Boikottiin nro 110/kok

Anonyymi-ap

Perustelut ovat täysin selvät.
Ehdokas markkinoi itseään täysin harhaanjohtavasti. Muka nuorten asialla. Ja "paskat".

12

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hirviöitä on aina valittu vastuullisempiinkin tehtäviin. Mitä hullumpi sitä enemmän kannatusta. Eihän tuota esimerkkiä/vastaavaa tarvitse hakea sen kauempaa kuin ameriikasta; T. Truph

• Anonyymi

Jos tuo tulee opettajaksi minun kakaroille, vaihdamme välittömästi eri kouluun.

• Anonyymi

Sinä olet niin pieni tekijä yhteiskunnassa, että toimit juuri niin kuin sinun annetaan toimia. Kakaroillesi on olemassa tarkkailuluokat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet niin pieni tekijä yhteiskunnassa, että toimit juuri niin kuin sinun annetaan toimia. Kakaroillesi on olemassa tarkkailuluokat.

Ja rauha sinun ja hypettämäsi Karmalan sielulle

• Anonyymi

Boikotoin aina kokoomusta.

• Anonyymi

Ei kiltti ja rehellinen tavis tallaaja pääse mukaan politiikkaan.
      Täytyy olla röyhkeä ja epärehellinen niin pääsee helposti mukaan.

• Anonyymi

On kuitenkin todistettu vaaleista vaaleihin, että se tyhmä tavistallaaja äänestää niitä samoja röyhkeitä ja epärehellisiä vasemmistolaisia aina vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuitenkin todistettu vaaleista vaaleihin, että se tyhmä tavistallaaja äänestää niitä samoja röyhkeitä ja epärehellisiä vasemmistolaisia aina vaan.

SKP pitäisi olla vielä puhtaana voimissaan niin olisi rehellistä meininkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SKP pitäisi olla vielä puhtaana voimissaan niin olisi rehellistä meininkiä.

Se oli jotakin, kun tosikommunistit tekivät politiikkaa Suomessa. Ei oltu köyhiä eikä kipeitä kun rahaa ja vodkaa virtasi idästä ja volkkarit väistelivät mosseja.

• Anonyymi

Oletteko älynneet sitä tosiasiaa, että päättäjäksi haluava on mielisairas, huomionhakuinen tyyppi, joka samalla tienaa helppoa rahaa. Istumalla 5000 eur/vuosi.

• Anonyymi

...ja näille pskanjauhajille maksetaan lisäksi ansionmenetyskorvaukset, matkakulut, päivärahat ja edustuslounaat ym tarjoilut.
        ME VERONMAKSAJAT KUSTANNAMME KAIKEIN NOILLE NARSISTEILLE!

• Anonyymi

Ka(r)mala Harris.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      71
      4322
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4166
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3153
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      35
      2818
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2364
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1089
    Aihe