Täällä joku dissailee Kajaania jatkuvalla syötöllä.
Tästä hän pääsee katsomaan itselleen mieluisan asumiskunnan. Tervemenoa.
https://yle.fi/a/74-20150579
Kajaanissa on kaikki mitä tarvitsen?
9
215
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti noin kun sinulla ei ole maailma avautunut eikä ole mahdollista muuttaa sivistyksen pariin.
- Anonyymi
Minne pitää muuttaa, jos tahtoo sivistyksen pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne pitää muuttaa, jos tahtoo sivistyksen pariin.
No vaikkapa Kauniaisiin.
- Anonyymi
Muhoksen valitsi minulle. Kiva maaseutupaikka josta 0,5h Ouluun.
- Anonyymi
Minä asun Kajaanissa ja olen täysin onnellinen. Taitaa kyseessä olla joku persu joka on ihan paskana kun ei kajaani ei ole isänmaallinen. Kuuntelevat jotain Irwiniä ja ja juopottelevat. Minusta on hienoa kun Kajaanissa on myös ulkomaalaisia ovat paljo järkevämpiä kuin nuo Elämän kallu persu juopot. Minä teen kaikkea muuta kuin juopottelen ja olen onnellinen täällä
- Anonyymi
Kajaanissa on hyvä elää aitoa perussuomalaista arkea, rauhallista elämää ja laatuaikaa muiden tolkun ihmisten kanssa. Jos vasemmisto saisi päättää olisi joka nurkalla oma huumeiden piikityshuone jossa myös peukut ja muut kamat saisi yhteiskunnan piikkiin ja lounarit myös.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut islamista kaunis uskonto enkä todellakaan silloin äänestäisi persu rasisteja. Heidän mielestään vain kristinusko on ainut ja oikea ja ainoa sallittu uskonto heidän mielestään. Kristinusko on väkivaltaisempi kuin islam ja siitäkin historialliset todisteet ja nykyään persuissa on äärioikeisto ongelma hulluja ovat
- Anonyymi
Minulla on muslimi ja suomalainen suku enkä todellakaan äänestä Vantaan ihmisiä jotka ovat rasisteja ja syrjii muita heidän etnisen tai uskonnollisen vakaumuksen takia
- Anonyymi
Valtaan*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010