Lapsille kaiken a ja o on ilmastointi, wifi, pimennetty huone nukkumiseen ja muut ylellisyydet jotka on parasta mitä rahalla saa.
Menee täysin yli ymmärryksen, että lapset viedään vaatimattomiin olosuhteisiin, jossa ötökät syövät, ei ole ilmastointia ja yhteydetkin pätkii.
Tuollaisesta pakkoviennistä lapsille varmasti tulee lapsuuden aikaisiin muistoihin perustuen erittäin vahvoja traumoja, jotka vaikuttaa koko aikuiselämän kuten isälläänkin on havaittavissa.
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset, isukki on pakkovienyt lapsensa alueelle, jossa on vesiputouksia ja kirkasvetisiä puroja runsaasti, sekä vehreää viidakkoa.
Tuollaista ei voi luokitella muuksi kuin vakavaksi lapsirääkkäykseksi.
Kaiken lisäksi on suunnitellut viikonloppuna aiheuttaa lopullisen niitin lapsien psyyken romahtamiselle pakottaen lapsensa kunnon patikkaretkelle.
Minkälaisissa olosuhteissa mahtaa pakottaa lapsensa yöpyä ja aikooko ruokailuttaa lapsensa itse valmistamalla ruoalla, päästämättä lapsiaan edes paikalliseen ravintolaan samalla kun isukki valokuvaa pöydän antimia.
Voi hyvänen aika sentään.
Täysin käsittämätöntä, onko jopa rikollista.
25
245
Vastaukset
- Anonyymi
Toista se oli Posson lapsuudessa kun isukki vei sen pahanhajuiselle lannoitelaivalle, ja laittoi töitä tekemään! Sai Posso siitä niin kauhean työkammon, että neljäkutoseksi haki tavalla jos toisella työkyvyttömyyseläkettä. Hukkaan meni sekin lapsuus.
- Anonyymi
Viidakossa lymyää villieläimiä, ötököiden puremat aiheuttaa paukuroita, isän kanssa nuotiolla ruoan valmistaminen aiheuttaa mielipahaa kun ei ole mäkkäriä, piirretyt ei näy tabletista, lastenhoitaja ei ole mukana, yöllä sammakot kurnuttaa, ajattele nyt hieman mitä tuollainen voikaan aiheuttaa lapsille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viidakossa lymyää villieläimiä, ötököiden puremat aiheuttaa paukuroita, isän kanssa nuotiolla ruoan valmistaminen aiheuttaa mielipahaa kun ei ole mäkkäriä, piirretyt ei näy tabletista, lastenhoitaja ei ole mukana, yöllä sammakot kurnuttaa, ajattele nyt hieman mitä tuollainen voikaan aiheuttaa lapsille.
Puhumattakaan siitä mitä räkänokkateinille tapahtuu Sohon yössä. Seurauksena pikainen avioliitto ylensyöneen keittäjän kanssa, pari hätäseen tehtyä kersaa, ero jaThaimaaseen naisenhakuun. Ja siellä heti ensimmäisellä pankissakäynnillä jää koukkuun johonkin ilotyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattakaan siitä mitä räkänokkateinille tapahtuu Sohon yössä. Seurauksena pikainen avioliitto ylensyöneen keittäjän kanssa, pari hätäseen tehtyä kersaa, ero jaThaimaaseen naisenhakuun. Ja siellä heti ensimmäisellä pankissakäynnillä jää koukkuun johonkin ilotyttöön.
Toinen pisti paremmaksi, löysi tinderhoron jolla vauvakuume, oli flaksi varma ja ei muuta kuin kolmatta exää leipomaan.
Tosin tällä .... kään ei ole mitään tekemistä retkeilystä vaatimattomissa olosuhteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen pisti paremmaksi, löysi tinderhoron jolla vauvakuume, oli flaksi varma ja ei muuta kuin kolmatta exää leipomaan.
Tosin tällä .... kään ei ole mitään tekemistä retkeilystä vaatimattomissa olosuhteissa.Posso aloitti retkeilyn vasta eläkkeellä, Suomeen palattuaan. Ensin Onnibussilla Malminkylästä stadiin, sitten reipas kävely Meilahteen, siellä vuorikiipeilyä portaissa anturit hanurissa, ja hyväkuntoisena Amicassa retkieväitä nauttimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso aloitti retkeilyn vasta eläkkeellä, Suomeen palattuaan. Ensin Onnibussilla Malminkylästä stadiin, sitten reipas kävely Meilahteen, siellä vuorikiipeilyä portaissa anturit hanurissa, ja hyväkuntoisena Amicassa retkieväitä nauttimaan.
Pasanen kehui viime käynnillä uutta anturia. "Ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä"
Tässä kuvassa herrasväki odottelee Meilahden sairaalan aulassa rappukiipeilyn virallisia tuloksia https://ibb.co/B2vxVzD2 Onko kyseessä uusi ennätys? Jääkö tieto potilassalaisuuden piiriin vai julkistetaanko? Sen tietää vain Pasanen. - Anonyymi
Voi rakas lapsi ei vienyt, isäni oli konepäällikkö rahtilaivalla joka kuljetti paperia pääosin hull nimiseen kaupunkiin, britetissä... voin vakuuttaa että työkyvyttömyys eläkkeelle ei haeta sinne mennään kun riittävä määrä lääkäreitä toteaa sinut työkyvyttömäksi, tekemään leipätyötäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso aloitti retkeilyn vasta eläkkeellä, Suomeen palattuaan. Ensin Onnibussilla Malminkylästä stadiin, sitten reipas kävely Meilahteen, siellä vuorikiipeilyä portaissa anturit hanurissa, ja hyväkuntoisena Amicassa retkieväitä nauttimaan.
Nyt on hyvä retkeillä kun on kelan maksama bussikortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi ei vienyt, isäni oli konepäällikkö rahtilaivalla joka kuljetti paperia pääosin hull nimiseen kaupunkiin, britetissä... voin vakuuttaa että työkyvyttömyys eläkkeelle ei haeta sinne mennään kun riittävä määrä lääkäreitä toteaa sinut työkyvyttömäksi, tekemään leipätyötäsi.
Sekoitat nyt asioita. Se "hull" kaupunki oli todellisuudessa hullujenhuone kotisuomessa.
Olet ollut todennäköisesti lataamossa pitkiä ajanjaksoja Suomessa, koska historiastasi puuttuu kymmeniä vuosia. Tarinasi on muuttunut, sillä aiemmin kerroit opiskelleesi ahkerasti sitä miten työkyvyttömyyseläkkeelle (yhdyssana) pääsee ja olit oikein hankkinut kirjallisuutta sitä varten, että tiedät mitä kannattaa valittaa ja miten. Se oli helpotus kaikille osapuolille. Työnantajat pääsivät eroon sähläävästä pellestä ja lääkärit pääsivät eroon päävikaisen valitusvirsistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat nyt asioita. Se "hull" kaupunki oli todellisuudessa hullujenhuone kotisuomessa.
Olet ollut todennäköisesti lataamossa pitkiä ajanjaksoja Suomessa, koska historiastasi puuttuu kymmeniä vuosia. Tarinasi on muuttunut, sillä aiemmin kerroit opiskelleesi ahkerasti sitä miten työkyvyttömyyseläkkeelle (yhdyssana) pääsee ja olit oikein hankkinut kirjallisuutta sitä varten, että tiedät mitä kannattaa valittaa ja miten. Se oli helpotus kaikille osapuolille. Työnantajat pääsivät eroon sähläävästä pellestä ja lääkärit pääsivät eroon päävikaisen valitusvirsistä.just just jatkahan taas teorioittesi kehittelyä, mutta maksa kuitenkin ensin laiffila velkasi, pitää paikkaansa, luin muutaman asiasta kirjoitetun kirjan, äläkä kerro mitä olen sinusta täällä mistäkin asiasta kertonut, tiedän ihan itse mitä olen kirjoittanut palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut todennäköisesti lataamossa pitkiä ajanjaksoja Suomessa, koska historiastasi puuttuu kymmeniä vuosia. Tarinasi on muuttunut, sillä aiemmin kerroit opiskelleesi ahkerasti sitä miten työkyvyttömyyseläkkeelle (yhdyssana) pääsee ja olit oikein hankkinut kirjallisuutta sitä varten, että tiedät mitä kannattaa valittaa ja miten. Se oli helpotus kaikille osapuolille. Työnantajat pääsivät eroon sähläävästä pellestä ja lääkärit pääsivät eroon päävikaisen valitusvirsistä.46 vuotiaana sairaseläkkeelle pääsee ainoastaan psykiatrin tekemillä papereilla, joskus jopa kahden psykiatrin lausunto tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just just jatkahan taas teorioittesi kehittelyä, mutta maksa kuitenkin ensin laiffila velkasi, pitää paikkaansa, luin muutaman asiasta kirjoitetun kirjan, äläkä kerro mitä olen sinusta täällä mistäkin asiasta kertonut, tiedän ihan itse mitä olen kirjoittanut palstalle.
Et tiedä etkä muista ja vääntelet myös uusia versioita. Olet porrasmies edelleen liikuntakykyinen kertomasi mukaan, joten et sinä mistään selkärankareumasta ole sairaseläkkeelle päässyt 19 vuotta sitten jo. Pääkopasta olet sinne joutunut kovan kamppailun päätteeksi, eikä identiteettisi ole valjennut sinulle tänäkään päivänä.
Harva valtaväestöön kuuluva tietää mitä on M1 -lähetteet mutta sinulle ne vaikuttavat olevan arkipäivää ja hyvin hallussa. Lataamoon sinun on passitettu ilman omaa suostumustasi ja useita kertoja. Turha sitä on kierrellä. Vain lääkkeissä kykenee heittämään sellaista stooria mitä sinä heität. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
46 vuotiaana sairaseläkkeelle pääsee ainoastaan psykiatrin tekemillä papereilla, joskus jopa kahden psykiatrin lausunto tarvitaan.
Mielikuvitusta tiedän useita alle 30 vuotiaita jotka ovat reuman takia eläkkeellä, itseasiassa 46 vuotias on jo pappa ikä eläköityä, ko. sairauden takia, nykyaikana hoito on helpottunut, kun on uusia mikrobilääkkeitä joka maksavat paljon, siis todella paljon, mutta ei ne ole vielä tärkeän kalliita kun verrataan syövän hoidossa käytettäviin mikrobilääkkeisiin...
Minua ei sinänsä ole kiinnostanut mielensairaudet, mutta aivojen toiminta kylläkin tietyt sairaudet vaikkapa äitini ms-tauti tai minulla oleva reuma on tietyssä mielessä aivosairauksia, jotka äitini tapauksessa vaikuttaa aivojen tiettyyn alueeseen, ja reumassa taas aivot tulkitsevat elimistön tulehdusreaktioita väärin ja tuhoavat niveliä..
Erityisen kiinnostava mielenterveyshäiriö on kaksisuuntainen mielialahäiriö, sekä dd persoonallisuus, ekassa on ongelmia mielialaa säätelevässä koneistossa, tuo dd persoonallisuus on hieman hankalampi, se liittyy hyvin usein tunteiden piilottamiseen sekä lapsuusaikaiseen pahoinpitelyyn...
Yksi ystäväni sairasti skitsofreniaa, hän oli usein hesperiassa ja vein hänelle muutamia kertoja tupakkaa, lääkäri oli määrännyt hänet m1 pakkolähetteellä pakkohoitoon, hän kuoli 2000 luvun alussa, itsemurhaan, hän oli useista jaksoja hesperiassa ja lapinlahdessa, vuosien aikana, Heikki hänenkin nimi oli, hyvin älykäs, paljon älykkäämpi kuin minä olen, mutta se älykkyys toi hänelle paljon ongelmia.
Ei minulla ole minkäänlaista psykohistoriaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusta tiedän useita alle 30 vuotiaita jotka ovat reuman takia eläkkeellä, itseasiassa 46 vuotias on jo pappa ikä eläköityä, ko. sairauden takia, nykyaikana hoito on helpottunut, kun on uusia mikrobilääkkeitä joka maksavat paljon, siis todella paljon, mutta ei ne ole vielä tärkeän kalliita kun verrataan syövän hoidossa käytettäviin mikrobilääkkeisiin...
Minua ei sinänsä ole kiinnostanut mielensairaudet, mutta aivojen toiminta kylläkin tietyt sairaudet vaikkapa äitini ms-tauti tai minulla oleva reuma on tietyssä mielessä aivosairauksia, jotka äitini tapauksessa vaikuttaa aivojen tiettyyn alueeseen, ja reumassa taas aivot tulkitsevat elimistön tulehdusreaktioita väärin ja tuhoavat niveliä..
Erityisen kiinnostava mielenterveyshäiriö on kaksisuuntainen mielialahäiriö, sekä dd persoonallisuus, ekassa on ongelmia mielialaa säätelevässä koneistossa, tuo dd persoonallisuus on hieman hankalampi, se liittyy hyvin usein tunteiden piilottamiseen sekä lapsuusaikaiseen pahoinpitelyyn...
Yksi ystäväni sairasti skitsofreniaa, hän oli usein hesperiassa ja vein hänelle muutamia kertoja tupakkaa, lääkäri oli määrännyt hänet m1 pakkolähetteellä pakkohoitoon, hän kuoli 2000 luvun alussa, itsemurhaan, hän oli useista jaksoja hesperiassa ja lapinlahdessa, vuosien aikana, Heikki hänenkin nimi oli, hyvin älykäs, paljon älykkäämpi kuin minä olen, mutta se älykkyys toi hänelle paljon ongelmia.
Ei minulla ole minkäänlaista psykohistoriaa.Laiffila väitteitähän jokainen voi esittää mielin määrin, itsestään ja muista, mutta väitteet pitäisi pystyä jotenkin perustelemaan, en anna juurikaan arvoa väitteille jotka lähettää kuvia missä on copypastennut kattiloita itselleen tuntemattomien ihmisten päähän, enkä varsinkaan esittäisi ensimmäistäkään mt-väitettä. Laiffila maksa velkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole minkäänlaista psykohistoriaa.Tuossa kerrotaan millainen prosessi on sl:reuman eläköityminen https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/alkuperaistutkimukset/reumapotilaiden-siirtyminen-tyokyvyttomyyselakkeelle-vaihtelee-sairaanhoitopiireittain/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole minkäänlaista psykohistoriaa.Kylläpä nämä Pasasen tuherrukset ovatkin... noh sanotaanko nyt vaikkapa että mielikuvituksellisia, Vaikeaa on uskoa, ettei taustalla olisi psykohistoriaa.
Reuman hoidossa mikrobilääkkeet eivät ole ensisijainen hoitomuoto, mutta niitä voidaan käyttää tietyissä tilanteissa. Reuma on autoimmuunisairaus, jossa elimistön immuunijärjestelmä hyökkää omia kudoksia vastaan, erityisesti niveliä. Hoidon tavoitteena on hillitä tulehdusta ja estää nivelvaurioita.
Mikrobilääkkeet ja reuma:
Mikrobilääkkeitä, kuten antibiootteja, voidaan käyttää, jos reumapotilaalla on bakteeri-infektio, joka voi pahentaa tulehdusta.
Joissakin tapauksissa, kuten reaktiivisessa artriitissa, joka liittyy infektioon, antibiootit voivat olla osa hoitoa.
Reuman hoidossa käytetään myös lääkkeitä, jotka vaikuttavat immuunijärjestelmään, kuten metotreksaattia ja biologisia lääkkeitä, mutta nämä eivät ole varsinaisia mikrobilääkkeitä.
Mikrobilääkkeitä, kuten antibiootteja, ei yleensä käytetä mielisairauksien hoidossa, koska ne on suunniteltu torjumaan bakteeri-infektioita. Mielisairauksien hoito keskittyy yleensä psyykenlääkkeisiin, kuten masennuslääkkeisiin, mielialaa tasaaviin lääkkeisiin ja psykoosilääkkeisiin, sekä psykoterapiaan ja muihin ei-lääkkeellisiin hoitomuotoihin.
On kuitenkin joitakin poikkeuksia, joissa mikrobilääkkeet voivat liittyä mielenterveyden hoitoon:
Infektioiden aiheuttamat psykiatriset oireet: Joskus bakteeri-infektio, kuten aivokalvontulehdus, voi aiheuttaa psykiatrisia oireita, ja tällöin antibiootit ovat osa hoitoa.
Tutkimukset ja hypoteesit: Joissakin tutkimuksissa on tutkittu, voisivatko tietyt infektiot tai mikrobit vaikuttaa mielenterveyteen, mutta tämä on vielä tutkimusvaiheessa eikä ole vakiintunut hoitokäytäntö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika sentään, uskotko sinä itse näihin tarinoihisi, oi kunnioitettu monen danin majuri lentokapteeni?
Uskotko sinä, että joku uskoo, että sinä olet mennyt työkyvyttömyys eläkkeelle pikku selkävaivoista, jotka muka estivät sinua tekemästä leipätyötäsi?
Kerro lisää tästä leipätyöstäsi ja siitä miksi pikku selkävaivasi eivät estä sinun pikku puuhastelujasi 24/7 täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä nämä Pasasen tuherrukset ovatkin... noh sanotaanko nyt vaikkapa että mielikuvituksellisia, Vaikeaa on uskoa, ettei taustalla olisi psykohistoriaa.
Reuman hoidossa mikrobilääkkeet eivät ole ensisijainen hoitomuoto, mutta niitä voidaan käyttää tietyissä tilanteissa. Reuma on autoimmuunisairaus, jossa elimistön immuunijärjestelmä hyökkää omia kudoksia vastaan, erityisesti niveliä. Hoidon tavoitteena on hillitä tulehdusta ja estää nivelvaurioita.
Mikrobilääkkeet ja reuma:
Mikrobilääkkeitä, kuten antibiootteja, voidaan käyttää, jos reumapotilaalla on bakteeri-infektio, joka voi pahentaa tulehdusta.
Joissakin tapauksissa, kuten reaktiivisessa artriitissa, joka liittyy infektioon, antibiootit voivat olla osa hoitoa.
Reuman hoidossa käytetään myös lääkkeitä, jotka vaikuttavat immuunijärjestelmään, kuten metotreksaattia ja biologisia lääkkeitä, mutta nämä eivät ole varsinaisia mikrobilääkkeitä.
Mikrobilääkkeitä, kuten antibiootteja, ei yleensä käytetä mielisairauksien hoidossa, koska ne on suunniteltu torjumaan bakteeri-infektioita. Mielisairauksien hoito keskittyy yleensä psyykenlääkkeisiin, kuten masennuslääkkeisiin, mielialaa tasaaviin lääkkeisiin ja psykoosilääkkeisiin, sekä psykoterapiaan ja muihin ei-lääkkeellisiin hoitomuotoihin.
On kuitenkin joitakin poikkeuksia, joissa mikrobilääkkeet voivat liittyä mielenterveyden hoitoon:
Infektioiden aiheuttamat psykiatriset oireet: Joskus bakteeri-infektio, kuten aivokalvontulehdus, voi aiheuttaa psykiatrisia oireita, ja tällöin antibiootit ovat osa hoitoa.
Tutkimukset ja hypoteesit: Joissakin tutkimuksissa on tutkittu, voisivatko tietyt infektiot tai mikrobit vaikuttaa mielenterveyteen, mutta tämä on vielä tutkimusvaiheessa eikä ole vakiintunut hoitokäytäntö.Laffila maksa velkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laffila maksa velkasi.
Ostitko Alatoopi Ari aitoa lohta vai kirjolohta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika sentään... nukuin ja, jo mutta piti heräten oikaisemaan ruotoa mutta, ollenkin kusiset vaipassa, myös löysät pasaset, ollelleni nähnyt unta, kuinka lavalla pousi nimeltään Puppe...
Voi hyvänen aika sentään...
55555, tämä keskustelu kuullostaa ollen, melko lentokapteeliselta, ja täynnä taitolaji huunoria. Voisiko tämä "puppe pousi" liittyä johonkin tiettyyn sisä piiri vitsiin tai tapahtumaan? Jos haluat, Puppe voimme hanuriani, siitä vaikka kokonaisen tarinan kertoa yhdessä! Mitä muuta kuin ei, mielessäsi pyörii, muutaman sentin kusista putekea ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika sentään... nukuin ja, jo mutta piti heräten oikaisemaan ruotoa mutta, ollenkin kusiset vaipassa, myös löysät pasaset, ollelleni nähnyt unta, kuinka lavalla pousi nimeltään Puppe...
Voi hyvänen aika sentään...
55555, tämä keskustelu kuullostaa ollen, melko lentokapteeliselta, ja täynnä taitolaji huunoria. Voisiko tämä "puppe pousi" liittyä johonkin tiettyyn sisä piiri vitsiin tai tapahtumaan? Jos haluat, Puppe voimme hanuriani, siitä vaikka kokonaisen tarinan kertoa yhdessä! Mitä muuta kuin ei, mielessäsi pyörii, muutaman sentin kusista putekea ??putkea
- Anonyymi
Pikku-Posso se jaksaa unelmoida noista satumaisen ilmaisista retkistä villiin luontoon kokemaan ihmeellisiä elämyksiä, mutta ei ole kuvien muodossa näyttänyt mallia.
Meidän lapsiparat jäävät noista armottoman luonnon kokemuksista paitsi ja joutunevat erään nuoriso-ohjaajan mukaan pian vaivaiskotiin ja mieron teille, kun iskällä ei ole varaa maksaa kouluja.
Lapset on raahattu kotoaan jo pieninä retkille ja matkoille, joissa nuo herkkupeput ovat hemmoteltuina pilalle jätskeillä ja muilla herkuilla, joista osa vielä ulkomaisia tuotteita.
Aito Thaimaa jää heiltä kokematta.
Burman rajaseudulla on eräs paikka jossa molemmilla puolilla rajaa toimiva heimo kasvattaa, valmistaa ja myy kaikenlaisia tuotteita. Poliisitkin jättivät heidät rauhaan, sillä porukka on puolisotilaallinen ja raskaasti aseistettu.
Suosittelen Senssun pesueelle seikkailuretkeä tuolle alueelle. Siellä pärjää ihan hyvin karatella ja filosofialla, jos ei satu osaamaan kieltä. Peukalo kannattaa jumpata lämpimäksi ennen koitosta.
Nämä lällymatkat hyvine ruokineen ja porealtaineen on tulleet jo meidän jälkikasvulle tutuksi.
Tässä vanhassa kuvassa ruma äiti jolla on rautalangasta rakennettu täytenaama, estää julmasti pientä poikaa katsomasta auringonlaskua lähempää tasanteen reunalta
https://aijaa.com/jonxOD
Lapsi todennäköisesti tästä traumatisoituu niin pahasti että hän sortuu isona harrastamaan jotakin liikuntaa ja hänestä tulee peilisalipelle, jos oikein huono tuuri käy.
Onneksi vastuuton hemmottelijaiskä lohduttaa korealaisia lapsukaisia tarjoten heille viimeisillä rahoillaan Banana Splitit joita he voivat ahmia sikin sokin suussaan töröttävillä hampaillaan ja saavuttaa isänsä vyötärölihavuuden korkean tason.
https://aijaa.com/AcIppo
2010- Anonyymi
Kuvan laatu on taas huono, jokainen tietää että aurinko pitää olla kuvattavien kohteiden takana ei koskaan edessä, harjoittele 2010 lisää, tai lue ainakin valokuvauksen perusteet.
- Anonyymi
NHyvin kirjoitettu. Lapsia ei tosiaan saa viedä Pattayalle hyttysten syötäväksi eikä myöskään rantarottien leikkikavereiksi!!.
- Anonyymi
Pasanen ilman wifiä on kuin posso ilman sokeria ja hilloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593438- 1511758
- 1301497
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1341446- 931359
- 1111224
- 761061
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71039Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3231035- 45813