Suruttaa!!!

Jaana - Maikki

Hei,

Olen muutamaan viestiin vastannut, mutta en ole koskaan saanut kommentteja. Olenko liian kiltti ja provosoimaton? En mielestäni ole kumpaakaan, mutta ilemisesti tälle palstalle tervetulleita (vaikka 2-3 sanaa), ovat ns. vakkareilta. Surullista!

En tänään viestejä laita, huomenna päivällä luen ne "mahdolliset harvat". Mieheni tuli kotiin ja otan uunista mieliherkkumme.

Voikaa hyvin ... hmmm... en voi sanoa ystävät kun en täältä edes kamuja saa.

48

2863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaanamaikki

Poista samalla koko provoaloituskin jos ei siihen saa vastata,eikö sinulla ole huumorintajua?
      Taiksi on todistajani ettei eilisillan vastaukessani ollut mitään sensuroitavaa,päinvastoin KIITIN aiheen aloittajaa joka kirjoitti puolestani ;D!

• Jermu

Johan teitä Jaana-Maikkeja pyörii täällä jo toistakymmentä, niin eikös niillä jo saa keskustelua aikaiseksi. Luultavasti olet ollut liian kiltti, jos tällä palstalla et ole saanut yhdessä hujauksessa yhtä punaista pallukkaa täyteen. No illalla sitten uudet tappelukset täällä, kun Ukkosi on lämmittänyt se pyttipannun pohjat iltapalakseen ja on nukahtanut siihen sohvalle. Mitäs sanot?

• jaanamaikki

pyttäriä van läskisoosia ;D
        Mitens ne Jermun omat pallukat ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

pyttäriä van läskisoosia ;D
        Mitens ne Jermun omat pallukat ;D

lähdemme raflaan. Lapset päättää lounaasta ja minä päätän illallisesta.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

lähdemme raflaan. Lapset päättää lounaasta ja minä päätän illallisesta.

Kysyikö joku ;D
        Ai niin,pitäähän sitä mainostaa että (muka) on varaa käydä ravintelissakin ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

Kysyikö joku ;D
        Ai niin,pitäähän sitä mainostaa että (muka) on varaa käydä ravintelissakin ;D

selkeä kysymys...Puhuttiin ensin ruuasta ja sitten kysyit "Mites Jermun omat pallukat?" Koska oltiin puhuttu ruuasta, niin aattelin sinun tarkoittavan esim. lihapalleroita jne.
        Ravintelissa onkin hauska syödä, se on totta.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

selkeä kysymys...Puhuttiin ensin ruuasta ja sitten kysyit "Mites Jermun omat pallukat?" Koska oltiin puhuttu ruuasta, niin aattelin sinun tarkoittavan esim. lihapalleroita jne.
        Ravintelissa onkin hauska syödä, se on totta.

täällä emme pahemmin syö, lihaa vaikeasti saatavissa välillä eikä aina tiedä alkuperää ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

täällä emme pahemmin syö, lihaa vaikeasti saatavissa välillä eikä aina tiedä alkuperää ;D

Täällä kyllä on tarjolla kaikenlaista liharuokaa, mutta joskus jää meikäläiseltäkin lautaselle hieno "juhla-ateria". Perskeles noi tykkää tehdä raa`asta lihasta kaikenlaista muussia leivälleen ja toinen on sitten kaikenmaailman possunsorkat...Eiiiii helvata. Kyllä meikäläinen reilun pihvin syö...mutta sorkkia...Hyi helkkari.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

Täällä kyllä on tarjolla kaikenlaista liharuokaa, mutta joskus jää meikäläiseltäkin lautaselle hieno "juhla-ateria". Perskeles noi tykkää tehdä raa`asta lihasta kaikenlaista muussia leivälleen ja toinen on sitten kaikenmaailman possunsorkat...Eiiiii helvata. Kyllä meikäläinen reilun pihvin syö...mutta sorkkia...Hyi helkkari.

näy possua mutta oisko välillä aasia ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

näy possua mutta oisko välillä aasia ;D

tai tehdä vaikka jauhelihaa tai Kebappia...Mutta Aasi-pihvit...taitaa olla aika sitkeitä. Enpä ole maistanut sellaisia.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

tai tehdä vaikka jauhelihaa tai Kebappia...Mutta Aasi-pihvit...taitaa olla aika sitkeitä. Enpä ole maistanut sellaisia.

tuolla campin ulkopuolisella kaatopaikalla,nämä vietnamilaiset vierastyöläisemme syövät kyllä mieluummin noita villikoiria ja käärmeitä ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

tuolla campin ulkopuolisella kaatopaikalla,nämä vietnamilaiset vierastyöläisemme syövät kyllä mieluummin noita villikoiria ja käärmeitä ;D

kun niitä ei vielä oltu rauhoitettu...Siihen vaan lieskalle grillaamaan. Täällä on metsässä käärmeitä, mutta ei onneksi tule kaupunkialueelle.
        Viime kesänä mua puri hämähäkki kolmesta kohtaa käteen nukkuessani. Se oli sitten kuollut itsekkin siihen, kun se ikäänkuin liiskautui...
        Oli nimittäin voimamiehen käsivarsi 2 viikkoa ja ei ole koskaan koskenut samallalailla..Poltteli ja kirveli sieltä lihaksista saakka.
        Onneksi ei Suomessa ole niin paljon noita myrkyllisiä eläimiä.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

kun niitä ei vielä oltu rauhoitettu...Siihen vaan lieskalle grillaamaan. Täällä on metsässä käärmeitä, mutta ei onneksi tule kaupunkialueelle.
        Viime kesänä mua puri hämähäkki kolmesta kohtaa käteen nukkuessani. Se oli sitten kuollut itsekkin siihen, kun se ikäänkuin liiskautui...
        Oli nimittäin voimamiehen käsivarsi 2 viikkoa ja ei ole koskaan koskenut samallalailla..Poltteli ja kirveli sieltä lihaksista saakka.
        Onneksi ei Suomessa ole niin paljon noita myrkyllisiä eläimiä.

ihan kokeeksi,ei se hullummalta maistunut joskin vähän sitkeää,koiraa en kyllä (ainakaan tietoisesti) ole syönyt ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

ihan kokeeksi,ei se hullummalta maistunut joskin vähän sitkeää,koiraa en kyllä (ainakaan tietoisesti) ole syönyt ;D

Siis kun noita kärmehiäkin on niin montaa lajiketta. Perskeles se meikäläistä puraissut hämähäkkikin oli ihan sellainen pieni, etten olis sitä edes myrkylliseksi luullutkaan. Nyt lähtee joka perskeleen muurahainen ja hämähäkki imuriin, että heilahtaa. Siinä mielessä Suomi on ihan ok paikka, ettei siellä ole kuin se kyy ja sitten se vesihämähäkki muistaakseni noita erittäin myrkyllisiä elukoita.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

Siis kun noita kärmehiäkin on niin montaa lajiketta. Perskeles se meikäläistä puraissut hämähäkkikin oli ihan sellainen pieni, etten olis sitä edes myrkylliseksi luullutkaan. Nyt lähtee joka perskeleen muurahainen ja hämähäkki imuriin, että heilahtaa. Siinä mielessä Suomi on ihan ok paikka, ettei siellä ole kuin se kyy ja sitten se vesihämähäkki muistaakseni noita erittäin myrkyllisiä elukoita.

mutta juuri täällä ei juuri muita kuin skorpiooneja,on niin kuivaa ;D
        Vettä ei muualla kuin uima-altaassa,juomavesikin ranskalaista tuontitavaraa ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

mutta juuri täällä ei juuri muita kuin skorpiooneja,on niin kuivaa ;D
        Vettä ei muualla kuin uima-altaassa,juomavesikin ranskalaista tuontitavaraa ;D

Täällä se on kesällä sellainen kuiva ja kuuma kausi. Talvella tuleekin sitten kaikenlaista taivaalta, vaikkei yleensä lumi tuohon seisomaan jääkkään. Mutta vois verrata jonnekkin Suomen etelärannikon tilanteeseen.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

Täällä se on kesällä sellainen kuiva ja kuuma kausi. Talvella tuleekin sitten kaikenlaista taivaalta, vaikkei yleensä lumi tuohon seisomaan jääkkään. Mutta vois verrata jonnekkin Suomen etelärannikon tilanteeseen.

lähinnä verrattavissa Saharaan ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

koskaan Aasiassa, enkä Afrikan puolella..mutta mutta, eiköhän tässä vielä ehditä. Tätä juurooppaa vaan ristiin rastiin elämä on vienyt. Tsemppiä sinne "Saharaan" ja se "Evian" ei ole paras vesi. Kokeiles välillä Italialaisia, ne paljon parempia.
        Nyt kävi käsky (totuus tulee lasten suusta) joten meidän puoliprikaati siirtyy kaupungille. Yritä jaksella Skorppareitten kanssa.

• jaanamaikki
        Jermu kirjoitti:

koskaan Aasiassa, enkä Afrikan puolella..mutta mutta, eiköhän tässä vielä ehditä. Tätä juurooppaa vaan ristiin rastiin elämä on vienyt. Tsemppiä sinne "Saharaan" ja se "Evian" ei ole paras vesi. Kokeiles välillä Italialaisia, ne paljon parempia.
        Nyt kävi käsky (totuus tulee lasten suusta) joten meidän puoliprikaati siirtyy kaupungille. Yritä jaksella Skorppareitten kanssa.

viihdepuoli on järjestyksessä,tosin dvd:llä (myös naiset vain harhaa),alkoholia saamme kyllä nauttia campin sisäpuolella,saunaakaan ei tarvitse lämmittää,astuu vain ovesta ulos ;D

• Jermu
        jaanamaikki kirjoitti:

Täällä ollut reilut 30 pitkät pätkät nyt ja aloittelivat varoitteleen noita vanhuksiakin, ettei ne saa mennä tarpeettomasti ulos. Katsoin, ettei tuo komentokehoitus tarkoittanut ihan vielä minua...Kjäh!

• Jaana - Maikki

Minä laitoin aloituksen ja lukaisin sen juuri. Ihan selvää ajoskieltä kun sanoja oli pois ja kirjoitusvirheitä ;-))

Jermu on aika epeli kun "antoi" inisijöille nimeksi Jaana-Maikki (minä en ole koskaan inissyt) ja joku oli sen rekannut, hitsi kun en hoksannut. No joo, odottelen seuraavaan ehdotusta ja se on sitten minun ;-) Sedäksi en kuitenkaan ala.

Lukaisin ketjun ja ihmettelen kun viestien poistosta kitistään; minulle tämä on vain 10-sormijärjestelmäni testausta ja parantamisen varaa on, huomaan.

Outoa, etteivät immeiset hoksaa Marion T:n edellistä nikkiä. Varmaan parempi niin, sillä kyllä häntä mollattiinkin paljon ja mielestäni täysin aiheetta, varmaan kateuden kyy oli monella syynä.

Keksipäs Jermu minulle nikki! Jaana - Maikin hautaan tämän räpellyksen myötä.

• Marionin

olevan Maron ja se tyrmättiin heti!

• Maron
        Marionin kirjoitti:

olevan Maron ja se tyrmättiin heti!

karmeata Maronia :DD
        Marion.T ei ole koskaan edes suoraan kysymykseen antanut aivan suoraa vastausta.
        Mielestäni nikki Maron sai jo painua unohduksen aaltoihin, koska ajojahti alkoi olla sellaista ettei kohta kukaan olis pysynyt palstalla kirjoittamaan etteikö mua olis jotenkin asiaan sotkettu.
        Se olenko Marion.T saa jokainen päätellä itse, sanotaan nyt vaikka että läheltä liippaa, mutta kuten Marion.T kerran kirjoitti jonkun kysymykseen, niin totuus voi olla tarua ihmeellisempi :))
        Mutta häirikkö en ole minäkään koskaan varsinaisesti ollut, niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan - pidetäänpä se kuitenkin mielessämme.

Oikein hauskaa kesän jatkoa kaikille ihailijoille ja vihailijoille - toivottavasti aurinko paistaa myös teidän kaikkien sydämiin :))))

• muuten vastasit
        Maron kirjoitti:

Marion.T ei ole koskaan edes suoraan kysymykseen antanut aivan suoraa vastausta.
        Mielestäni nikki Maron sai jo painua unohduksen aaltoihin, koska ajojahti alkoi olla sellaista ettei kohta kukaan olis pysynyt palstalla kirjoittamaan etteikö mua olis jotenkin asiaan sotkettu.
        Se olenko Marion.T saa jokainen päätellä itse, sanotaan nyt vaikka että läheltä liippaa, mutta kuten Marion.T kerran kirjoitti jonkun kysymykseen, niin totuus voi olla tarua ihmeellisempi :))
        Mutta häirikkö en ole minäkään koskaan varsinaisesti ollut, niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan - pidetäänpä se kuitenkin mielessämme.

Oikein hauskaa kesän jatkoa kaikille ihailijoille ja vihailijoille - toivottavasti aurinko paistaa myös teidän kaikkien sydämiin :))))

Jermulle Maronina....mieletäni myös sinäkin voit unohtaa menneet,syytähän on aina niin sysissä kuin sepissäkin!

• maron
        muuten vastasit kirjoitti:

Jermulle Maronina....mieletäni myös sinäkin voit unohtaa menneet,syytähän on aina niin sysissä kuin sepissäkin!

juuri sopivasti olemaan kone auki - kerrankin osui kohdalleen :DD
        Minähän olen unohtanut menneet ajat sitten, en ole käynyt pottuilemassa kenellekään, enkä aio pottuilla vastakaan - on ihan muut jutut mielessä nykyään :DD
        En minä kanna kaunaa kenellekään - ollut on ollutta ja mitäs siitä sen enenpää. Ja olihan paljon syytä minussakin-sitä en ole koskaan kieltänytkään :D
        Tottakai käyn lukemassa juttuja palstalla, ja tiedän kyllä mitä täällä tapahtuu.
        Olen kyllä pari kertaa kirjoittanutkin -ihan Maronin nikillä, en tosin kirjautuneena, koska se rekisteröinti on purettu.
        Maron nikkiä ei enää ole olemassakaan:D

• ja aloitetaan kaikki
        maron kirjoitti:

Minähän olen unohtanut menneet ajat sitten, en ole käynyt pottuilemassa kenellekään, enkä aio pottuilla vastakaan - on ihan muut jutut mielessä nykyään :DD
        En minä kanna kaunaa kenellekään - ollut on ollutta ja mitäs siitä sen enenpää. Ja olihan paljon syytä minussakin-sitä en ole koskaan kieltänytkään :D
        Tottakai käyn lukemassa juttuja palstalla, ja tiedän kyllä mitä täällä tapahtuu.
        Olen kyllä pari kertaa kirjoittanutkin -ihan Maronin nikillä, en tosin kirjautuneena, koska se rekisteröinti on purettu.

alusta,Jermukin vois jo lopettaa vanhan jauhamisen!

• Setä
        maron kirjoitti:

Tuostahan keskustelustahan kyllä käy ilmi Marionin vastavan maronina mutta olkoon....

• onkin
        Setä kirjoitti:

Tuostahan keskustelustahan kyllä käy ilmi Marionin vastavan maronina mutta olkoon....

setä ja sillä on munat.

• Marion.T
        Maron kirjoitti:

Mitähän tohon sanoisi - paras varmaan kun en sano mitään.....

• Setä
        Marion.T kirjoitti:

Mitähän tohon sanoisi - paras varmaan kun en sano mitään.....

Niin,älä nyt enää mokaa enempää kuin jo teit...

• Jermu
        ja aloitetaan kaikki kirjoitti:

alusta,Jermukin vois jo lopettaa vanhan jauhamisen!

koska en koskaan ikinä milloinkaan ole jauhanut mitään vanhoja juttuja...Ne on aina ne muut...Heh!

• puskatar
        maron kirjoitti:

nythän sä soppaa keittelet, tuohon kompastut takuulla. :D

Sama nainen molemmissa profiileissa on ollut, valokuvasi esittelit hetken aikaa molemmissa, sekä Maronin että Marion.T :n profiileissa. :DDDD

• Marion.T
        Setä kirjoitti:

Niin,älä nyt enää mokaa enempää kuin jo teit...

Otatko sä kaikki niin vakavasti?

Elä hyvä veli veikkonen näitä juttuja niin tosissas ota - onhan se ihan sama kuka mä olen, ethän sä mua kuitenkan tunne :DDD

Hymyä huulee äläkä luule että mä itteni olen mokannut :D
        Mokaamiseen tarvitaan kuule paljon muutakin :)))

• Marion.T
        puskatar kirjoitti:

nythän sä soppaa keittelet, tuohon kompastut takuulla. :D

Sama nainen molemmissa profiileissa on ollut, valokuvasi esittelit hetken aikaa molemmissa, sekä Maronin että Marion.T :n profiileissa. :DDDD

se on ainakin varmaa :DD

Mitäs soppaa mä nyt olen keittelemässä - kalasopan tein pari päivää sitten, mutta sekin on jo syöty :DD

Rauhoittukaa rakkaat ystäväiseni, ei mua nämä jutut niin kovasti rasita että mä niistä yö-uneni menettäisin :DDD

• puskatar
        Marion.T kirjoitti:

se on ainakin varmaa :DD

Mitäs soppaa mä nyt olen keittelemässä - kalasopan tein pari päivää sitten, mutta sekin on jo syöty :DD

Rauhoittukaa rakkaat ystäväiseni, ei mua nämä jutut niin kovasti rasita että mä niistä yö-uneni menettäisin :DDD

oliko keitetty sekakaloista :DD

En ole puhunut samasta kuvasta, vaan samasta naisesta. Ei nämä jutut vakavia....seliselit vallankin ovat huvittavia :DD

• Marion.T.
        puskatar kirjoitti:

oliko keitetty sekakaloista :DD

En ole puhunut samasta kuvasta, vaan samasta naisesta. Ei nämä jutut vakavia....seliselit vallankin ovat huvittavia :DD

Jos kerron asiat niinkuin ne ovat se katsotaan kuitenkin valheeksi.

Joten onko syytä puhua muuta kuin paskaa?

Luuletko sä todella - ihan aikuisten oikeasti, että mulle on nämä jutut täällä niin vakavia?

Totta kai on ketjuja jossa kirjoiteaan vakavasti, ja niihinkin olen aika usein osallistunut ja kirjottanut nimenomaan niitä "vakavia" juttuja.

Valitettavasti vain usein ketjuun tulee joku joka alkaa pottuilemaan jokaiselle - se ei ole niiden ketjujen tarkoitus.

Nuo tappelusketjut ovat asia erikseen, niissä voi paskaa puhua niin paljon kuin huvittaa.

Älä ole tiukkapipo vaan ota asiat vähän rennommin sinäkin:DDDDDDDDDDDD

Ai niin -ja se kalasoppa oli siiasta, jota en ole koskaan aikaisemmin soppaan käyttänyt, ja oli muuten pirun hyvää!!!!!!!

• puskatar
        Marion.T. kirjoitti:

Jos kerron asiat niinkuin ne ovat se katsotaan kuitenkin valheeksi.

Joten onko syytä puhua muuta kuin paskaa?

Luuletko sä todella - ihan aikuisten oikeasti, että mulle on nämä jutut täällä niin vakavia?

Totta kai on ketjuja jossa kirjoiteaan vakavasti, ja niihinkin olen aika usein osallistunut ja kirjottanut nimenomaan niitä "vakavia" juttuja.

Valitettavasti vain usein ketjuun tulee joku joka alkaa pottuilemaan jokaiselle - se ei ole niiden ketjujen tarkoitus.

Nuo tappelusketjut ovat asia erikseen, niissä voi paskaa puhua niin paljon kuin huvittaa.

Älä ole tiukkapipo vaan ota asiat vähän rennommin sinäkin:DDDDDDDDDDDD

Ai niin -ja se kalasoppa oli siiasta, jota en ole koskaan aikaisemmin soppaan käyttänyt, ja oli muuten pirun hyvää!!!!!!!

kalatkin koukussa :DD

Jos hiukankin pysähtyisit omia juttujasi kertaamaan...:

>>>> Totta kai vastasin kun sattui
        Kirjoittanut: maron 2.7.2005 klo 14.32

• Marion.T
        puskatar kirjoitti:

kalatkin koukussa :DD

Jos hiukankin pysähtyisit omia juttujasi kertaamaan...:

>>>> Totta kai vastasin kun sattui
        Kirjoittanut: maron 2.7.2005 klo 14.32

Paljon näit vaivaa mokoman asian takia :DD

Tuo oli provo ellet sattunut tajuamaan.

Ja heti kävi kala koukkuun :DDDDDD

Kjäh ..kjäh...kuten Jermu sanoisi...

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

Paljon näit vaivaa mokoman asian takia :DD

Tuo oli provo ellet sattunut tajuamaan.

Ja heti kävi kala koukkuun :DDDDDD

Kjäh ..kjäh...kuten Jermu sanoisi...

Hahaa ! Kjäh!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Hahaa ! Kjäh!

että "maron" on pahin kirosana näillä palstoilla :DDDDDDDDDDDDDDD

Kummallista - perin kummallista :))))))

Seuraavan kerran kun pudotan kukkapurkin varpailleni en sanokaan että "saatana soikoon" vaan että "maron soikoon" - pahempi sarvipäähän se näköjään on :DDDDDDD

Ja aina käy kala pyydykseen:DD

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

että "maron" on pahin kirosana näillä palstoilla :DDDDDDDDDDDDDDD

Kummallista - perin kummallista :))))))

Seuraavan kerran kun pudotan kukkapurkin varpailleni en sanokaan että "saatana soikoon" vaan että "maron soikoon" - pahempi sarvipäähän se näköjään on :DDDDDDD

Ja aina käy kala pyydykseen:DD

sellainen "Maron soikoon". Mietippäs, jos joku kesken nikkitappelun sanookin, että: "Suus poikki, senkin Maron" "Käyttäydyt kuin pahainen Maroni".
        Ennen olisi varmaan huudeltu toiselle, että se meni nyt kyykkyyn, mutta nythän senkin voi kuitata rennolla ivallisella solvauksella "Olet ihan Maron!"

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

sellainen "Maron soikoon". Mietippäs, jos joku kesken nikkitappelun sanookin, että: "Suus poikki, senkin Maron" "Käyttäydyt kuin pahainen Maroni".
        Ennen olisi varmaan huudeltu toiselle, että se meni nyt kyykkyyn, mutta nythän senkin voi kuitata rennolla ivallisella solvauksella "Olet ihan Maron!"

Et kai ole kade tuolle maroooooonille :DDDDDDD

Nyt lopetan nuo maroilut, olen taas kiltti ja viehättävä Marion.T :DDDDDD

Katshhotaan vieläkö asiasta saan kuulla ;D

• sen tiedät
        Marion.T kirjoitti:

Otatko sä kaikki niin vakavasti?

Elä hyvä veli veikkonen näitä juttuja niin tosissas ota - onhan se ihan sama kuka mä olen, ethän sä mua kuitenkan tunne :DDD

Hymyä huulee äläkä luule että mä itteni olen mokannut :D
        Mokaamiseen tarvitaan kuule paljon muutakin :)))

Kun kerran olet mokannu,niin varmaan niska punasena kadonnu,niinkuin nytkin muka eri nilkkinä.Sääliksi käy sua rassukkaa,kun sulla tuo elämänlanka on näin pienistä kuvioista kiinni.Onko sulla muuten muutakin elämää,kun tämä nettilaifi?

• huvi
        sen tiedät kirjoitti:

Kun kerran olet mokannu,niin varmaan niska punasena kadonnu,niinkuin nytkin muka eri nilkkinä.Sääliksi käy sua rassukkaa,kun sulla tuo elämänlanka on näin pienistä kuvioista kiinni.Onko sulla muuten muutakin elämää,kun tämä nettilaifi?

Hohhoijakkaa! Miten muka jollain nettipalstalla voi niin maan perusteellisesti mokailla, että "niska punaisena" pitää karata.

Tämä ei ole kenenkään laiffia vaan rentoumisväylä ja tänne voi kirjoittaa asiaa tai sen vierestä. Olen seuraillut kauan kirjoituksia, eikä Marion ole mielestäni mokaillut sen enempää kuin muutkaan, jos edes ollenkaan. Hän ainakin kirjoittaa muutakin kuin sanan tai kaksi.

Riidan haastajat riidelkööt puolestani, mutta jonkun kivan nikin juttuja on mukava lukea. Siis suurimman osan!

Me olemme aikuisia, vakavia, leikkimielisiä ja jos joku nikki ärsyttää niin ohita se! Jessus, tämähän on 50 palsta eikä kaikilla ole käytöstapojen alkeitakaan. Tarkoitan haukkujia ja nipottajia.

• Marion.T
        sen tiedät kirjoitti:

kadonnut?
        Katos kun mä yleensä nukun yöllä tuohon aikaan kun sä olet tuon viestisi kirjoittanut - en sentään viitsi koko yötä koneella olla.

Ja jos mä olisin HALUNNUT olla salassa, niin luuletko mua ihan tosiaan niin tyhmäksi että olsin pistänyt kuvani galleriaan ja vielä nimimerkin joka on noin lähellä "maronia" ?

Voi voi kun naurattaa toi sun pakonomainen tarve mollata mua joka vaiheessa - mutta onhan se ihan hyvä että joku on noin sairaan kiinnostumnut munkin vaatimattomasta persoonastani :))))

Mutta siitä huolimatta kaunista päivää sinulle rakas ystäväni - mua et riitelemään saa vaikka yritätkin ;D

Ja ihan tosiaan - mun KOKO elämäni on tämä netti ja huumeet ja toi työttömyys, toi huumeruiskujen haku vaan suututtaa, kun ne ei anna kun yhden kerrallaan - saa aina olla jonottamassa niitä ;DDD

Ai niin, meinasin unohtaa vielä tuon mun mielenterveysongelman jonka takia olen aina välillä tuolla suljetulla osastolla, niin etten pääse kirjoittamaan.
        Tätä vastaustahan sinä odotit - eikös niin :)))))

• Marion.T
        huvi kirjoitti:

Hohhoijakkaa! Miten muka jollain nettipalstalla voi niin maan perusteellisesti mokailla, että "niska punaisena" pitää karata.

Tämä ei ole kenenkään laiffia vaan rentoumisväylä ja tänne voi kirjoittaa asiaa tai sen vierestä. Olen seuraillut kauan kirjoituksia, eikä Marion ole mielestäni mokaillut sen enempää kuin muutkaan, jos edes ollenkaan. Hän ainakin kirjoittaa muutakin kuin sanan tai kaksi.

Riidan haastajat riidelkööt puolestani, mutta jonkun kivan nikin juttuja on mukava lukea. Siis suurimman osan!

Me olemme aikuisia, vakavia, leikkimielisiä ja jos joku nikki ärsyttää niin ohita se! Jessus, tämähän on 50 palsta eikä kaikilla ole käytöstapojen alkeitakaan. Tarkoitan haukkujia ja nipottajia.

Kyllähän noi pilkkaajat jaksaa aina ja joka välissä huudella, mutta sitten suuttuvat kun pilkka osuukin omaan nilkkaan.

Sen takia kirjoitan niille joskus tuollaisia täysin asiattomia vastauksia.(myönnän itsekin että se on tyhmää)

Nettielämän pitäisi olla mukavaa ja huumorintajuista,kuten kirjoitit, ja sitähän se suurimmaksi osaksi onkin - pitäis vain osata ohittaa nuo kiukuttelevat kirjoittajat niin riitaa ei niin paljon tulisi.

Ja aina kun minä jotakin kirjoitan tuolla vanhalla nikilläni, niin aivan sama rumba alkaa.
        Kai se on sellasta minunkin puoleltani pientä kokeilua että vieläkö samat porukat täällä liikkuu kuin talvallakin - kyllä näkyvät olevan :))

Mutta en tykkää riitelystä, ja sitä tuo vanhan nikin käyttö aina tuo tullessaan, joten heitin sen taas roskiin - missä pysyköön taas hamaan tulevaisuuteen:))

Kaunista päivän jatkoa sulle - täällä ainakin on helle :DD

• idioottia

junnaa vissiin pallukan tästäkin ilman edes sitä seksiprovoa. Pieneksi on piiri käynyt.

• Jermu

Olikos ne noita Setää ja tätiä ja niiden pikku apulaiset...Joo, nehän ne aina toisten nikkejä täällä arvuuttelee ja palstaa parantaa.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      42
      3057
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2877
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2495
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      47
      2317
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      30
      2081
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1840
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1759
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      38
      1600
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1525
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26