Mikäs ihmeen huumepitäjä tästä Paltamosta on tullut? Narkkeja asustelee pitkin kyliä, yksilöitä ja ihan pariskuntiakin...
Mikä nyt mättää
54
2850
Vastaukset
- Anonyymi
Kela on päätösvallallaan levitellyt vieroitushoitoon Kainuuseenkin moneen paikkaan .
Niitä on myös Hyrynsalmella vieroitushoidossa,Moision avohoitopaikassa. - Anonyymi
Hyvä että muutkin huomaavat. Huumeiden ja varastetun tavaran kauppa käy kuumana pienimuotoisen yrittäjyyden varjolla, ongelmat lisääntyvät.
- Anonyymi
Missä tällaista toimintaa?
Liikutaanko julkisilla, jalan, vaiko ajoneuvolla, millaisella tai millaisilla, onko yksin, vai porukalla, onko varmoja havaintoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tällaista toimintaa?
Liikutaanko julkisilla, jalan, vaiko ajoneuvolla, millaisella tai millaisilla, onko yksin, vai porukalla, onko varmoja havaintoja?pelottaako, oletko jäämässä kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pelottaako, oletko jäämässä kiinni?
...moni tietää että kohta on poliisit oven takana ja huumekäry käy...
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
...moni tietää että kohta on poliisit oven takana ja huumekäry käy...
Oletkos ilmoittanut?
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletkos ilmoittanut?
Talonpojantiellä......olikos ainakin ennen.....
- Anonyymi
Joo eikä ne oo pelkästään huumeita,täällä on erillaisten voimailuun käytettävien vaarallisten aineiden välittäjä,uhkailee ja kovistelee itseään heikompia ja vanhuksia,oikea piripää,nais kumppani hoitaa kauempaa tilaukset sukulaisiltaan
- Anonyymi
nainen muutti Kajaanista Paltamoon
- Anonyymi
Ketä nämä on? Ja minkä niminen yritys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä nämä on? Ja minkä niminen yritys?
Kajaanista kulkee paljon mieslahden opistolla maahanmuuttajia koulutuksessa päivittäin.
- Anonyymi00028
Kerro kuka se uhkailija on? Olisi kiva käydä juttusilla, vaikkapa alkukirjaimet tms jos et halua laittaa koko nimeä?
- Anonyymi00033
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanista kulkee paljon mieslahden opistolla maahanmuuttajia koulutuksessa päivittäin.
Nämä huumehemmot on ihan kotikutoista tuotantoa
- Anonyymi00045
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nämä huumehemmot on ihan kotikutoista tuotantoa
Roskaväkeä mikä pitäisi puhdistaa lopullisesti pois kuvioista.
- Anonyymi
Nimiä?
- Anonyymi
Mutsis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutsis?
Sun mutsis ja siskos <3
- Anonyymi00046
Anonyymi kirjoitti:
Sun mutsis ja siskos <3
Eikun serkut..
- Anonyymi
Olen luullut että siellä on rauhoittunut jo koko huumehomma.
- Anonyymi
On rauhoittunut,ei ole mitään huumehörhöjä.Vain juoppoja ja joutenolijoita.
- Anonyymi
Ei ole rauhoittunut vaan kiihtynyt.
- Anonyymi
Säälittää koira raukat mitä nämä omistaa
- Anonyymi00030
hyvissä käsissä ovat kun niille tarjottavilla palveluilla rahaa tienaavat
- Anonyymi
Vaatteet ja kossupullon myös röökiaskin.
- Anonyymi
Paltamo piti olla lintukoto miten se näin muuttunut ompa outoa viinaa paltamossa on juotu paljon aina
- Anonyymi00027
Mikähä tilannetta kontiomäessä
- Anonyymi00031
Koira hyökkii toisten kimppuun ja omistaja hyökkii koiriensa kimppuun
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Koira hyökkii toisten kimppuun ja omistaja hyökkii koiriensa kimppuun
Ota yhteyttä valvontaeläinlääkärii tai poliisiin. Eläinten kaltoinkohtelu ei ole hyväksyttävää!
- Anonyymi00062
Anonyymi00031 kirjoitti:
Koira hyökkii toisten kimppuun ja omistaja hyökkii koiriensa kimppuun
Minkärotuisia koiria nämä on jotka siellä terrorisoi muita koko ajan, repi vasta sen pikkukoiran?
- Anonyymi00029
Ahoniemi vaan oottelee kerrostalon valmistumista seon viereen.
- Anonyymi00034
On todella paljon sekakäyttäjiä, alkoholisteja ei ole enää.
- Anonyymi00047
Täysin nistikylä nykyään.
- Anonyymi00036
Luku sinänsä mt-asukkaat jotka jankkaavat samaa mantraa vuodesta toiseen...
- Anonyymi00037
Vissiin Kontiomäeltä siirtävät hörhöt asumaan tuohon uuteen kerrostalloon. Eihän siellä kylällä oo ees niin paljo asukkaitakaan, elleivät sitte syrjäseuvulta muuta. Muualta tulijoitten on turha haaveillakkaan asuntoa Paltamosta, pysyköön Kaijjjaanissa ( T Paltamon asuntosihteeri)
- Anonyymi00038
Kyllä siellä asukkaita riittää uuteen kerrostaloon.
- Anonyymi00039
Ois viisaampi häipyy täält...
- Anonyymi00040
Tuleva kerrostalo on jo valmistumisen jälkeen täynnä uusia asukkaita.
- Anonyymi00041
Kyllä noille narkeille asunnot löytyy. Muut asukkaat saa kärsiä metakasta ja valitus ei auta. Ne pitäisi kerätä kaikki korpeen saman katon alle niin etu ois molemminpuolinen.
- Anonyymi00042
Puolanka on myös kuulema Kainuun narkkien kärki listoilla. Kämppiä annetaan ihan kelle sattuu nykyään että kunnat saa kääriä valtiolta tuet omaan kassaan.
- Anonyymi00043
Onko kunnan viranhaltijoilla jo pakaroiden väli kosteana asian tiimoilta?
- Anonyymi00049
Vain TENAT puuttuu.
- Anonyymi00048
Nousehan sinäkin jo ylemmäs sieltä alapäästä.
- Anonyymi00050
Toista vuotta kulunut aapeen viestistä. Mitäs tänään, vuonna 2026?
Onko yksilöitä ja pariskuntia enää jäljellä ja mitä laatua?- Anonyymi00051
On.
- Anonyymi00052
NIIN SITÄKÖ ON PALTAMOSSA HUUMEITA
- Anonyymi00053
Ei täällä mitään huumeita ole eikä ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi00054
Sekarotuinen paskasakki varastaa autoista katalysaattoreita ja myy huumeita.
- Anonyymi00055
Ketä nämä on?
- Anonyymi00057
Onko tavallisille kansalaisille koitunut haittaa ko toiminnasta ja kuinka virkavalta on puuttunut toiminnan rauhoittamiseen tai lakkauttamiseen? Onko toiminta ammattimaista ja sisältääkö se toistuvaa käytöstä?
Miksi tämän annetaan tapahtua?
- Anonyymi00058
Deeämmällä valtavat tissit!!!
- Anonyymi00060
Ajokoiran korvat oisi parempi ilmaisu
- Anonyymi00061
Patalaput
- Anonyymi00063
Kansallispuvun taskut
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592