Miksi muutaman uimahallissa käyvän seniorin tähden pitäisi koko Imatran veronmaksajien laskuun rakentaa järjettömän kallis uimahalli?
Menkööt kylpylään löyraamaan kumiankkojen kanssa jos on pakko päästä talvella uimaan!
T:Pena
Uusi uimahalli on järjetön
9
218
Vastaukset
- Anonyymi
Äh miu piti kirjottaa et lotraamaan kumiankkojen kanssa 😂😂😂
- Anonyymi
Menkööt papat uimaan ukoskaan kesällä,se ei maksa mitään
T:Aarno - Anonyymi
Tai Vuokseen,sielläkin voi uida kumiankkojen kanssa.
- Anonyymi
N. 90 000 kävijää vuodessa.
- Anonyymi
Tuo ei ole ihan pieni määrä, eli käyttöä on jos ei käyttömaksuilla käydä hulluttelemaan.
- Anonyymi
No ne seniorithan haluu uida iät ajat siinä nykyisessä. Eikä niille oo remontitkaan niin tärkeitä. Sama fiilis käy ku kotona. Vähän maalia ku maaliseinä kupruilee. Se just hyvä niin.
- Anonyymi
Uimahallia käyttävät myös kilpaharrastajat.
- Anonyymi
Menköön uimarit Vuokseen uimaan Siinä kun tunnin vetelee vastavirtaan Eiköhän uinti halut laannu
- Anonyymi
Vääräntalon alakerrassa on uima-allas, sijainti aivan keskustassa... pientä pintaremonttia ja molskis!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828