Mikä nyt mättää

Anonyymi-ap

Mikäs ihmeen huumepitäjä tästä Paltamosta on tullut? Narkkeja asustelee pitkin kyliä, yksilöitä ja ihan pariskuntiakin...

54

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kela on päätösvallallaan levitellyt vieroitushoitoon Kainuuseenkin moneen paikkaan .
      Niitä on myös Hyrynsalmella vieroitushoidossa,Moision avohoitopaikassa.

    • Anonyymi

      Hyvä että muutkin huomaavat. Huumeiden ja varastetun tavaran kauppa käy kuumana pienimuotoisen yrittäjyyden varjolla, ongelmat lisääntyvät.

      • Anonyymi

        Missä tällaista toimintaa?
        Liikutaanko julkisilla, jalan, vaiko ajoneuvolla, millaisella tai millaisilla, onko yksin, vai porukalla, onko varmoja havaintoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tällaista toimintaa?
        Liikutaanko julkisilla, jalan, vaiko ajoneuvolla, millaisella tai millaisilla, onko yksin, vai porukalla, onko varmoja havaintoja?

        pelottaako, oletko jäämässä kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pelottaako, oletko jäämässä kiinni?

        ...moni tietää että kohta on poliisit oven takana ja huumekäry käy...


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        ...moni tietää että kohta on poliisit oven takana ja huumekäry käy...

        Oletkos ilmoittanut?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Oletkos ilmoittanut?

        Talonpojantiellä......olikos ainakin ennen.....


    • Anonyymi

      Joo eikä ne oo pelkästään huumeita,täällä on erillaisten voimailuun käytettävien vaarallisten aineiden välittäjä,uhkailee ja kovistelee itseään heikompia ja vanhuksia,oikea piripää,nais kumppani hoitaa kauempaa tilaukset sukulaisiltaan

      • Anonyymi

        nainen muutti Kajaanista Paltamoon


      • Anonyymi

        Ketä nämä on? Ja minkä niminen yritys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nämä on? Ja minkä niminen yritys?

        Kajaanista kulkee paljon mieslahden opistolla maahanmuuttajia koulutuksessa päivittäin.


      • Anonyymi00028

        Kerro kuka se uhkailija on? Olisi kiva käydä juttusilla, vaikkapa alkukirjaimet tms jos et halua laittaa koko nimeä?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanista kulkee paljon mieslahden opistolla maahanmuuttajia koulutuksessa päivittäin.

        Nämä huumehemmot on ihan kotikutoista tuotantoa


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Nämä huumehemmot on ihan kotikutoista tuotantoa

        Roskaväkeä mikä pitäisi puhdistaa lopullisesti pois kuvioista.


    • Anonyymi

      Nimiä?

      • Anonyymi

        Mutsis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutsis?

        Sun mutsis ja siskos <3


      • Anonyymi00046
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mutsis ja siskos <3

        Eikun serkut..


    • Anonyymi

      Olen luullut että siellä on rauhoittunut jo koko huumehomma.

    • Anonyymi

      On rauhoittunut,ei ole mitään huumehörhöjä.Vain juoppoja ja joutenolijoita.

      • Anonyymi

        Ei ole rauhoittunut vaan kiihtynyt.


    • Anonyymi

      Säälittää koira raukat mitä nämä omistaa

      • Anonyymi00030

        hyvissä käsissä ovat kun niille tarjottavilla palveluilla rahaa tienaavat


    • Anonyymi

      Vaatteet ja kossupullon myös röökiaskin.

    • Anonyymi

      Paltamo piti olla lintukoto miten se näin muuttunut ompa outoa viinaa paltamossa on juotu paljon aina

    • Anonyymi00027

      Mikähä tilannetta kontiomäessä

      • Anonyymi00031

        Koira hyökkii toisten kimppuun ja omistaja hyökkii koiriensa kimppuun


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Koira hyökkii toisten kimppuun ja omistaja hyökkii koiriensa kimppuun

        Ota yhteyttä valvontaeläinlääkärii tai poliisiin. Eläinten kaltoinkohtelu ei ole hyväksyttävää!


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Koira hyökkii toisten kimppuun ja omistaja hyökkii koiriensa kimppuun

        Minkärotuisia koiria nämä on jotka siellä terrorisoi muita koko ajan, repi vasta sen pikkukoiran?


    • Anonyymi00029

      Ahoniemi vaan oottelee kerrostalon valmistumista seon viereen.

    • Anonyymi00034

      On todella paljon sekakäyttäjiä, alkoholisteja ei ole enää.

      • Anonyymi00047

        Täysin nistikylä nykyään.


    • Anonyymi00036

      Luku sinänsä mt-asukkaat jotka jankkaavat samaa mantraa vuodesta toiseen...

    • Anonyymi00037

      Vissiin Kontiomäeltä siirtävät hörhöt asumaan tuohon uuteen kerrostalloon. Eihän siellä kylällä oo ees niin paljo asukkaitakaan, elleivät sitte syrjäseuvulta muuta. Muualta tulijoitten on turha haaveillakkaan asuntoa Paltamosta, pysyköön Kaijjjaanissa ( T Paltamon asuntosihteeri)

      • Anonyymi00038

        Kyllä siellä asukkaita riittää uuteen kerrostaloon.


    • Anonyymi00039

      Ois viisaampi häipyy täält...

    • Anonyymi00040

      Tuleva kerrostalo on jo valmistumisen jälkeen täynnä uusia asukkaita.

    • Anonyymi00041

      Kyllä noille narkeille asunnot löytyy. Muut asukkaat saa kärsiä metakasta ja valitus ei auta. Ne pitäisi kerätä kaikki korpeen saman katon alle niin etu ois molemminpuolinen.

    • Anonyymi00042

      Puolanka on myös kuulema Kainuun narkkien kärki listoilla. Kämppiä annetaan ihan kelle sattuu nykyään että kunnat saa kääriä valtiolta tuet omaan kassaan.

    • Anonyymi00043

      Onko kunnan viranhaltijoilla jo pakaroiden väli kosteana asian tiimoilta?

      • Anonyymi00049

        Vain TENAT puuttuu.


    • Anonyymi00048

      Nousehan sinäkin jo ylemmäs sieltä alapäästä.

    • Anonyymi00050

      Toista vuotta kulunut aapeen viestistä. Mitäs tänään, vuonna 2026?
      Onko yksilöitä ja pariskuntia enää jäljellä ja mitä laatua?

      • Anonyymi00051

        On.


    • Anonyymi00052

      NIIN SITÄKÖ ON PALTAMOSSA HUUMEITA

      • Anonyymi00053

        Ei täällä mitään huumeita ole eikä ole koskaan ollutkaan.


    • Anonyymi00054

      Sekarotuinen paskasakki varastaa autoista katalysaattoreita ja myy huumeita.

      • Anonyymi00055

        Ketä nämä on?


      • Anonyymi00057

        Onko tavallisille kansalaisille koitunut haittaa ko toiminnasta ja kuinka virkavalta on puuttunut toiminnan rauhoittamiseen tai lakkauttamiseen? Onko toiminta ammattimaista ja sisältääkö se toistuvaa käytöstä?
        Miksi tämän annetaan tapahtua?


    • Anonyymi00058

      Deeämmällä valtavat tissit!!!

      • Anonyymi00060

        Ajokoiran korvat oisi parempi ilmaisu


      • Anonyymi00061

        Patalaput


    • Anonyymi00063

      Kansallispuvun taskut

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe