Huomaako koiranomistajat itse että heidän kotinsa haisee eläintarhalta?
Vai ovatko niin tottuneita hajuun etteivät itse huomaa sitä?
Tajuaako koiran omistajat miten pahalta ne HAISEE
18
143
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, olen muuten ajatellut samaa. Sateessa ulkoiluttamisen jälkeen varsinkin, hyi hitto mikä löyhkä!
- Anonyymi
- Kyl sen huomaa, naapurilla on kaksi koiraa ja kun siellä käy,
- niin on kuin menis NAVETTAAN, - haju on paskan ja kusen sekootus - yäk yäk
- kun Ei osta hoitaa ja pitää paikkoja kunnosa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Kyl sen huomaa, naapurilla on kaksi koiraa ja kun siellä käy,
- niin on kuin menis NAVETTAAN, - haju on paskan ja kusen sekootus - yäk yäk
- kun Ei osta hoitaa ja pitää paikkoja kunnosaTotta. Koiranomistajien vaatteissa on vähän sellainen navettamainen haju.
Koppakuoriaisen ja navetan sekoitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Koiranomistajien vaatteissa on vähän sellainen navettamainen haju.
Koppakuoriaisen ja navetan sekoitusM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M
🐶
- Anonyymi
Äiskä sanoi ennen, että koira haisee ulolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äiskä sanoi ennen, että koira haisee ulolle.
Sinun hajus varmaan ylitti😂
- Anonyymi
Mikään eläin ei ole niin kuvottava kuin koira. Likainen, haiseva, kuolaava, ruma, itsekäs, ruokaa kerjäävä, muriseva, räkyttävä pers reikä. Kaiken lisäksi paskovat ja kusevat joka paikkaan.
- Anonyymi
Katso enemmän luonto-ohjelmia niin etköhän ole sitten erimieltä
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi?
- Anonyymi
Monista ihmisistä haistaa vaatteista, että heillä on koira.
- Anonyymi
Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.
Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.
Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.
- Anonyymi
Koirakodeissa haisee koira. En pysty vierailemaan hajun takia koirapaikoissa, koska alkaa oksettaa. Valehtelen olevani allerginen.
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei menetä mitään. Oikeesraan voottoahan se on.
- Anonyymi
Taidat itse haista ja syytät vain muita
- AnonyymiUUSI
Aloittaja Itse 80% kirjootteluiden takana😂
Mitä se kertookaan alottajasta🙈🙉🙊🐒 - AnonyymiUUSI
Jätä koiranomistajat Rauhaan!
Ällöttävää et nokkapitkänä haistelet vaatteet,tunget asuntoon ja autoonkin. Ei oo tervettä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593288- 1511728
- 1271418
- 931349
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1241349- 1111204
- 761001
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7999Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975- 45803