Mysteerisukset ovat ilmeisesti tulossa myyntiin loppuvuodesta:
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000011111041.html
Onko joku täällä päässyt jo testaamaan? Aika kovan hinnan joutuisi pulittamaan yhdestä parista, joten ei mielellään viitsisi ostaa sikaa säkissä.
Mysteerisukset
10
181
Vastaukset
- Anonyymi
Olikos tämä se paja joka osaa laittaa oikeanpituisen karvan oikeaan kohti suksea?
Vieläkö joku karvasuksella hiihtää? Eikös kaikki ole ne jo kokeillu ja turhakkeiksi todennu?- Anonyymi
Tämä paja asentaa kyllä karvoja, mutta tässä on kyse uudesta innovaatiosta, jossa ei ole karvoja.
- Anonyymi
Ne on siis keksiny optigrip 4.0:n ja hirvee mediashow aiheesta?
- Anonyymi
Vai zero 0.2:n?
- Anonyymi
Optiptip nano pitoalueella ,kuin karhun tai peltosen suksissa ,mutta vain nyt pitoalueella .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Optiptip nano pitoalueella ,kuin karhun tai peltosen suksissa ,mutta vain nyt pitoalueella .
Se ei ole mikään uusi innovaatio. Karhulla ollut sellaiset sukset, jossa nano vain pitoalueella.
- Anonyymi
Ei ole kehitysversio edellämainituista pitopohja ratkaisuista, vaan täysin uudenlaisesta pitoalueen käsittelystä.
- Anonyymi
Aah - mirkalta tullu uus hiekkapaperisarja, jolla saa sarajevon kisat taas käyntiin.
Vai onko maalarinteippi gunden tapaan mark 2?
Joskus hiihdin energiageeli pitoalueen pohjassa, ei toiminu zero kelissä liisterin päällä. Senkin ovat muutkin varmasti testanneet.
- Anonyymi
Itse olen huomannut että kuomissa on erinomainen jääpito. Pohjan kumiseokset on siis just sopivat kovaa/pehmeää, eikä tarvi pelätä lippoja. Ei tarvi olla nastoja.
Oisko ne kuoman pohjan liimannut siihen pitoalueelle?
Styroksi on toinen mikä pitää jäällä, sekin ilmeisesti riittävän pehmeetä. - Anonyymi
Styroksia mummot aikoinaan liimas huopikkaiden pohjiin vesikelille. Mikä lie niksipirkka ollu silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861560
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769