimitaan tietyissä tilanteissä, ihan aloitekyvytön haastavissa tilanteissa. ja monta kertaa pitää selittää asiat ja selvästi että menee perille. huonosti tajuaa asioita
- Anonyymi
Ja lauseet alkaa isoilla kirjaimilla, teineillä taitaa olla trendinä aloittaa pienillä.
Ja akka kuules semmonen Maukka Perusjätkän biisi, kun Koiranpennut on hyvä. T: Alojen asiantuntijainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701