Yksityisyydestään tarkka Janne Kataja yllättää "matka-isäntänä" Italiassa. Lähtisitkö reissuun mukaan uuden ajan "Keihäsmatkalle"?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/yksityisyydestaan-tarkka-janne-kataja-yllattaa-avaa-yksityiselamaansa-isosti-italiassa?s24
Janne Kataja matka-isäntänä - Uuden ajan "Keihäsmatkaa" pukkaa, lähtisitkö mukaan?

8
407
Vastaukset
- Anonyymi
Samppalinnaan voin lähteä.
- Anonyymi
Pummi ohjelmaa teki suomessa, miksi ei voi maksaa niinkuin muutkin työtä tekevät ?
Ois nyt siellä Italiassa lopun elämäänsä. - Anonyymi
En maksustakaan lähtisi tuon härskin vedättäjän, ihmisten hyväksikäyttäjä Jannen reissuun.
Naama tunkee silmille raivostuttavasti jo muutenkin kaikkialla. - Anonyymi
JANNE KATAJA 150CM ÄLYKÄÄPIÖTÄ,SAMA KUIN HIRVINIEMI,KUPPAISIA MOLEMMAT!! AKUN EX VAIMOLLA VARMAAN MAHTAVA PILLU MINIHAMEEN ALLA
- Anonyymi
Taas samaa mieltä...kamala vedättäjä tuo Kataja..kuinka joku jaksaa katsoa tollasta pelleä törkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas samaa mieltä...kamala vedättäjä tuo Kataja..kuinka joku jaksaa katsoa tollasta pelleä törkeä.
Vainiin että pummi ?? Parempi. Ohjelma hänellä on kun keisari. Huuto kauppa jospa jotkut. Tekisivät. Itse ohjelmat !!!!!!? Että näin. Kataja on hyvä tyyppi. !!
- Anonyymi
Yksityisyydestään tarkka...ja paskat on..joka paikassa tyrkyllä mokomakin pummi...vois vaikka jäädä Italiaan
- Anonyymi
Tarkka on vain niistä puolista jotka julkitullessaan vahingoittaisivat hänen itse itsestään taidolla muovaamaa ja julkisuusyhteyksillään luomaa ihastuttavaa persoonakuvaa.
Häikäilemätön "uskova?".
Listii surutta muita yrittäjiä ja silti kehtaa kerätä söälipisteitä konkurssillaan. Sellainen Janne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119