Tein juuri niin kuin kaverini kertoi. Kun hän oli etsinyt 30-40-vuotiasta naista, naiset olivat kysyneet häneltä syyttävään sävyyn: miksi etsit 30-vuotiasta naista, vaikka olet itse selvästi vanhempi? Sen jälkeen hän oli laittanut hakuehtoihin 20-30-vuotias nainen. Ja silloin oli tärpännyt. Hän oli saanut useitakin yhteydenottoja. Tyttö, jonka hän oli valinnut oli 25. Täysi barbi. Hän oli hoikka ja notkea kuin pajunvitsa. Mutta joku sairaus hänellä oli, ja hankala luonne, hyvin hankala. Kaupassakaan ei suostunut käymään. Kaveri kävi, palvoi häntä. Kaunis tyttö oli, barbi todellakin.
Hakuilmoitus on edessäni. Päätän panna vielä paremmaksi: 18-25-vuotiasta naista.
Pari päivää oli hiljaista. Huomasin, että ilmoitustani ja profiiliani katseltiin. Sitten tuli matchi. Hänen nimensä oli Elviira. Hyvin kaunis profiilikuvissa, pitkät vaaleat hiukset. Katsoin pituutta. Se oli 183 cm. Tyttö oli minuakin pidempi.
Kun tapasimme, huomasin kuinka suuri tyttö hän oli, ja nuori. Ikää hänellä oli 19, mutta aivan lapsellinen. Puhui lapsen äänellä.
Lihava hän ei ollut, ei ollenkaan. Mutta isokokoinen muuten. Kaikki hänessä oli suurta, kädet ja jalkaterät, leveät hartiat. Vahvalta ja terveeltä hän näytti. Tuskin olisin hänelle pärjännyt.
Kengänkoko oli 42. Sama kuin minulla. Lantio, se oli leveä, ja hyvin naisellinen. Varsinkin kun uumalla ei ollut mitään liikaa. Luulen että hänen suuri kokonsa oli tehnyt hänestä epävarman, olisiko kiusattu. Varmasti luokkansa suurin, pitkään pojistakin. Ehkä siksi vanhemmankin miehen seura kelpasi, ihan kärjestä ei katsonut voivansa valita.
Puhetta tytöllä riitti, puhua pulputti koko ajan, melkein jatkuvasti. Kun rakastelimme, hän puhui silloinkin. Ja aivan muita asioita, kuin hänen mielensä olisi vaellellut aivan jossain muualla.
En antanut sen häiritä. Tyttö puhua pulputti ja minä ujutan kivikovana napottavaa mulkkuni sisään. Niin se usein meni. Ja sisään se meni, ja helposti. Ja sanomattakin oli selvää, että meni kerralla tyveen saakka, toki liian helpon tuntuisesti.
Ei tytön siinä tarvinnut voihkia, tai pyytää minua olemaan varovainen. En minä siitä pahoillani ollut. Aloin vain työnnellä kun homma tuntui suotuisasti etenevän ja tavara tuntui olevan tarjolla.
En tiedä, oliko tyttöä naitu aiemmin. Varmaankin oli koska niin helposti aika suostui ja mitään veriviiruja ja semmoista en muista ensikertoina nähneeni.
Kun hengitykseni alkoi muuttua katkonaiseksi tyttö saattoi kysyä:
Tuntuuko hyvältä isi? Nauttiiko isi?
En tykännyt siitä että jouduin puhumaan ja vastaamaan noihin kysymyksiin. Ei sillä, etteikö tytön kysymys olisi ollut minusta seksikäs. Ennemmin päinvastoin. Vastaamiseni nimittäin johti usein laukeamiseeni ja sillä erää leikin loppuun.
Tyttö oli kyllä valmis ottamssn minut heti uudestaan, kun olisin valmis. Usein pyysinkikin tyttöä olemaan menemättä heti pesulle. Entisiin mälleihin olikin jouhevaa uusi setti aloittaa.
Kaikesta näki että minun päästäminen sisään ei ollut tytölle suurikaan pulma. Kai tyttö näki, miten aidon hullaantunut olin hänen peräänsä, peräänsä nimenomaan. Jos tyttö käveli huoneistossa, silmäni olivat siihen naulitut. Ohi kulkiessani sipaisin aina pyöreää pakaraa. Jos tyttö tiskasi ja oli sitonut esiliinan niin että pepun muodot näkyivät esiliinan nauhan alta, en voinut muuta kuin mennä hänen taakseen ja painaa kovenneella etumuksellani suurta pehmeää ja tavoitella esiliinan päältä käsilläni tissien pulleutta tytön etupuolella.
Jos tyttö meni kontilleen, vaikka imuroi sohvan alta, olin välittömästi kontillani hänen takanaan. Koetin vetää joggarinkaulusta alas ja saada revan esille. Tyttö tarttui housunkaulukseensa ja sanoi.
Ei nyt isi. Illalla isi saa niin monta kertaa kuin haluaa.
Ja se oli totta. Illalla sain riisua hänet ja asettua hänen taakseen kyljelleen. Ehkä tosiaan ajatteli, että mikäpäs siinä, jos toinen tuosta noin nauttii. Itse tyttö ei juuri muuten yhdynnä aktiin osallistunut. Joskus mielestäni hengityksensä kävi raskaammaksi, mutta saattoi seuraavassa hetkessä jo miettiä, oliko karhunpennuilla karva jo syntyessään.
Rinnat tytölllä oli suuret. Ne eivät pullottaneet paljoa eteen mutta kookas rinta ol. Ne kun topri kouriinsa niin eihän ne niihin alkuunkaan mahtuneet. Näinkin hänen rintaliivissä numeron edessä C-kirjaimen. Muistan yhden tytön, jolla tissi sojotti eteen kuin banaanin pätkä, mutta kädessä rinta oli paljon pienemmän tuntuinen.
Naimalla en tä saanut tytölle orgasmia, mutta nuolemalla se onnistui helposti. Makasin mahallani polvet lattialla kahareisin asettuneen tytön jalkovälissä. Nuolin tyttöä ja katselin hänen upeita pitkiä reisiään. Ne olivat täysin valkoiset ja sileät. Ihokarva oli hyvin hentoista vaaleaa karvaa, jonka oikestaan huomasi vain, jos ihoa pääsi katsomaan valoa vasten. Tyttö ei sheivannut jalkojaan koskaan, ei tarvinnut. Ne olivat silti sileät kuin norsunluu. Häpykarvoitustaan joskus rajaili, kun vessan ovi oli pitkään lukossa.
Kengännumero 42 ja puhuu lapsen äänellä (osa 1/2)
Anonyymi-ap
0
474
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889