Kengurukilpailu vituttaa suunnattomasti

Anonyymi-ap

Kyllä, tänään oli pelätyt kengurukilpailut. Tai siis, en edes tiennyt niistä ennen tätä päivää. Oli kuin olisi mojova paskapötkylä mäjähtänyt housuihini, kun kuulin jostain "yllätyspistarista".

Tosiasia onkin siis se, että kengurukilpailut eivät ole opetusta edistävää, vaan muiden opiskelijoiden keskenään kinaamista. Jos suoriudut hyvin, saat karkkia. Jos suoriudut huonosti, sinua vituttaa kilpailun aikana, tulet tietämään, kuinka paska olet matematiikassa etkä oikeasti saa mitään positiivista palautetta. Se on kuin heittäisi 4 vauvaa samaan aikaan tulivuoren suulle, ja katsoisi kuka idiootti jää imeskelemään varpaitaan kunnes magma hänet nielaisee. Eikä siitä opita mitään, eivät vauvat tiedä mitään lämpötiloista tai siitä, että ovat hengenvaarassa.

Kengurukilpailu on vain koulun parhaimpien perseennuolemista, ja muut jäävät nuolemaan näppejään ja pohdiskelemaan vaihtaisiko sitä amikseen, vai tappaisiko itsensä? Aivan paska juttu kerta kaikkiaan. Kuka vitun imbesilli pässi päätti, että opettamisen sijasta pistetään opiskelijat kilpailemaan keskenään. Vittu, minä tulin tähän oppilaitokseen opiskelemaan, enkä kilpailemaan! Haluan uutta tietoa, enkä tietää kuinka paska olen! Siis ihan paska maku suuhunhan tuosta jäi, kun ei mitään uutta ja vanha oli uinunut jo kankkulan kaivoon.

No, nyt joku saatanan pätijä tulee kommentteihin varmasti kirjoittamaan, että "aivotoimintaahan siinä testataan, vitun pälli". Saanen huomauttaa, että lukio on omien taitojen edistämistä, eikä niiden paskuuden tarkkailemista. En minä halua tietää siitä, kuinka paska olen. Se on menneen talven lumia, en tule käyttämään näitä matematiikan taitoja missään kohtaa elämääni. Miksi niistä pitää muistuttaa?

Tässä oli koko vittumainen pälätykseni. En näemmä ole tällä planeetalla elämisen arvoinen, kun en saatana normaalia matikkaakaan enää osaa.

0

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
        Tampere
        62
        4282
      2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
        Ikävä
        154
        1812
      3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
        Maailman menoa
        14
        1513
      4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
        Suomussalmi
        35
        1278
      5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
        Sinkut
        168
        1063
      6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
        Ikävä
        56
        914
      7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
        Ikävä
        78
        904
      8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        167
        829
      9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
        Ikävä
        54
        811
      10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
        Ikävä
        39
        781
      Aihe