Kenen punaruskea / valkoinen kissa ? Oli jäänyt auton alle Pietarintien ja Linnansuontien risteyksen kohdilla . Joku oli nostanut kissan tienpientareelle oikealle puolelle ennen risteystä tultaessa Vuosenniskan suunnasta.
Kenen kissa
Anonyymi-ap
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kissat kissat pitää pitää kiinni kiinni kaupunki kaupunki alueella alueella!
- Anonyymi
Eiköhän omistaja sen tiedä ! Tässä on kyse siitä että kissan omistaja löytää lemmikkinsä !
- Anonyymi
Hei, kissathan kannattaa laittaa kivien kanssa tukevaan säkkiin ja heivata vuokseen!
- Anonyymi
Niin ja ei tarvitse loukuttaa katteja, kun liikenne hoitaa.
- Anonyymi
Ihminen joka vihaa kissoja vihaa myös ihmisiä!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa kuin sairasta sakkia kun joku koittaa auttaa löytämään kadonneen lemmikin ! Vähäiset on teilläkin murheet !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499