Mozilla kuvake ei näy

Anonyymi-ap

Ubuntu matessa olen laittanut mozilla firefox kuvakkeen työpöydälle. Se näkyy sellaisena windows asiakirjan näköisen vaaleana nelikulmaisena kuvakkeena. Miksiköhän niin? Ehkä sen saisi takaisin vain poistamalla sen ja lisäämällä uudelleen.

7

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee siittä työpöytä kuvake!
      Matessa saa valita kuvakkeenkin helposti minkä haluaa.

Mate on typöytäkuvake työpöytä!
      Kun taas itse kartan kuvakkeita työpöydällä!

• Anonyymi

Olen tehnyt kuvakkeen työpöydälle siitä tai kiinnittänyt.

• Anonyymi

Kuvakkeet löytyvät hakemistosta /usr/share/icons tai /usr/share/themes.
      Esimerkiksi:
      /usr/share/icons/hicolor/128x128/apps/firefox.png
      Luomasi shortcut työpöydällä löytyy hakemistosta /home/<username>/Työpöytä
      (tai Desktop). Siellä on tiedostoja, joiden pääte on .desktop ja sinne voi suoraan kirjoittaa käytetyn ikonin nimen:
      Icon=/usr/share/icons/hicolor/128x128/apps/firefox.png
      -Tietysti, luomalla shortcut-toiminnolla sen saa tehtyä automaattisestikin, yleensä se löytää oikean ikonin.
      Toisaalta, työpöytä on melko outo paikka varastoida launchereita, parempi laittaa ne Valikkoon!

• Anonyymi

Ubuntu matessa on sellainen pieni mozilla kuvake vasemmassa yläkulmassa. Mieluummin tavallisen kokoinen ikoni työpöydällä. Windowsissa olen tottunut siihen että jossain kohtaa on tavallisen kokoinen selain kuvake.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ubuntu matessa on sellainen pieni mozilla kuvake vasemmassa yläkulmassa. Mieluummin tavallisen kokoinen ikoni työpöydällä. Windowsissa olen tottunut siihen että jossain kohtaa on tavallisen kokoinen selain kuvake.

Windows sitä ja tätä - ei ole hyvä yrittää saada toimimaan samalla tavalla Linux:ssa. Yleensä on eri tavalla toteutettuna hyvästä syystä. Ja osaahan esim. Wine tehdä työpöydälle samalla tyylillä kuin windows - sitä vaan hukkuu roskaan pikkuhiljaa, kun ohjelmia esim. asentaa yli kymmenen tuhatta koneelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows sitä ja tätä - ei ole hyvä yrittää saada toimimaan samalla tavalla Linux:ssa. Yleensä on eri tavalla toteutettuna hyvästä syystä. Ja osaahan esim. Wine tehdä työpöydälle samalla tyylillä kuin windows - sitä vaan hukkuu roskaan pikkuhiljaa, kun ohjelmia esim. asentaa yli kymmenen tuhatta koneelle..

On niissä alapalkeissakin paljon kuvakkeita linuxissa ja debianissa on sellainen androidmainen kuvakkeiden meri.

• Anonyymi

Sekoile aikasi niin hyvin näkyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe