Eräs yhdistys lopetti toimintansa. Hallitus oli velvoitettu antamaan rahat määrättyyn tarkoitukseen. Kirjanpidossa eiollut kaikea omaisuutta ja sitä myytiin. Hallitus järjesti kokouksia yms kunnes rahat oli käytetty. Maksunn saaja ei tainnut saada mitään tai jos sai, niin hiluja. Tilintarkastaja ei päässyt väärinkäytöksiin kiinni, kun ei valittu enää lopetuspäätöksen jälkeen. Näitä hiipuvia yhdistyksiä kyllä pitäisi vähän valvoa.
Yhdistys lopetti toimintansa ja tuhlasi varat
Anonyymi-ap
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä yhdistys oli kyseessä? Oliko joku näistä kolmatta sektoria teeskentelevistä yleishyödyllisistä yhdistyksistä? Niitähän tämä maa on täynnä. Satoja miljoonia rahaa jaetaan niille joka vuosi ilman minkäänlaista kontrollia. Ei ihme että suomen talous on vaikeuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575