Eräs yhdistys lopetti toimintansa. Hallitus oli velvoitettu antamaan rahat määrättyyn tarkoitukseen. Kirjanpidossa eiollut kaikea omaisuutta ja sitä myytiin. Hallitus järjesti kokouksia yms kunnes rahat oli käytetty. Maksunn saaja ei tainnut saada mitään tai jos sai, niin hiluja. Tilintarkastaja ei päässyt väärinkäytöksiin kiinni, kun ei valittu enää lopetuspäätöksen jälkeen. Näitä hiipuvia yhdistyksiä kyllä pitäisi vähän valvoa.
Yhdistys lopetti toimintansa ja tuhlasi varat
Anonyymi-ap
1
59
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä yhdistys oli kyseessä? Oliko joku näistä kolmatta sektoria teeskentelevistä yleishyödyllisistä yhdistyksistä? Niitähän tämä maa on täynnä. Satoja miljoonia rahaa jaetaan niille joka vuosi ilman minkäänlaista kontrollia. Ei ihme että suomen talous on vaikeuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086