taas lähti jetsonit perään kele!kyttäävät jossain 300m pätkällä mikä on montulta kotiin.no hymyhuulessa puottelin karkuun ja harhautin,mut sitkeästi roikku perässä.luuleko ne oikeasti saavansa kiinni jollain autolla mettä teillä huh huh!naurettavaa hommaa ja antas jumalauta olla ja menis kyttään oikeita rikollisia.no sinne ne sit lopilta jäi nuoleen näppejä ja sen olen päättäny et kiinni ei mua ota ku helikopteri apuna juman kauta!et tällastakin..
skoudet
17
2091
Vastaukset
- sie sitte
oot hurja! Ihan ajoit poliisia karkuun,työnnä perkele sinne montulle se savuttava mopos ni ei tarvii täällä brassailla et muka oot ajanu kyitä karkuun.Vittu kyllä ne sut löytäis himasta jos olis sua takaa edes ajanu.Paskaa jauhava teini oot joka ei vaan jaksa työntää sitä fillariaan 300m montulle ja valittaa täällä kun kytät vainoo.
- sinä
haista sinä poliisin vasikka vittu ja tunge käpyjä analiis!taijat olla poliisin poika kun nuin niitä ihannoit.kyllä se on niin et kyttäävät noi nuoret sinivuokot kaikkea mikä liikkuu ja ei innostukseltaan huomaa OIKEITA! rikollisia.PS:ja voit ite työntää sen oman mosses sinne mihin ne käpysetkin.
- tonttu
ne tekee vaa töitään, varmaan ne on pentuna aatellu että mustahan tulee poliisi ku mä haluun että crossiheebot kärsii. eiks se oo tarpeeks rikollista ajella rekisteroimättömällä fillarilla yleisillä teillä ja sekin vielä kun ajat karkuun(kuka olis pysähtyny:S) kumminki sekin oli rikollista. ihan sama jos on 80 rajotus ja ajelet 90...aattelet että mitä mä oon tehny, ajoin vää vähä kovempaa mitä olis saanu. aivojen käyttö sallittu.
- kaltaisillesi
siitä, vaikeutat muiden harrastamista, ja pidät huolta että enduro/crossi saa huonoa pr:ää!
Samaan hengenvetoon myös kiitos teille, jotka ette osaa noudattaa luvallisten ajopaikkojen aukioloaikoja, sekä teille jotka jätätte ratamaksut maksamatta.- joo
kuten sanottu jokainen vastaa ite omista kolttosistssaanja muka huonoa peeärrää joopajoo!miten ajelee kelkkailiat reittejen ulkopuolilla ja listii puitten taimia ym ym ja miten ajelee sorateiden virtuoosit ku tuore korttipolttelee taskussa! entä motoristit ei niitäkään kaikkia rerngasteta bombereihin tai ghost rideriin.jos kytät on niin virka intosia et jaksaa kytätä tollasella pätkällä niin..!ja iso crossi painaa noin 100kg niin ei mukava pukata 300m ja kärry turhan kallis ja iso operaatio sitoa pyörä tolle matkalle.niin mulle on yks lysti jos joku ajaa sen matkan montulle vai onko se nyt niin maatakaatava rikos.
- niin..
joo kirjoitti:
kuten sanottu jokainen vastaa ite omista kolttosistssaanja muka huonoa peeärrää joopajoo!miten ajelee kelkkailiat reittejen ulkopuolilla ja listii puitten taimia ym ym ja miten ajelee sorateiden virtuoosit ku tuore korttipolttelee taskussa! entä motoristit ei niitäkään kaikkia rerngasteta bombereihin tai ghost rideriin.jos kytät on niin virka intosia et jaksaa kytätä tollasella pätkällä niin..!ja iso crossi painaa noin 100kg niin ei mukava pukata 300m ja kärry turhan kallis ja iso operaatio sitoa pyörä tolle matkalle.niin mulle on yks lysti jos joku ajaa sen matkan montulle vai onko se nyt niin maatakaatava rikos.
Kilpailuissakin joutuu työntään sen 300m pyörää; esim maalista varikolle.
Ja sehän ei vituta juurikaan kun ajopaikat menee raggareiden takia kiinni. Yritetään nyt pelata sääntöjen mukaan, ja jos sääntöjä rikotaan, ni pidetään huolta ettei kukaan saa tietää. - kukkuu
niin.. kirjoitti:
Kilpailuissakin joutuu työntään sen 300m pyörää; esim maalista varikolle.
Ja sehän ei vituta juurikaan kun ajopaikat menee raggareiden takia kiinni. Yritetään nyt pelata sääntöjen mukaan, ja jos sääntöjä rikotaan, ni pidetään huolta ettei kukaan saa tietää.no kaikki ei kilpaile ja ne jotka kilpailee joutuu työntää pyörän vaikka ei aina haluttaisikaan.ja minä en rengasta ainakaan kilpailioita ja harrastajia ja tuskin pyörätehtaat pyöriä valmistaakaan niin että kaikkien pitäisi kilpailla tai pyörää ei myydä,ois aikas lailla huononpi myynti.meitä on paljon enemmän jotka on ostanu pyörän aivan harraste ajoa varten ja ei kilpailu kiinnosta pätkääkään koska metissä ja montuilla ei tartte kiertää ja hyppiä samassa paikassa vaan maisemat vaihtuu ja alustat.eli tuskin sinne radan/kilpailupaikan varteen tulee mummot ja vaarit kitiseen että nämä perkeleet ne on jotka rällää pahaäänisillä savuttavilla mopoillaan!ps:vaihtuu kilpailu paikatkin ja alustat mut ei enska tyyliin mitenkään silti arvostamatta crossikilpiluja/kuskeja.tosta tulikin mieleen että jos ajat 2t kilvellisellä enskalla sen saman matkan niin nämä samat yliinnokaat valittas kun ei eroa huomaa sillä sinne montullehan se kurvas jälleen perkele!
- niin...
kukkuu kirjoitti:
no kaikki ei kilpaile ja ne jotka kilpailee joutuu työntää pyörän vaikka ei aina haluttaisikaan.ja minä en rengasta ainakaan kilpailioita ja harrastajia ja tuskin pyörätehtaat pyöriä valmistaakaan niin että kaikkien pitäisi kilpailla tai pyörää ei myydä,ois aikas lailla huononpi myynti.meitä on paljon enemmän jotka on ostanu pyörän aivan harraste ajoa varten ja ei kilpailu kiinnosta pätkääkään koska metissä ja montuilla ei tartte kiertää ja hyppiä samassa paikassa vaan maisemat vaihtuu ja alustat.eli tuskin sinne radan/kilpailupaikan varteen tulee mummot ja vaarit kitiseen että nämä perkeleet ne on jotka rällää pahaäänisillä savuttavilla mopoillaan!ps:vaihtuu kilpailu paikatkin ja alustat mut ei enska tyyliin mitenkään silti arvostamatta crossikilpiluja/kuskeja.tosta tulikin mieleen että jos ajat 2t kilvellisellä enskalla sen saman matkan niin nämä samat yliinnokaat valittas kun ei eroa huomaa sillä sinne montullehan se kurvas jälleen perkele!
Elikkäs pointti oli se, että 300m matka ei ole ylitsepääsemätön matka, edes työntämällä.
Samoilla treenipaikoilla pyöritetään, niin kisakuskit kuin harrastajatkin. Ja, että kyseisillä paikoilla saadaan jatkossakin käydä ajelemassa, edellyttää että metsän puolella pysytään merkityillä reiteillä, crossiradalla noudatetaan ajosuuntaa yms. Noudatetaan ajoaikoja, pidetään huolta että äänenvaimentimet on kunnossa, käytetään huoltomattoja, jne. Muutamassa paikassa on lupa katkolla, koska säännöistä ovat muutamat lipsuneet. Tämä voi huonoimmillaan aiheuttaa sen, että kyseisellä paikalla ei aja kukaan (ainakaan kuvallisesti), kun lupaa ei enää tule maanomistajalta (revitetty taimet poikki) tai ympäristölautakunnalta (tullut esim valitusta melusta).
Sinulla on oikeus ajaa yleisiä teitä rekisteröidyllä, vakuutetulla mopolla. Jos tulee jonkun mummon kanssa epäselvyyksiä, mene suoraan juttusille. Ja muista käyttäytyä asiallisesti.
- ajan
luontoa tuhoamatta ,ilmaa saastuttamatta, meteliäpitämättä jne jne, koska olen tylsä mökki höperö ihminen ja valitan joka asiasta joka vähänkin liikkuu ja pitää möykkää.sssssstt hiljaa:)
- Pro_SxS
300m...heh heh hee...
- Ossi
missä helevetin korvessa oikein asut?ensinnäkin on aika epäuskottavaa et kytät olisi vaanimassa jossain metsäteillä...varmaan mukava asua 300m päässä montusta,keskellä ei mitään...ihmettelen vaan...
- heghjj
siinähän ihmettelet ossi ami crossi.ja satuin asumaan paikassa missä veikkaan olevan yks maan parhaista paikoista asua jos harrastaa crossia.ite oon kiertäny tätä maata ja yhtään paikkakuntaa en vielä ole nähnyt missä ois näin paljon monttua ja mahtavaa maastoa ajaa siks tänne tuleekin ulkopaikkakuntalaiset kärryineen ja pyörineen reenaan.ei passaa paljastaa muuten kytät tulee sinne asti kyttäämään ku ei ole lippusiimoilla suljettu aluetta,mut mulla onkin maan omistajien lupa ajella missä haluan.että sellasessa korvessa kulkee crossarin tie...
- Ossi
heghjj kirjoitti:
siinähän ihmettelet ossi ami crossi.ja satuin asumaan paikassa missä veikkaan olevan yks maan parhaista paikoista asua jos harrastaa crossia.ite oon kiertäny tätä maata ja yhtään paikkakuntaa en vielä ole nähnyt missä ois näin paljon monttua ja mahtavaa maastoa ajaa siks tänne tuleekin ulkopaikkakuntalaiset kärryineen ja pyörineen reenaan.ei passaa paljastaa muuten kytät tulee sinne asti kyttäämään ku ei ole lippusiimoilla suljettu aluetta,mut mulla onkin maan omistajien lupa ajella missä haluan.että sellasessa korvessa kulkee crossarin tie...
Crossarin tie kulkee usein kyllä radoilla,ei korvessa eikä metsäteillä.harrastelijat yleensä tykkää "kiihdydellä"ja"tykittää" sorakuopissa ja metsäteillä.Eli siis asut korvessa missä on paljon kuoppia(monttuja) ja poliiseja.ei kuulosta hyvälle.etpä ole häävisti maata kiertänyt jos tuommoinen paikka on mielestäsi paras.
Ossi AMA Crossi. - hhegfhjeelk
Ossi kirjoitti:
Crossarin tie kulkee usein kyllä radoilla,ei korvessa eikä metsäteillä.harrastelijat yleensä tykkää "kiihdydellä"ja"tykittää" sorakuopissa ja metsäteillä.Eli siis asut korvessa missä on paljon kuoppia(monttuja) ja poliiseja.ei kuulosta hyvälle.etpä ole häävisti maata kiertänyt jos tuommoinen paikka on mielestäsi paras.
Ossi AMA Crossi.just joo sä saat olla yksin ton mielipitees kanssa niin kauan kun haluat.aja sä sit tyytyväisenä siellä radalla ja lopeta kitinä ja polkase jawa käyntiin.
- lippusiimoja
heghjj kirjoitti:
vetää, koska niillä ei ole mitään merkitystä, paitsi ehkä reitin merkkaus. Et saa tehtyä lippusiimoilla "suljettua aluetta", eikä tarvitse kyllä saadakkaan. Ja muista ottaa liikennevakuutus siihen pyörääs. Ainut vakuutus, joka korvaa omat ja vastapuolen vahingot, kun olet mopolla liikenteessä.
- Ossi
hhegfhjeelk kirjoitti:
just joo sä saat olla yksin ton mielipitees kanssa niin kauan kun haluat.aja sä sit tyytyväisenä siellä radalla ja lopeta kitinä ja polkase jawa käyntiin.
Kiitos että annat minun mielipiteilleni rauhan ja aikaakin vielä.ei rakentavasta kritiikistä saa suuttua.enkä missään vaiheessa maininnut että ajaisin radalla,varsinkaan tyytyväisenä,noh se siitä.valitettavasti en omista jawaa,ois varmaan kevyempi työntää kun tän hetkinen pyörä,kun sitä välillä joutuu työntelemään JOPA yli 300metriä...heh...
- heheep
lippusiimoja kirjoitti:
vetää, koska niillä ei ole mitään merkitystä, paitsi ehkä reitin merkkaus. Et saa tehtyä lippusiimoilla "suljettua aluetta", eikä tarvitse kyllä saadakkaan. Ja muista ottaa liikennevakuutus siihen pyörääs. Ainut vakuutus, joka korvaa omat ja vastapuolen vahingot, kun olet mopolla liikenteessä.
tätä keskustelua on jo rakennettu liikaakin kohta sortuma vaara! no mä ainakin otan ritolat tästä keskustelusta ja lähden koisaan jä näkeen crossi unia et oon cruty demons.zz zzz...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3677101Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai826037Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2005521Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi844280Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan563496HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703449Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63403Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta603368SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha583164Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373084