Minulla on elisalta vastaaja. Sinne voi jättää puheviestin jos en vastaa soittoon.
Voinko siirtää ääniviestin jotenkin muualle talteen tiedostona?
Jk. Sain onnittelu laulun
Ääniviesti talteen
6
256
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko teknistä apua? Soita Omagurulle! :)
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/- Anonyymi
En ole köyhä mutta olen pihi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole köyhä mutta olen pihi.
No sitten, oma neuvoni on, että voithan kuunnella ääniviestin puhelimesi kaiuttimen tai ulkoisen äänilähteen kuten bt-kaiuttimen kautta ja samalla nauhoittaa sen vanhalla kunnon kasettinauhurillasi :)
- Anonyymi
Ei ole mahdollista ilman ulkopuolista sanelinta
- Anonyymi
Tuollaisen tp8-mikrofonin voi kytkeä sanelimeen ja tallentaa siten puhelunsa. Tallennuksen äänenlaatu tosin tuskin on kovinkaan korkeatasoinen, kun soittajaosapuolen ääni tallentuu siinä lähtöisin puhelimen korvakuulokkeesta.
https://explore.omsystem.com/fi/fi/tp-8-telephone-pickup?s_kwcid=AL!12609!3!!!!x!!&olycmp=sem-FI_PMax_Shopping_All-Products-cpc-x-V4201400W000-pla&gad_source=1
- Anonyymi
Tietokoneella, jossa on sisääntulolla varustettu äänikortti. Puhelin kytketään kuulokeliitännän avulla äänikortin line-in liitäntään.
Puhelimesta tulevan äänisignaalin voi taltioida esimerkiksi Audacity ohjelmalla, jolla voi myös parannella äänen taajuuksia ja muita ominaisuuksia
Jos puhelimeen löytyy joku sovellus, jolla voisi suoraan nauhoittaa puhelimen äänipiirin sugnaalia ja tallentaa sen äänitiedostoksi, niin se olisi helpompi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435217Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei874588Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504260Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403653Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1892275