Olisipa kiva saada remppa kotiin, eikä tarvitsisi itse pähkäillä...! Vai teetkö itse alusta asti itse?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ohhoh-jo-toka-kerta-ali-jahangiri-saa-tv-ssa-remontin-kotiinsa-jo-toistamiseen-tata-tiedossa?s24
Ohhoh, jo toka kerta! Ali Jahangiri saa tv:ssä remontin kotiinsa jo toistamiseen - Tätä tiedossa!

9
575
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai näitä ilmaiseksi tehdä kuitenkaan?
- Anonyymi
Ei Kait kukaan luule että henkilö maksaa edes kaikkia materiaaleja jonka kotiin tullaan tekemään remonttia ja kuvausryhmä mukana? Nämä remontti ja Huvila ja Huussi ovat tätä uudenlaista korruptiota joka naamioidaan tosi tv ohjelmaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Kait kukaan luule että henkilö maksaa edes kaikkia materiaaleja jonka kotiin tullaan tekemään remonttia ja kuvausryhmä mukana? Nämä remontti ja Huvila ja Huussi ovat tätä uudenlaista korruptiota joka naamioidaan tosi tv ohjelmaksi?
markkinaehtoisia nämä ovat, ei mitään tekemistä Ylen kanssa.
- Anonyymi
Ei toki.
- Anonyymi
Mistä tämäkin on tänne pölähtänyt😱
- Anonyymi
tel avivista
- Anonyymi
Miten voi näissä tv-ohjelmiss vuodesta toiseen pyöriä nämä samat juontajat ja osallistujat.
Heillä joilla on rahaa niin ehitä on ja nämä Larmitkin taisi rakennuttaa huvilansa yms Businessa Finlandian sadantuhannen avustuksella.
Kyllä tällaisella rahalla jo rakentaa hulppeat pihat.
Suomessa asuu näitä kieroja ihmisiä, minä minä ja aina naama ruudussa. Ollaan niin rikasta, vaikka saatu tukia ja avustuksia.
Miksi ei Bisness Finaland tutki miten rahoja käytetään sam koskee Arttu Wiskaria, tuli konkurssi ja rahat katosivat oudosti. Nämä tulee tutkia ja selvittää. Onko kyseessä lainvastaista toimintaa ja epäselvyyksiä. - Anonyymi
Katsoin alun ja lopun. Lapset tykkäsivät uusista huoneistaan.
Takka poistettiin makuuh Alin toiveista poiketen ja siirrettiin olohuoneeseen. Ali olisi toivonut kahta takkaa. Nyt tehtiin pienempi takka joka tuskin on varaava tai lämmittää yhtä paljon kuin entinen.
Erikan piharemontti jäi näkemättä, vai oliko se tässä formaatissa? - Anonyymi
Kyllä ne on itse maksettava. Ja siellä on paljon sellaista tavaraa mainos mielessä, joka täytyy palauttaa,, ja piilo mainontaa koko ohjelma täynnänsä. 🙄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa432884- 1511668
- 1271368
- 931319
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1211256- 1111164
Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306955Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom6917- 70843
- 45772