Ulkoisen hetulan poisto

Anonyymi-ap

Apua onko kellään ollut samanlaista tilannetta? Kävin vähän alle viikko sitten ison ulkoisen hetulan poistossa. Olen kärsinyt kroonisesta fissuurasta ja jossain sinä aikana tuo hetula ilmeistyi, mistä oli lähinnä paljon haittaa esteettisesti. Häpesin sitä paljon esimerkiksi seksin aikana, toki myös oli hirveän vaikea pyyhkiä vessassa käynnin jälkeen ja saada paikat puhtaaksi. Sain siis lähetteen julkiselle puolelle leikkaukseen tuon hygienia haitan takia. Leikkaus sujui ihan OK eikä muuten sattunut paitsi puudutus tietty. Sen jälkeenkin ollut lähes kivuton olo ekana päivänä vähän kipua. Vessassa käynti on ihan sanoisinko jopa helppoa. Fissuurasta kärsineenä tiedän että se voi olla ihan hirveetä. Kuitenkin nyt tuo peräaukon alue on tosi turvonnut, ja tuntuu että se näyttää pahemmalta kuin mitä se oli. Näyttää siltä että olis niinkun uusi kieleke tai joku hetula mutta se on kova ja turvonnut. Olen lukenut että se turvotus on normaalia, mutta olisi kiva kuulla että onko jollain ollut samanlaista turvotusta ja kauan se kesti? Ja miltä peräaukko sen jälkeen näytti kun turvotus oli lähtenyt… en kestä jos se jää ton näköiseksi, sitten en enää koskaan halua harrastaa seksiä :( pyyhkiminenkin on toki nyt vielä ihan mahdotonta, niin turvoksissa se on.

2

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole vielä peräaukkoani nähnyt.

• Anonyymi

Minä kävin kolme viikkoa sitten. Myös ulkoinen. Tuli iso ulkoinen verenpurkauma, piukea pussi josta paniloin ja soitin lääkärille. Sanoi että niitä tulee ja ajan kanssa liukenee pois.

Minulla pienentynyt kovasti mutta pelkään että jää ihohetulaksi, mutta toivon edelleen että kutistuu kokonaan pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1767
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      269
      897
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      789
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      65
      677
    5. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      651
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      651
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      644
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      626
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      592
    Aihe