Kyllä, tänään oli pelätyt kengurukilpailut. Tai siis, en edes tiennyt niistä ennen tätä päivää. Oli kuin olisi mojova paskapötkylä mäjähtänyt housuihini, kun kuulin jostain "yllätyspistarista".
Tosiasia onkin siis se, että kengurukilpailut eivät ole opetusta edistävää, vaan muiden opiskelijoiden keskenään kinaamista. Jos suoriudut hyvin, saat karkkia. Jos suoriudut huonosti, sinua vituttaa kilpailun aikana, tulet tietämään, kuinka paska olet matematiikassa etkä oikeasti saa mitään positiivista palautetta. Se on kuin heittäisi 4 vauvaa samaan aikaan tulivuoren suulle, ja katsoisi kuka idiootti jää imeskelemään varpaitaan kunnes magma hänet nielaisee. Eikä siitä opita mitään, eivät vauvat tiedä mitään lämpötiloista tai siitä, että ovat hengenvaarassa.
Kengurukilpailu on vain koulun parhaimpien perseennuolemista, ja muut jäävät nuolemaan näppejään ja pohdiskelemaan vaihtaisiko sitä amikseen, vai tappaisiko itsensä? Aivan paska juttu kerta kaikkiaan. Kuka vitun imbesilli pässi päätti, että opettamisen sijasta pistetään opiskelijat kilpailemaan keskenään. Vittu, minä tulin tähän oppilaitokseen opiskelemaan, enkä kilpailemaan! Haluan uutta tietoa, enkä tietää kuinka paska olen! Siis ihan paska maku suuhunhan tuosta jäi, kun ei mitään uutta ja vanha oli uinunut jo kankkulan kaivoon.
No, nyt joku saatanan pätijä tulee kommentteihin varmasti kirjoittamaan, että "aivotoimintaahan siinä testataan, vitun pälli". Saanen huomauttaa, että lukio on omien taitojen edistämistä, eikä niiden paskuuden tarkkailemista. En minä halua tietää siitä, kuinka paska olen. Se on menneen talven lumia, en tule käyttämään näitä matematiikan taitoja missään kohtaa elämääni. Miksi niistä pitää muistuttaa?
Tässä oli koko vittumainen pälätykseni. En näemmä ole tällä planeetalla elämisen arvoinen, kun en saatana normaalia matikkaakaan enää osaa.
Kengurukilpailu vituttaa suunnattomasti
Anonyymi-ap
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089