Kohta kun sota alkaa tarvitaan virolaisille tilaa. Evakuointi Suomeen koskee n. 800 000 henkilöä. Olisi hyvä jos näistä alettaisiin jo pitää jonkinlaista rekisteriä. Tarvitaan siis jokaista jolla on esim. vapaa makuukammari tai piharakennuskin toki käy.
Onko sinulla huonetta vapaana
30
359
Vastaukset
- Anonyymi
On juu, mutta tänne ei tartte tulla
- Anonyymi
Kuka hullu virolaisen ottaa kotiinsa. No toinen hullu virolainen. Minulla on ulkohuussi vapaana.
- Anonyymi
Miksi ne tänne tulee, koska viron jälkeen NE tulee tänne. Stubidi kauhoo kohti ruotsia munsalan esi-isien opastaessa ja kokoomuslaiset lentää gaymän saarille :(
- Anonyymi
On joo. Pari 18v tyttöä voin majoittaa.
- Anonyymi
Käykö 81vuotiaat elikkä pari pelkästään venäjää puhuvaa huivipäistä maatushkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy.
- Anonyymi
Tässä on kyllä ideaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy.
Sitä ei poikkeuslain tullessa voimaan sinulta kysytä. Valtio voi takavarikoida asuintiloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei poikkeuslain tullessa voimaan sinulta kysytä. Valtio voi takavarikoida asuintiloja.
Juu ei takavarikoi ainakaan minun taloani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy jos velvet blowjob sujuu ikenillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy jos velvet blowjob sujuu ikenillä.
Jos ovat olleet nuorena Viruhotellissa töissä niin sujuuhan se.
- Anonyymi
Taitaa olla ihan omia kuvitelmiasi
- Anonyymi
Stubido kaveeraa Trumpin kanssa jos älysi hävitä sille golfissa Trumppi voi peruuttaa lupauksen Venäjälle että Suomi kuuluu niille. Trump tykkää pelikavereista jotka se voittaa. Mutta jos Stubbi meni ja voitti sen olemme mennyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubido kaveeraa Trumpin kanssa jos älysi hävitä sille golfissa Trumppi voi peruuttaa lupauksen Venäjälle että Suomi kuuluu niille. Trump tykkää pelikavereista jotka se voittaa. Mutta jos Stubbi meni ja voitti sen olemme mennyttä.
Nämä kaksi tulevat varmasti hyvin toimeen keskenään ja muistelevat koulukiusaaja-aikojaan.
- Anonyymi
Mä voin majutta 1 kpl gay pakolaine. Pitä olla komea ja tiikeri alusvaatteeta.
- Anonyymi
Ootko niitä miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko niitä miehiä
Ai että joku Tarzan olisin. No en nyt ihan kuitenkaan.
- Anonyymi
Lopettakkaa sotapsykoosissa eläminen. Elämä on silloin paljon mukavempaa ja helpompaa varsinkin kun mitään sotaa ei ole edes tulossa.
- Anonyymi
Olin avaamassa ketjua "talonpojille ja sotilaille tiedoksi" mutta laitankin sen tähän ketjuun. Eli nyt on havaittu liian hyvinvarustettua ja asiattomalta vaikuttavaa porukkaa liikkeellä, joka saattaa olla kauppa- ja pankkikommuuniin pesiytyneiden tummien naisten aikaansaannos. Heidän aikaansaannos on se, jos he saa asiatonta porukkaa liikkeelle. Tämä voi kuitenkin olla aluksi "valikoiva turvallisuusriski".
Talonpojat ja sotilaat joutuisivat kääntymään toistensa puoleen tilanteessa, jossa luottamusta herättävää toimintaa on nyt liian vähän. Pimeä uhka kasvaa lopulta niihin mittoihin, mihin se vain voi kasvaa jos luottamusta herättävää toimintaa ei ole. - Anonyymi
Joo, mutta vain nuoria naisia, jotka on valmiita antamaan suikkareita.
- Anonyymi
Ihan kun sulla enää toimis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kun sulla enää toimis.
totta kai toimii. Aina ottaa eteen kun suomi24 avautuu eteeni.
- Anonyymi
Ei mahdu, ei sovi. Säästämiseksi kolmio on lukitettu yksiöksi, valitan. Ei se käy.
- Anonyymi
No miksiköhän näitä makuuhuoneita on alettu takavarikoida mietipäs sitä.
- Anonyymi
Suomi kuuluu kaikille ja rahaa on.
- Anonyymi
Huu haa
- Anonyymi
Parikymppisiä aupair tyttösiä majoitan heti useamman
- AnonyymiUUSI
Vitupilu viiskympi se oli ryssän tytöillä, kun Kaupparissa bisnestä tekivät 90- luvulla
- AnonyymiUUSI
Kohta aletaan lennättämään indialaisia ja paskastanialaisia tänne sillä suomi kuuluu kaikille.
- AnonyymiUUSI
Nehän on melkein samaa kuin ryssät, ainakin sekoittuneet ryssiin monen sukupolven ajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717457Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435281HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032876- 1622278
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362225- 241824
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121642Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51567