Hei, olemme jonkinverran yli viisissäkymmenissä oleva maatalousyrittäjäpariskunta itäsuomesta, mieheni nimi on Markku, ja minun nimeni on Pauliina. Harjoitamme marjanviljelyä mutta päätoimialamme on lypsykarjan pito. Modernissa navetassamme on noin kaksisataa lypsävää, ja nuorta karjaa sen lisäksi jonkin verran.
Olemme todella seksuaalisesti aktiivinen pariskunta, tai ehkä enemmänkin niin että minä olen se aktiivinen ja jatkuvassa kiimassa ja kyrvän nälässä, nytkin tätä kirjoittaessa vittuni turvonneena valuu kiimalimaa kun olen jälleen kerran ison aisan puutteessa.
Markku on keskiverto keski-ikäinen keskikokoisella kyrvällä varustettu ihana, hiukan dominoiva mies, ja hän on hyvin vapaamielinen minun seksuaalisten halujeni suhteen, ymmärtää hyvin haluni saada siittoreikääni välillä isompaa aisaa. Siittoreikä tai siitosreikä on nimi jota käytämme emättimestäni maatilan hengen mukaisesti.
Minä taas olen rehevä, mielestäni erittäin kaunis ja seksikäs rouva, hiukseni ovat mustat ja puolipitkät, ja rintavarustukseni ovat yksi parhaista puolistani, pyöreän runsaan selluliittiperseeni lisäksi. Rintani ovat nimittäin erittäin, erittäin isot, raskaat ja roikkuvat, aivan kuin utareet. Nänninpihat laajat kuin kahvikupin lautaset, tummanruskeat ja keskellä niitä isot herkät nännit, kuin savukkeen natsaosat.
Runsauteni ei minua mitenkään hävetä, päin vastoin, sillä usein näen nälkäiset kiimaiset katseet joita tavan takaa näen miesten silmissä kun näkevät minut, ja varsinkin nuorten miesten silmissä, ja miten näen heidän farkkujensa etumuksensa on pullollaan kiihkosta ja halusta päästä hunajareiälleni. Juuri tästä syystä pukeudun hiukan liian tiukkoihin asuihin jossa runsauteni pursuilee esille asioidessani paikkakuntamme keskuksessa.
Markussa on jonkin verran pervon vikaa, näin positiivisesti sanottuna, hän esimerkiksi haluaa että pidän itseni luomuna karvoituksen suhteen ja näin ollen alapääni on täynnä mustaa karvamätästä josta vain isot vitunhuuleni ovat näkyvillä, karvaa kasvaa myös vatsan alla napaa kohti. Markku on kiimassa myös vatsamakkaroihini. Myös kainalot pitää olla ajelemattomat ja niissä kasvaakin runsaat mustat karvapehkot joita Markku tykkää haistella ja nuoleskella kun nostan kädet ylös ja kainalot ovat aukinaiset.
Pervohan toki minäkin olen, pidän siitä että voin seksissä olla alistuva osapuoli ja mies hallitsee. Pidän siitä kun leikimme että olen taas ollut tuhma ja unelmoinut isokyrpäisistä siitossonneista siittoreikäni kimpussa ja Markku rankaisee näistä irstaista ajatuksista antamalla nahkavyötä paljaalle perseelleni siitoshuoneen siitospukilla.
Eli meillä on 2006 remontoitu ja nykyaikaistettu navettarakennus, jossa kaikki nykyajan koneet ja laitteet, navetta on täysin tietokoneohjattu toimistohuoneineen. Toimiston yhteydessä on sosiaalitilat saunoineen ja taukotiloineen, kuten nykyään pitää olla varsinkin jos maatilalla esimerkiksi käy kausityöntekijöitä kuten meillä. Meillä toimistosiivessä on myös ylimääräinen makuuhuoneenoloinen lisähuone jota käytämme seksin harrastukseen ja sitä me harrastamme Markun kanssa melkein päivittäin työpäivän päätyttyä.
Seksihuoneen varustusteina on leveä parivuode, siitospukki ja vanhanajan kannulypsykone. Siitospukin Markku on itse rakentanut, hankala kuvailla sitä, mutta toimii siten että siihen mennään nelinkontin, vatsa asetetaan pehmustetulle nahkapintaiselle tasolle, polvet telineissa leveässä haarasennossa ja kädet kyynärpäät myös telineessä ja käsin pidetään käsitelineen päissä olevista kahvoista kiinni. Markku on kahvoiksi laittanut isot mustat kyrpädildot.
Raskaat rintani roikkuvat täysin vapaina kun asetun pukille nelinkontin ja niihin pääseen hyvin käsiksi, myös koko alapäätä, pillua ja persereikää on helppo käsitellä pukilla. Vitun alapuolella pukin alla lattialla on rst-teräksinen valutuslautanen johon vitunlimat ja siemennesteet valuvat aktin aikana. Vaginani on todella vuotoherkkä, eli ei ole vielä tietoakaan vaihdevuosien kuivuudesta
Siitospukki on unelma rakennelma mielestäni, sopii hyvin maatilan henkeen, onhan aina vastaavanlaisia telineitä käytetty esimerkiksi orin siittäessä tammaa, tai sonnin hiehoa. Ja nyt minua astutetaan tälläisessä. Huoneen nurkassa olevaa kannulypsykonetta Markku on myös muokannut, neljän vetimen sijaan siinä on vain kolme teräksistä imuvedintä joiden sisällä mustat pehmeät kumiset imukartiot.
Alfa Laval 1
Anonyymi-ap
3
1990
Vastaukset
- Anonyymi
Saisko teiltä kuvia nähdä kun kiimailette ? ukm57
- Anonyymi
Jatka ihmeessä, sessio ilmeisesti menee siten että roikkurintoihisi laitetaan lypsimet imemään niitä? Ja kolmas imemään miehesi kyrpää? Vai imemään karvavittuasi? Runkkasin ja laukesin ajatellen utareitasi ja karvaista reikääsi. Kiimainen stoori.
Kerro lisää aiheesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897