Lähetin sillä tekstiviestin ystävälle Slovakiaan,hänellä vanha ei äly puh. Nokia lähettämäni viesti ei mennyt hänen vanhaan Nokiaan,johtuuko kun ei ole älypuhelin???
Minulla Samsung AO 5 s
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tekstiviestin pitäisi mennä ihan laitteesta riippumatta. Varmaan jokin operaattori- tai yhteysongelma ollut kyseessä tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Saatko lähetettyä muille viestejä Slovakiaan?
Epäilen Slovakina operaattiria. - Anonyymi
älypuhelimen merkistö on sms-käytössä väärä, utf-8/unicode. Perus-kännykässä se on kuitenkin pelkästään ASCII. Ohjausmerkeiksi tulkitut merkit aiheuttaa häiriötä mm. voi poistaa viestin sisällön tai pituuden ollessa väärä näyttää siitä esim. 2 merkkiä.
Jos speksin lukee tarkasti, niin huomaa, että itse asiassa älypuhelin toimii väärin, koska ei noudata koodaustapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711