Demarit kusessa

Anonyymi-ap

Nyt alkaa olemaan homma aika surkeeta jos sekoileva mummeli on keihäänkärkenä demareilla. Sen verran ovat saaneet aikaiseksi viime vuosien aikana, että on kaikki täyspäiset ehdokkaat vaihtaneet ryhmää tai kokonaan maisemaa. Eihän tosta ryhmästä pysty ketään äänestämään vaikka mieli tekisi.

29

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demarit ( kissan ) kusessa.
      Terv. Näkkälänjärvi
      sdp

• Anonyymi

Ihan järkeviä "mummeli" puhuu. Ja näyttää päässeen persujen ihon alle kun vähän väliä ollaan ulisemassa täällä.

• Anonyymi

Ei demareita pysty äänestämään, eikä missään tapauksessa tee mielikään.

• Anonyymi

Eikö persuja, saati kokoomusta. Sitoutumattominen listakin on riski, liikaa kokoomuksen desantteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö persuja, saati kokoomusta. Sitoutumattominen listakin on riski, liikaa kokoomuksen desantteja.

Siellä mitään koksujen desantteja ole. Fiksuja ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä tiirailin vaalikoneissa arvokarttoja noiden sitoutumattomien ehdokkailta niin aika tasaisesti tekevät ympyrän vasemmisto-oikeisto / liberaali- konservatiivi-akseleilla.

Eipä oo mitään riitoja sieltä kantautunut, homma lienee toimivan noinkin vallan mainiosti.

Demarit taisi hajota jonkinlaiseen sukupolvien väliseen kuiluun.
        Ei riittäny Lähteen pojan ääniennätyksetkään siinä kohdin ja sieltä vissiin lopetti leikin moni muukin samoilla saranoilla.

Kokoomuksella ja keskustalla näyttää tapahtumaa ja tupailtaa riittävän harvase ehtoolle vaan mahtaako niihin uskaltaa mennä kuin jäsenkirjalliset ? Launosissa oli demareiden tapahtumassa ollut yksi ei-ehdokas paikalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä tiirailin vaalikoneissa arvokarttoja noiden sitoutumattomien ehdokkailta niin aika tasaisesti tekevät ympyrän vasemmisto-oikeisto / liberaali- konservatiivi-akseleilla.

Eipä oo mitään riitoja sieltä kantautunut, homma lienee toimivan noinkin vallan mainiosti.

Ei riittäny Lähteen pojan ääniennätyksetkään siinä kohdin ja sieltä vissiin lopetti leikin moni muukin samoilla saranoilla.

Kokoomuksella ja keskustalla näyttää tapahtumaa ja tupailtaa riittävän harvase ehtoolle vaan mahtaako niihin uskaltaa mennä kuin jäsenkirjalliset ? Launosissa oli demareiden tapahtumassa ollut yksi ei-ehdokas paikalla...

Jotain kolmio draamaa kuulemma Lähteen porukassa ? Eroja ja sutinaa . Sitoutumattomia 😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain kolmio draamaa kuulemma Lähteen porukassa ? Eroja ja sutinaa . Sitoutumattomia 😹

Onko samanlaista sutinaa kun koksujen porukassa?😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonilla jonoa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde keräsi demarikentästä edut ja päästi sitten sisäisen kokoomuspersunsa irti "sitoutumattomana". Halvalla meni Lähteen pojan arvot myyntiin, vaikka eihän mitään arvoja koskaan ollutkaan. Urheilukenttää, hallia, liikunnanohjaajaa eikä sitten muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonilla jonoa ?

Juu meillä on varsinaiset bakkanaalit täällä eronneissa ja karanneissa koko ajan päällä, tervetuloa perjantaina RockSit-häppeninkiin Launosiin tsekkaamaan menoa jos uskallatte, täryjyrä lauteilla ja ilmainen sisäänpääsy klo 21.00 😘 Terv. Joni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde keräsi demarikentästä edut ja päästi sitten sisäisen kokoomuspersunsa irti "sitoutumattomana". Halvalla meni Lähteen pojan arvot myyntiin, vaikka eihän mitään arvoja koskaan ollutkaan. Urheilukenttää, hallia, liikunnanohjaajaa eikä sitten muuta.

Jos edut on vittuilu ja vähättely niin kyllä, tunnustan 💜 tätä hommaa kun kuitenkin harrastuksena tehdään niin mielummin sitä tekee sitten sellaisella porukalla missä on kiva tehdä ja asiat sujuu eikä saada vain kuraa niskaan kun mikään tehty ei riitä :/

itse olen kyllä ollut sangen tyytyväinen ratkaisuun, asioita kun voi hoitaa yhteistyössä ilman turhia bunkkerointeja. Ei ole aatetta sinänsä mitään vastaan, jokaisessa puolueessa on hyviä ja huonoja juttuja. Tässä sitoutumattomien mallissa on hyvää se, ettei tarvitse olla puolustelemassa minkään puolueen huonoja linjauksia saati yrittää jollekin puolueelle saada kirsikoita kakkuun muiden tekemästä työstä. Sääliksi käy nyt esim persuja, jotka joutuu ministeri Juuson puheita hoitajien ramppaamisesta vanhuksilla yrittää lievennellä 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos edut on vittuilu ja vähättely niin kyllä, tunnustan 💜 tätä hommaa kun kuitenkin harrastuksena tehdään niin mielummin sitä tekee sitten sellaisella porukalla missä on kiva tehdä ja asiat sujuu eikä saada vain kuraa niskaan kun mikään tehty ei riitä :/

itse olen kyllä ollut sangen tyytyväinen ratkaisuun, asioita kun voi hoitaa yhteistyössä ilman turhia bunkkerointeja. Ei ole aatetta sinänsä mitään vastaan, jokaisessa puolueessa on hyviä ja huonoja juttuja. Tässä sitoutumattomien mallissa on hyvää se, ettei tarvitse olla puolustelemassa minkään puolueen huonoja linjauksia saati yrittää jollekin puolueelle saada kirsikoita kakkuun muiden tekemästä työstä. Sääliksi käy nyt esim persuja, jotka joutuu ministeri Juuson puheita hoitajien ramppaamisesta vanhuksilla yrittää lievennellä 🫣

Kuka Lopen demareista mitään puhui. Demarikentän edut alueella ja ammattiliitossa kyllä kelpasi. Mutta kun sydän sykkii todellisuudessa kokoomukselle ja persuille niin voi duunarikaveritkin miettiä koska luotto vetää maton alta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka Lopen demareista mitään puhui. Demarikentän edut alueella ja ammattiliitossa kyllä kelpasi. Mutta kun sydän sykkii todellisuudessa kokoomukselle ja persuille niin voi duunarikaveritkin miettiä koska luotto vetää maton alta.

Mitähän nämä mystiset demarikentän edut alueella oikein on ? kyllä mä edelleen olen työpaikallani pääluottamusmiehenä ja liiton puolella kuulun teollisuusdemareiden ryhmään vaikka en puolueen jäsen olekaan, ja sitä työntekijäpuolta puolustaen edelleen saan liitolta vaalitukea, ei mun sitä tarvitse mitenkään hävetä tai peitellä. Työelämäasioissa tietenkin olen siellä työntekijäpuolella ja jos arvokarttaa vaalikoneista katsot, niin siellä mä olen aina ollut kentässä, jossa ei ketään oikein ole eli maltillisvasemmistolaisena ja maltilliskonservatiivisena kristillisiä arvoja arvostaen. Eräs oikeistolainen tuttava joskus sanoikin, että eihän suomessa muita olekaan kuin demaripuolueita :D

Se, että kuntalaisten asioita on vaan niin paljon helpompi hoitaa ilman mitään puoluetaakkaa, missä tarvitsisi puoluestella välillä aika hoopojakin linjan vetoja on sitten eri juttu. Yhteistyökin eri puolueiden kanssa on toiminut kuntatasolla ihan erilailla kun heitettiin jäsenkortit pois. Nähdäkseni se on kuntalaistenkin etu. Vielä kun saataisiin vaaleista eduskunnasta tänne tuliaisina tuodut vähän likaiset vaalikikat pois niin täähän ois oikeinkin mukavaa., Voi keskittyä asioihin eikä mihinkään puolueiden agendoihin. Demariaatekin on ihan ok siinä missä vaikka keskustalaisuuskin. Demareilla vain valitettavasti puolueen linja ei ole meidän maaseudun ihmisille kovinkaan kiitollinen :S

vaaliterveisin, Joni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja millä tässä mihinkään profiloitua kun demareiden mielestä olen porvari kun lapseni pelaa LFT:ssä salibandya ja vanhempani ovat pienyrittäjiä, porvareiden mielestä olen kommari kun kannatan työehtosopimuksia ja että sen päälle voidaan sitten paikallisesti sopia paremmin, kepun väki pitää mua vihreänä koska en kannata avohakkuuta vaan metsienhoitoa erirakenteisena eli ns. Jatkuvan kasvatuksen malli, ja vassarit pitää mua sitten persuna kun arvostan ja kunnioitan kristillisiä arvoja ja perinteitä 🤭😁 - joni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän nämä mystiset demarikentän edut alueella oikein on ? kyllä mä edelleen olen työpaikallani pääluottamusmiehenä ja liiton puolella kuulun teollisuusdemareiden ryhmään vaikka en puolueen jäsen olekaan, ja sitä työntekijäpuolta puolustaen edelleen saan liitolta vaalitukea, ei mun sitä tarvitse mitenkään hävetä tai peitellä. Työelämäasioissa tietenkin olen siellä työntekijäpuolella ja jos arvokarttaa vaalikoneista katsot, niin siellä mä olen aina ollut kentässä, jossa ei ketään oikein ole eli maltillisvasemmistolaisena ja maltilliskonservatiivisena kristillisiä arvoja arvostaen. Eräs oikeistolainen tuttava joskus sanoikin, että eihän suomessa muita olekaan kuin demaripuolueita :D

Se, että kuntalaisten asioita on vaan niin paljon helpompi hoitaa ilman mitään puoluetaakkaa, missä tarvitsisi puoluestella välillä aika hoopojakin linjan vetoja on sitten eri juttu. Yhteistyökin eri puolueiden kanssa on toiminut kuntatasolla ihan erilailla kun heitettiin jäsenkortit pois. Nähdäkseni se on kuntalaistenkin etu. Vielä kun saataisiin vaaleista eduskunnasta tänne tuliaisina tuodut vähän likaiset vaalikikat pois niin täähän ois oikeinkin mukavaa., Voi keskittyä asioihin eikä mihinkään puolueiden agendoihin. Demariaatekin on ihan ok siinä missä vaikka keskustalaisuuskin. Demareilla vain valitettavasti puolueen linja ei ole meidän maaseudun ihmisille kovinkaan kiitollinen :S

vaaliterveisin, Joni

Teollisuusdemarit kelpaa, koska ilman sitä ei olisi luotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teollisuusdemarit kelpaa, koska ilman sitä ei olisi luotto.

ei luottamusmiehen tarvitse kuin kuulua liittoon, ei olisi pakko missään ryhmätoiminnassa olla mukana, mutta itse nyt näen sen työntekijäpuolen asioiden hoidon kannalta mielekkäänä, siellä ei kukaan vittuile ja arvostele koko ajan :) -Joni

• Anonyymi

Olen politiikkaan Lopen uupunut.
      Ai helvata ku hyvä vitsi!!!!!!

• Anonyymi

Mutta persu pettää aina.

• Anonyymi

pikkarainen pesee lähteen heittämällä

• Anonyymi

juu ja vahaakin vielä, kyllä me Jarmon kanssa toimeen tullaan vaikka välillä eri mieltä ollaankin :) -Joni

• Anonyymi

Pikkarainen nyt on niin lastseason. Äijä sekoilee jostain vaalimainonnasta, vaikka ollut itsekin asioista päättämässä. Nyt ei sentään akka kehdannu säestää, kun oli sen verran paksua jargonia. No eipä jää demareita kukaan kaipaamaan. Sakke ja Ari kun on poissa, niin tolkun porukkaa sieltä ei löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkarainen nyt on niin lastseason. Äijä sekoilee jostain vaalimainonnasta, vaikka ollut itsekin asioista päättämässä. Nyt ei sentään akka kehdannu säestää, kun oli sen verran paksua jargonia. No eipä jää demareita kukaan kaipaamaan. Sakke ja Ari kun on poissa, niin tolkun porukkaa sieltä ei löydy.

Huvittavaa kun kaiken maailman tiput ja taput on niin kaikkea kiusaamista vastaan niin reaalielämässä kuin somessa, mutta Pikkaraista voi piestä kuin vierasta sikaa. Hyvä, että persoonat saa olla persoonia, mutta Pikkarainen ei saa. Äijä on todellakin päässyt tunkeutumaan vinkumasojen ihon alle, arvostan.

• Anonyymi

Eipä näitä tarvitse enää miettiä, kuntaliitos on varma. Ja mitä tällaisella rupusella Lopen kunnalla on merkitystä, ihan yhtä hyvin tai huonosti on asiat kun ollaan osa Riihimäkeä. Ei näillä poikimistilastoilla kannata kuntaa pitää yllä peruskouluverkon takia. Kyllä sitten suur-Riksussa on valtuustossa demaria yllin kyllin, Lopen sitoutumattomilla voi olla hiljaisempaa.

• Anonyymi

Kenen kanssa sillä Lähteellä siellä suhde?

• Anonyymi

tätä tietoa mä kanssa odottelen vesi kielellä kun en vielä itsekään tiedä :DD
        -Joni

• Anonyymi

Taitaa varmin saanti olla edelleen Nyrkki-Kyllikiltä, oli Joni tai kuka tahansa.

• Anonyymi

Sekavia ehdokkaita on paljonkin eri puolueissa,mut on listalla komeita ehdokkaitakin jotka saa pikkarit pyörimään:) aarteista viis.

• Anonyymi

Hallitus pettää aina oli siellä mitkä puolueet vaan. Valitettavasti se asia ei vaihtamalla muutu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5388
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4400
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3573
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      44
      2666
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe