ehdolla Sysmän kunnallisvaaliehdokkaiden listoilla.
Todella vähän heistä myös tietoa :(
Olisi hyvä tietää ovatko kauan täällä Sysmässä elelleet, toiset haluaisivat äänestää ehdokasta jolla on pidempiaikaista paikallistuntemusta ja toiset taas ehdokasta jolla saattaisi olla uusia tuulia tuomisinaan.
Monta ihan vierasta naamaa ja nimeä
5
492
Vastaukset
- Anonyymi
Mene tapaamaan tai soita. Siitä se selviää.
- Anonyymi
Eikö olisi helpompaa jos ehdokas esittelyssään kertoisi itsestään tietoja, niin kaikki voisivat ne sieltä lukea, varsinkin jos vaihtoehtona kaikki soittelisivat kaikille, tai kävisivät tapailemassa, missä, heidän kotonaan vai?
- Anonyymi
Riippuu mitä haluaa ehdokkaalta. Vaalikone on ihan hyvä väline jos ei pysty menemään tapaamaan ehdokkaita. Tosin pitää muistaa että jotkut valehtelee päin naamaa kun jotain kysyy.
- Anonyymi
Eikös se valehtelu ole politrukkien perusominaisuus. Eihän sitä muuten politrukiksi pääsekään!
- Anonyymi
... ei vaalikoneelle tarvitse puhua totta, voivat jälkikäteen sanoa ajatelleensa silloin noin, tai ymmärtäneensä kysymyksen erilailla.
Hyvinkin oleellista on tietää henkilöstä onko hän sysmäläinen vai aivan tuore tulokas, myös perhetiedot ovat aika oleelliset, onko jälkikasvua, eli kiinnostaako kouluasiat. Työskenteleekö henkilö Sysmässä vai viettääkö viikot muualla, silläkin on valtuustotyöskentelyyn merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827