Yksityisyydestään tarkka Janne Kataja yllättää "matka-isäntänä" Italiassa. Lähtisitkö reissuun mukaan uuden ajan "Keihäsmatkalle"?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/yksityisyydestaan-tarkka-janne-kataja-yllattaa-avaa-yksityiselamaansa-isosti-italiassa?s24
Janne Kataja matka-isäntänä - Uuden ajan "Keihäsmatkaa" pukkaa, lähtisitkö mukaan?

9
820
Vastaukset
- Anonyymi
Samppalinnaan voin lähteä.
- Anonyymi
Pummi ohjelmaa teki suomessa, miksi ei voi maksaa niinkuin muutkin työtä tekevät ?
Ois nyt siellä Italiassa lopun elämäänsä. - Anonyymi
En maksustakaan lähtisi tuon härskin vedättäjän, ihmisten hyväksikäyttäjä Jannen reissuun.
Naama tunkee silmille raivostuttavasti jo muutenkin kaikkialla. - Anonyymi
JANNE KATAJA 150CM ÄLYKÄÄPIÖTÄ,SAMA KUIN HIRVINIEMI,KUPPAISIA MOLEMMAT!! AKUN EX VAIMOLLA VARMAAN MAHTAVA PILLU MINIHAMEEN ALLA
- Anonyymi
Taas samaa mieltä...kamala vedättäjä tuo Kataja..kuinka joku jaksaa katsoa tollasta pelleä törkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas samaa mieltä...kamala vedättäjä tuo Kataja..kuinka joku jaksaa katsoa tollasta pelleä törkeä.
Vainiin että pummi ?? Parempi. Ohjelma hänellä on kun keisari. Huuto kauppa jospa jotkut. Tekisivät. Itse ohjelmat !!!!!!? Että näin. Kataja on hyvä tyyppi. !!
- Anonyymi
Yksityisyydestään tarkka...ja paskat on..joka paikassa tyrkyllä mokomakin pummi...vois vaikka jäädä Italiaan
- Anonyymi
Tarkka on vain niistä puolista jotka julkitullessaan vahingoittaisivat hänen itse itsestään taidolla muovaamaa ja julkisuusyhteyksillään luomaa ihastuttavaa persoonakuvaa.
Häikäilemätön "uskova?".
Listii surutta muita yrittäjiä ja silti kehtaa kerätä söälipisteitä konkurssillaan. Sellainen Janne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkka on vain niistä puolista jotka julkitullessaan vahingoittaisivat hänen itse itsestään taidolla muovaamaa ja julkisuusyhteyksillään luomaa ihastuttavaa persoonakuvaa.
Häikäilemätön "uskova?".
Listii surutta muita yrittäjiä ja silti kehtaa kerätä söälipisteitä konkurssillaan. Sellainen Janne!Ihmeen pitkään Janne Katajan ja kump. tekemät konkelot on pysyneet suurelta yleisöltä pimennossa.
Teoista pahoinkin kärsineet ovat vaienneet, toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901