Tajuaako koiran omistajat miten pahalta ne HAISEE

Anonyymi-ap

Huomaako koiranomistajat itse että heidän kotinsa haisee eläintarhalta?
Vai ovatko niin tottuneita hajuun etteivät itse huomaa sitä?

34

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, olen muuten ajatellut samaa. Sateessa ulkoiluttamisen jälkeen varsinkin, hyi hitto mikä löyhkä!

• Anonyymi

- Kyl sen huomaa, naapurilla on kaksi koiraa ja kun siellä käy,

- niin on kuin menis NAVETTAAN, - haju on paskan ja kusen sekootus - yäk yäk

- kun Ei osta hoitaa ja pitää paikkoja kunnosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Kyl sen huomaa, naapurilla on kaksi koiraa ja kun siellä käy,

- niin on kuin menis NAVETTAAN, - haju on paskan ja kusen sekootus - yäk yäk

- kun Ei osta hoitaa ja pitää paikkoja kunnosa

Totta. Koiranomistajien vaatteissa on vähän sellainen navettamainen haju.

Koppakuoriaisen ja navetan sekoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Koiranomistajien vaatteissa on vähän sellainen navettamainen haju.

Koppakuoriaisen ja navetan sekoitus

M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M

🐶

• Anonyymi

Äiskä sanoi ennen, että koira haisee ulolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiskä sanoi ennen, että koira haisee ulolle.

Sinun hajus varmaan ylitti😂

• Anonyymi

Mikään eläin ei ole niin kuvottava kuin koira. Likainen, haiseva, kuolaava, ruma, itsekäs, ruokaa kerjäävä, muriseva, räkyttävä pers reikä. Kaiken lisäksi paskovat ja kusevat joka paikkaan.

• Anonyymi

Katso enemmän luonto-ohjelmia niin etköhän ole sitten erimieltä

• Anonyymi

Puhutko itsestäsi?

• Anonyymi

Aivan ihania on koirat,eivätkä haise juuri millekkään,ihania pikku olentoja!Oletko haukkuja ajatellut, ett oma paskas ja kuses housussas haisee!Ihminen voi haista melko äklölle,jos ei huolehdi hygieniastaan!sorry,olen itsekin ihminen!

• Anonyymi

Kyllä kaikki eläimet paskovat ja kusevat. Oletko kasvissyöjä. Rupeat juomaa hiusvettä, paskaasi tulee hieno tuoksu.

• Anonyymi

Monista ihmisistä haistaa vaatteista, että heillä on koira.

• Anonyymi

Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.

Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se haju ei lähde sitten autosta koskaan

• Anonyymi

Koirakodeissa haisee koira. En pysty vierailemaan hajun takia koirapaikoissa, koska alkaa oksettaa. Valehtelen olevani allerginen.

• Anonyymi

Kukaan ei menetä mitään. Oikeesraan voottoahan se on.

• Anonyymi

Aloittaja Itse 80% kirjootteluiden takana😂
      Mitä se kertookaan alottajasta🙈🙉🙊🐒

• Anonyymi

Jätä koiranomistajat Rauhaan!

Ällöttävää et nokkapitkänä haistelet vaatteet,tunget asuntoon ja autoonkin. Ei oo tervettä!!!

• Anonyymi

Ei tarvi haistella, se haju pöllähtää eteen halusi tai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi haistella, se haju pöllähtää eteen halusi tai ei

sep

• Anonyymi

Onhan monet koiran omistajat tottavie erikoista väkeä.
      Näkee jo siitä, että heille on ok, kun joka paikka on täynnä koiran paskaa ja kusta.
      Tykkäävät kävellä kakan keskellä, niin tuskin välittävät, että haisevat aivan yhtä karsealle kuin koiransakin

• Anonyymi

Monella narkilla ja linnakundilla on koira. Fanittavat yleensä jotain taistelu koiria

• Anonyymi

No niin on

• Anonyymi

Monet ihmiset haisevat pahemmalle kuin koirat. Koirien omistajissa on paljon eroja, kuten on ihmisissä. Vai itsekäs reppana ajattelee noin kuin avaaja.

• Anonyymi

Olenkin miettinyt miltä vikaa on Petteri Orvossa, hänellä on koiria. 🦊🦊🦊

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Ei tajuu

• Anonyymi

ne on apinoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne on apinoita

🐒

• Anonyymi

Samaa olen ihmetellyt, kaupassakin koiran omistajan tunnistaa märän eltaantuneen villasukan hajusta. Sitten ihmetellään että puolet kansasta on yksineläjiä, jos nyt koiran kanssa eläjä sellaiseksi voidaan laskea, ilman koiraa elävä kylläkin.
      Kaukana ollaan viehkeistä tai maskuliinisista hajuvesistöistä.

• Anonyymi

Ihan lisääntymis-biolooginen fakta on että kumppani valitaan hajun perusteella.

• Anonyymi

Oi haisen taatusti mieluummin koiralle, kun tupakalle tai vanhalle viinalle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3148
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1507
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1093
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      143
      1029
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      931
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      868
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      852
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      138
      767
    Aihe