Voisko joku auttaa ku en oikee tiiä mikä vika tässä on.
Mopo on siis drac sm 50 ja vika alko sillee että ajoin tiellä ja yhtäkkiä simahti, moposta tulee bensaa jostain ku pyörittelen vauhtipyörää käsin ja ei käynnisty vaikka laitan vähän vensaa sylkkää ja poljen oon vaihtanu jo kaasarin, läpät, männän ja tehny kaiken mahollisen.
Drac sm 50 ei käynnisty?!!
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
jos kerran oot tehny kaiken mahollisen, niin sitten se toimii/käy.jos ei toimi niin sit et oo tehny kaikkea mahollista tai et ainakaan oikein.
- Anonyymi
No oon tehny kaiken mitä mielee tulee onko nyt parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oon tehny kaiken mitä mielee tulee onko nyt parempi
no tuleeko tulpalle kipinä?onko puristuksia?mistä jostain sitä bensaa tulee?miksi kaasari,läpät ja mäntä on vaihdettu?ei täällä kukaan voi tietää mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä tai tehnyt väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tuleeko tulpalle kipinä?onko puristuksia?mistä jostain sitä bensaa tulee?miksi kaasari,läpät ja mäntä on vaihdettu?ei täällä kukaan voi tietää mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä tai tehnyt väärin.
Tulpalle tulee kipinä ja se bensa vuotaa magneeton kopasta, kaasari ja läpät vaihetti koska oon epäilly niissä vikaa ja mäntä vaihettu koska se oli huonossa kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulpalle tulee kipinä ja se bensa vuotaa magneeton kopasta, kaasari ja läpät vaihetti koska oon epäilly niissä vikaa ja mäntä vaihettu koska se oli huonossa kunnossa
no kannatta ekaks selvittää toi mystinen bensa vuoto magneeton kopasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kannatta ekaks selvittää toi mystinen bensa vuoto magneeton kopasta.
No nii piis mut siihen pitää irrottaa vauhtipyörä ja mulla ei siihen työkalua oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii piis mut siihen pitää irrottaa vauhtipyörä ja mulla ei siihen työkalua oo
joo mopon korjaukseen tarvii työkaluja ja sit tarvii viellä tietää mitä tekee,jos ei kumpaakaan noista ole niin sit voi vaan arvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017