.....sillä jokainen kokoomuslainen äänestää aina. Mene siis äänestämään heti ensimmäisenä ennakkoäänestyspäivänä eli heti 3.4.
Äänestämättä jättäminen on ääni Kokoomukselle....
12
202
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä! Ääni perussuomalaisille!
- Anonyymi
Sinä olet erittäin rikas jos äänestät persuja. Köyhien puolue se ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet erittäin rikas jos äänestät persuja. Köyhien puolue se ei ole.
Jep. Jokainen Suomen kansalainen on Perussuomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Keskustakin ajaa kaikkien aikojen kusetuspersujen edelle. Kyllä kansa on nyt viisaampi tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
No, Venäläinenkö sitten on. Kommunistien, vasemmistolaisten ja solisalirattien ihannoima valtio. Tuollaisia puolueitako haluat äänestää. Niitä, jotka tapettiin jo vuonna 1918, kun alkoivat ryppyillä kansaa vastaan. Ja nyt on taas käymässä samoin... Luopiot ja passkiaiset on vietävä saunan taa..., tai hiekkamontun reunalle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Venäläinenkö sitten on. Kommunistien, vasemmistolaisten ja solisalirattien ihannoima valtio. Tuollaisia puolueitako haluat äänestää. Niitä, jotka tapettiin jo vuonna 1918, kun alkoivat ryppyillä kansaa vastaan. Ja nyt on taas käymässä samoin... Luopiot ja passkiaiset on vietävä saunan taa..., tai hiekkamontun reunalle...
Lahtari porvarit sen aloitti!.
Solidaarisuus kunniaan! .
Oikeisto haluaa tuhota hyvinvointi yhteiskunnan ja heittää köyhät ja sairaat oman onnen nojaan ilman sääliä tai häpeää.
Se alkaa köyhistä, sen jälkeen sairaanhoitoa saa vain jos rikas tai laina rahalla ja silloin säästö syistä jonotetaan viikko kausia.
Olen SDP kannattaja enkä häpeä sitä enemmän häpeän rasisteja ja ilkeitä ihmisiä joilla puuttuu empatia ja moraali - Anonyymi
Valhetelijoiden puolueelle äänesi annat, jos perussuomalaisiä äänestät vai onko niin lyhyt muisti, ettet muista mitä vaalilupauksillaan lupasivat ja pettivät lupaukset.
- Anonyymi
Ni sitä kai vois luulla mutta jaksa ainakaan itse vaivautua edes äänestäännmikään siellä tehty päätös ei vaikuta mun elämään mitenkään oli ne kunnallispoliitikot jotka asioista yrittää päättää tai eduskunnan idiootit yks lysti omaa elämäänsä vaan hankaloittavat sanelupolitiikallaan et siittä vaan mä ole käyttäny mitään terveydenhuoltopalveluja yli vuoteen kun ei ole ollu tarvetta helpottaa kenenkään muunkaan oloa hyvinvointini suhteen heillä kun itsellään on si jo taas sen verran ikää ja stressiä että mitä luultavammin tarvittevat sitä mielialalääkitystä vähintään joten kannattaa tarkkaan harkita mitä päätöksiänterveydenhuollon osalta tekee vaikuttaa nääs omiin kuluihin enemmän ei sieltä niin paljon tuottoa ulosmakseta että sijoittajat siitä samassa suhteessa hyötyisivät
- Anonyymi
Tuloksella tulee olemaan vaikutusta tulevissa eduskuntavaaleissakin. Nykyhallitus on kyennyt toteuttamaan ainoastaan leikkauksia sekä pyrkinyt suosimaan varakkainta kansanosaa. Mikään muu hallitusohjelmasta ei ole toteutunut. Työttömyyden ja köyhyyden kasvu ei tue taloutta.
- Anonyymi
Valtion kassan ryöstö ei lisää Suomen valtion vaurautta.
- Anonyymi
Ei lisää. Sitä se Orpo ja Purra tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2211644Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931558R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi251382Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781288- 901175
- 831145
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1061106Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v941084- 841050
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa721023