Asiallisia vastauksia kauanko voi esim hiihtää max laittamalla kynttilää suksen pohjiin?20km?
Kauanko kynttilällä?
12
256
Vastaukset
- Anonyymi
On kyseessä, havi, marmori vai tuoksukynttilä? Vai kenties ulkotuli?
- Anonyymi
Steariinikynttilä? Parafiinikynttilä? 50/50?
Kokeileppa ite ja jaa tietosi meidän kanssa.
Vanhat kävyt käytti talikynttilää, semmosia ei enää ole. Pitää itse valmistaa. - Anonyymi
Vein sinisen parkkupalan kemistille labraan:
Ajoi analyysin ja totesi
Voi taivaan talikynttilät- Anonyymi
Useasti sulatettua ja värjättyä parafiiniä
- Anonyymi
Kylmä totuus on, että parafiinin osuus suksen toimivuudessa on niin pieni, että on ihan sama, mitä sinne pohjaan sulattelee.
Se, mikä ei siklaannu pois, sen hinkkaa hanki irti. - Anonyymi
Hautakynttilää vetele mitä kyselet tyhmiä
- Anonyymi
Hiihtähän voi vaikka mitään ei laittaisi suksenpohjiin, niin pitkään kuin kunto ja sukset kestävät, vain pito ja luisto voivat kärsiä.
- Anonyymi
Puusuksiin hinkattiin kynttilää pohjiin ja kyllä luisti.
- Anonyymi
Pitkään palavissa kynttilöissä on rasvaa ja se ei toimi kuin vanhalla kostealla lumella.
- Anonyymi
Voiteluraudalla vain pilaa suksenpohjat.
Pelkkä kemiallinen nestevoitelu on nykypäivää. - Anonyymi
Norskit kehittäneet ihmevahan, mutta salaavat sen Milanon yli.
- Anonyymi
Ois kyllä hyvä että palattaisiin vanhan kunnon itsestään lämpiäviin voiteisiin, jotka sulattivat lumen siinä samalla. Ne vaan tuli idästä. Sprintissä toimii ainakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861560
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769