Hyllyt jo ammottaa tyhjinä monessa kaupassa. Mistä teen nyt jokaviikkoiset lihapullat ja makaroonilaatikon?
Nyt loppuu jauheliha
14
190
Vastaukset
- Anonyymi
En perillä kun tilaan ruuat kotia, pakastin juuri iltasella valmistettua makaronilaatikkoa, siitä tulee hyvää kun laittaa purkillisen tonnikalaa sekaan, kokeilkaa.
Naudan paistinjauheliha on vähärasvaista, hyvää, naudan paistinlihasta tulee erittäin hyvä lihakeitto.
Pertikki - Anonyymi
Kokeilepa Mifua, löytyy eri mausteisena.
Myös raastetut vihannekset ovat loistava vaihtoehto (porkkana, kaali, bataatti, kesäkurpitsa, parsakaali). Maustaa hyvin.
Toki voi laittaa myös vaikka hookoon sinistä. - Anonyymi
Soijarouhe.
Mulla aina jemiksessä kaikenvaralta. Käytännössä ihan samanlaista kamaa, kuin jauheliha ja käy kaikkiin samoihin ruokiin. Lihan makua siinä ei ole, mutta yleensähän jauhelihakin maustetaan.
Iteasiassa itellä ei jauhelihaa paljoa kulu. Kokolihaa saa halvalla ja joku broileri liki ilmaista.
Ei jauheliha tule loppumaan, turhaa pelottelua. Kyllä elukoita teurastetaan edelleen. Hinta saattaa nousta, mutta just jauheliha ollutkin hyvin halpaa.
=DW= - Anonyymi
Sika-nautaa löytyy kyllä ja ovat parasta laatikkoruokiin .
- Anonyymi
Mikäli lihoista vain jauheliha on loppu, niin ostaa sitten palana ja jauhaa itse.
- Anonyymi
Kuinka paljon on kilohinta kenenkin kaupassa?
- Anonyymi
Multa on mennyt jotain ohi. Miksi jauheliha on loppunut kaupoista?
- Anonyymi
Hakusanaa googleen ja jo löytyi jonkinlainen selitys:
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/cd0f91da-ff02-47a2-9a45-2339e02ab384 :
... >>Syynä on naudan jauhelihan kulutus, joka on kasvanut alkuvuonna. Samaan aikaan naudan jauhelihan tuotannossa on ollut haasteita, kerrotaan ruokakauppaketjujen viestinnästä Iltalehdelle.
K-ryhmän mukaan saatavuusongelmat eivät ole seurausta kaupan alan lakosta, mutta tarkempaa tietoa tuotantotason haasteista ei ole.<< ...
Koskee pääasiassa naudanlihaa.
Ilmestyskirjan 6. luku...
Talven aikaan tilannut K-Citystä ruokaa kahden viikon välein ja aina saanut paistin jauhelihaa koska siinä on noin 5 % rasvaa, hinnalla ei väliä. Tarjous lehdessä näkee mitä jauhelihaa saatavilla.
- Anonyymi
Mitä teet noin rasvattomasta jauhelihasta?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet noin rasvattomasta jauhelihasta?
Rasvanen liha on epäterveellistä.
- Anonyymi
Jos tilaa paistijauhelihaa, eikä hinnalla ole väliä, kannattaa tilata paistia, jauhelihasta kun ei aina ole niin varmaa, roiskeita siihen jauhetaan, niitä joita ei roiku myynnissä olevan paistin kyljessä.
Paistista saa paremmat pihvit.
Ite on osta jauhelihaa, jos tekee mieli lihapullia jauhan itse, siihen käy hyvin karjalanpaisti lihat, mutta ite ostan lihat ja jauhan monitoimikoneen myllyssä. samallahan saa makkaraakin tehdä. - Anonyymi
Hörräämistä on itse tehdä makkaroita kuten jauhelihaa, koska laatukaupasta saa myös laadukasta paistista jauhettua.
- Anonyymi
Maussa huomaa mistä lihasta ruoka on tehty ja tykötarpeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695