Moi. Onko joku käynyt Cittarissa automaatissa ottamassa passikuvan? Näyttäisi maksavan vain kympin. Menikö kaikki hyvin?
Passikuvat Forssassa
23
405
Vastaukset
- Anonyymi
Sujuvasti meni. Käytiin kuvissa La iltana ja maanantaina tuli viesti että kuvat valmiina. Sieltä sai suoran linkin poliisin sivuille missä sai liitettyä kuvan.
- Anonyymi
Kiva kuulla että hyvin meni!
- Anonyymi
On, luultavasti
- Anonyymi
Joskus ehkä...
- Anonyymi
juu ei ehdottomasti vaarinhousut
- Anonyymi
Enpä ole huomannut Forssan Cittarissa kuvauspaikkaa.
- Anonyymi
Ei sitä kukaan ole nähnyt.
- Anonyymi
En minäkään ole nähnyt sitä, sikspä ihmettelen että onko se ees olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole nähnyt sitä, sikspä ihmettelen että onko se ees olemassa.
Se vietiin pois kun joku luuli sitä vessaksi.
- Anonyymi
Minulta ei onnistu missään passikuvat. :/
- Anonyymi
Jos sinulla on niin ruma naama, niin eihän siitä passikuvaa saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on niin ruma naama, niin eihän siitä passikuvaa saa.
Tätä juuri tarkoitin.
- Anonyymi
Hyvä niin
- Anonyymi
Niissähän on jonkunlainen ruman naaman poistosysteemi.
- Anonyymi
Olin kuitenkin parhaani mukaan meikannut.
- Anonyymi
Väänsin valtavan paskan CM:n passikuvakopin lattialle. Hajun takia seuraavilta sinne tulijoilta vääntyi naama rumaan irvistykseen. Siksi siellä ei kenenkään passikuvat onnistu vaikka olis naamassa kilo pakkelia.
- Anonyymi
Thomssonnilla on passikuva alle 20 euroo. (Hämeentiellä oleva taulujen kehystysliike ja valokuvaamo.)
- Anonyymi
En suosittele. Pyytää kuulemma aina ottamaan vaatteet pois ennen kuvausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha huhujas totuuksina. Itse tiedän paremmin siellä passikuvan otattaneena että ammattitaitoa on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, minunkin piti ottaa silmälasit ja mp. kypärä pois päästä kuvauksen ajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, minunkin piti ottaa silmälasit ja mp. kypärä pois päästä kuvauksen ajaksi.
No eihän niitä hyväksytä passikuviksi jos ei riisu esim lippistä ja silmälaseja pois.
Forssalaiset on tosin sen verran uunoa sakkia pääosin että täällä pitäisi ottaa vain PÄSSIKUVIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha huhujas totuuksina. Itse tiedän paremmin siellä passikuvan otattaneena että ammattitaitoa on!
Ainakin taiteellisista alastonkuvista.
- Anonyymi
Passikuvat voi tehdä itse kännykällä. Turha niistä on maksaa.
https://epassikuva.fi/ota-passikuva-itse/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492925- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102271- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121962törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151686- 1451295
- 131147
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2571119