Hei olen nuori romani 28v ja tarvitsisin vinkkejä selviytymsieen asepalveluksesta joka jatkuu minulla pian lykkääntymisten jälkeen. Mikä on kovin erikoisjoukko johon kannattaa hakea jos haluaa päästä ns.tositoimiin?
Vinkkejä asepalvelukseen
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
No ensi alkuun armeijan touhu voi olla vähän järkytyskin, tietty kun tyyliin kaikki huutaa ja koko aika kauhea kiire joka paikkaan, mikä päätyy sitten kuitenkin pelkkään odotteluun. Vielä kun ei ole mitään käsitystä mistään talon touhuista. Ja tietty ikäkin voi vaikuttaa tässä tapauksessa, 28v on kuitenkin jo ikämies 17-20v ikäisten asevelvollisten seassa.
Ei ole varmaankaan se kovin erikoisjoukko, mutta itse suoritin asepalveluksen Niinisalossa ja hankin sillä reissulla FRDF-koulutuksen.
Tuo FRDF-touhu oli mukavaa ja kyllä siinä sai ihan tosi toimintaakin.
Viriteltiin mm. ansoja taloihin, ihan siis sillä koulutusmielellä, että tietää ulkomaan komennuksella, mitä voi olla ja joskus onkin vastassa, kun mennään tutkimaan taloja jne. - Anonyymi
Palkka armeijassa pääsee tositoimiin heti kurssin jälkeen.
- Anonyymi
Paljonko maksetaan?? onko mahollistaa saaha vaikak 3t euro kk???
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038