Missä lukee että millaiset on vaatimukset virkaan? Tarvitaanko siihen alempi vai ylempi korkeakoulu?
Kunnanjohtis vaatimukset
21
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Hymyily mutta varo suden hymyä.
- Anonyymi
Autokoulu tai pyhäkoulu on ihan ok tällaisella paikkakunnalla.
- Anonyymi
Mielellään tai ainoa oikea koulutustausta on yliopistotutkinto. Ammattikorkeat, kandit ym. eivät anna valmiuksia ko. tehtävään. Ehkä Evankelisen opiston liikuntalinja tai työpaikka voisivat vastata kyseessä olevaan virkaan. Lisäksi puoluekanta tulee olla keskusta.
- Anonyymi
Tenniksen kirjekurssi antaa hyvät valmiudet tehtävään!
- Anonyymi
Samaa mieltä puoluekannan suhteen, mutta koulutukseksi riittää peruskoulun oppimäärä. Ei kuntajohtajan homma ole mitään tähtitiedettä. Karstulassa ovat pärjänneet Hiltuset ja Nissiset, ei suuria saavutuksia, jos ei mokiakaan. Jäähalli ehkä suurin saavutus Hiltuselta, jonka seuraajat tössivät. Nissinen sai lakkautettua sotien veteraanien puolisoiden tuet ruokailuun. Hienoja miehiä ja kunnalle kunniaksi.
- Anonyymi
Karstulaan riittää kaikille tuttu elämän koulu. Sen verran jälkeen jäänyt kylä kehityksestä, ettei koulutusta vaadita.
- Anonyymi
Tohtorin väitös ja opetusneuvoksen arvonimi vaaditaan kunnanjohtajaksi haluavalta.
- Anonyymi
Katsotaan myös eduksi jos suvusta löytyy taipumusta ampua omia lapsia hirvikiväärillä sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan myös eduksi jos suvusta löytyy taipumusta ampua omia lapsia hirvikiväärillä sänkyyn.
Mikäs juttu tämä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs juttu tämä on?
Vapaamuurari voisi seuraavassa juttukirjassaan kertoa lisää, kun muutenkin tykkää kaivella vanhoja asioita.
- Anonyymi
Tarvitaanko täällä ylipäänsä kunnanjohtajaa. Valitaan samalla kertaa yhteinen Kyyjärven kanssa. Voisi olla joka toinen viikko Kyyjärvellä ja joka toinen Karstulassa. Varmaan puoluetaustakin natsais hyvin yhteen.
- Anonyymi
Kuntaliitos Kyyjärveen tulossa joka tapauksessa, niin eipä niillä vaatimuksilla väliä.
- Anonyymi
Eikös tyyli ole se, että otetaan muualta poissiirretty Karstulaan. Edellinen tuli Kinnulasta ja taitaa hakijana olla sit se, joka jossain muussa K kunnassa sai lähteä koeajan jälkeen.
- Anonyymi
Onpa positiivisia kirjoituksia. Varokaa antamasta dopingnäytettä - varmasti tulee positiivinen tulos.
- Anonyymi
Olisi hienoa tietää, miksi hakuaikaa kunnanjohtajan pestiin on jatkettu. Eikö pestiin suunniteltu henkilö ole vielä jättänyt hakemustaan. Tämäkin paikka varmaan pedattu jo jollekin tietylle henkilölle. Kuten teknisen lautakunnan viimeisin valinta.....
- Anonyymi
No eikös tämä antanut jo suostumuksen.
- Anonyymi
Paikkaan valitaan sivistysporvari, jolla on vapaamuurarin pätevyys.
- Anonyymi
Sivistysporvari? Valitettavasti Karstulassa ei ole yhtään sivistysporvaria. Ei edes lähelläkään.
- Anonyymi
Riittää ihan että oot tietystä puolueesta, sulla on sukulaisia jo vaikutusvaltaisessa viroissa ja oot mielellään vaikka Leijona-veljissä (tai veli on tai joku kummin kaima on). Ja mielellään vois olla käyny vaikka rippikoulun, no ei sekään välttämättömyys tänä päivänä ole. Eihän kuntapäättäjillä tunnu moraalia olevan.
- Anonyymi
Rotari käy myös.
- Anonyymi
Aika vähän on leijonissa ja rotareissa maistereita, taitaa jäsenyys tulla muilla perusteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2192995Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131309Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191299Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3791233Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa101110- 1111103
- 921053
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4091014- 66924
- 46924