Ällistyttävä 15 sekunnin videonäyte. Kannattajien kysymyksiin hän ei ehtinyt vastata ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2c8b871f-5d4a-4abb-8a9c-ca48894dda0f
Valtionvarainministeri (48 v) tanssii kannattajiensa iloksi keskellä päivää vaalitorilla
24
191
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa et muutkin pitää hauskaa, ei yksin Sanna Marin. Eikä missään hämärässä kämpässä, vaan avoimesti kansalaisten keskellä. Kevät on!
- Anonyymi
- Siitä Huolimatta ;
- SDP:n Bile-Sannikka - HILLUU -Taas - VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana - !
- kun On Aivan Mömmöissään - ! - kuten Aina - ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Siitä Huolimatta ;
- kun On Aivan Mömmöissään - ! - kuten Aina - !Riehaantua saa, ei pidä olla kade, jos ei itse uskalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Siitä Huolimatta ;
- kun On Aivan Mömmöissään - ! - kuten Aina - !Taas on tutti unohtunut kotiin
- Anonyymi
Hoikka ja liikunnallinen ministeri, tanssii tavallisen kansan keskellä reippaissa ulkoilupukimissa eikä jauhojengin kanssa yöllisissä bileissä vähissä vaatteissa.
- Anonyymi
No, jo on.
Äänestän kyllä tällä kertaa perSua, mutta ei tuo Purran "tanssi" kylläkään vahvista uskoani heihin.
Ääneni saa ensisijaisesti vahva henkilö, toissijaisesti puolue.
Purrasta en eritysemmin pidä. Vetänyt puoluetta ja sen mainetta alaspäin, Olen enemmänkin Vapaudenliiton puolella, mutta ei taida Hgissä olla vahvaa ehdokasta.- Anonyymi
Kyllä, Mika Vauhkala , kun tuollaista kirjoittaa.
"Jotta sinua ei kyykytettäisi uudestaan rokotepassilla, rokotteilla ja nenätikkutesteillä, minä olen sinun edustajasi kaupunginvaltuustossa. Jotta sinun firmasi ja organisaatiosi saa vapaasti toimia täydellä kapasiteetilla ilman ”koronapasseja”, jos tulee uusi epidemia, minä olen sinun edustajasi. "
Mutta haluaa ääniä "oudoilta" tyypeiltä.
- Anonyymi
Purrako se oli. Minä luulin ensin, että se on Bergbom.
- Anonyymi
Minä kun luulin, että se on joku tuntematon avohoitoon päässyt lääkkeensä
ottamatta jättänyt.
Edellisellä valtionvarainministerillä ei olisi tainnut jalka nousta yhtä kepeästi vaikka on nuorempi ihminen.
- Anonyymi
Hirveä ämmä. Montt auki rellestää keskellä päivää. Yhteenkään
kysymykseen sillä ei ollut aikaa vastata. Tämä sekopäinen
riehuminen oli hänen vastauksensa vaalikansalle.
Kyllä se riittikin. Siitä voi vetää johtopäätökset.Olitko paikalla kyselemässä ja petyit?
Minäpä anna vinkin. Voit mennä hänen avoimelle FB sivulleen ja tehdä hänelle kysymyksesi siellä.- Anonyymi
PerSut vois kyllä vaihtaa puoluejohtajansa asiallisempaan.
Anonyymi kirjoitti:
PerSut vois kyllä vaihtaa puoluejohtajansa asiallisempaan.
Demarit vaihtoivatkin, mutta en usko sen ihan johtuneen siitä edellisen puoluejohtajan tanssimisesta. Tai mistäpä minä tiedän, josko hekin pitivät tanssimista syntinä.
Saanko muuten kysyä, että oletko sinä lestadiolainen?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Demarit vaihtoivatkin, mutta en usko sen ihan johtuneen siitä edellisen puoluejohtajan tanssimisesta. Tai mistäpä minä tiedän, josko hekin pitivät tanssimista syntinä.
Saanko muuten kysyä, että oletko sinä lestadiolainen?En ole lestadiolainen. Kunnioitan kylläkin heidän uskonnäkemyksiään ja olen joskus netissä kuunnellut Suviseuroja.
Määritän itseni "wanhanajan lutherilaiseksi", luen mm. Lutherin hartauskirja Mannaa. Kirkosta olen eronnut sen jumalattomuuden vuoksi (ap. T. Luoma), mutta käyn joskus lähi-srk:n tilaisuuksissa.
Oletko sinä lestadiolainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lestadiolainen. Kunnioitan kylläkin heidän uskonnäkemyksiään ja olen joskus netissä kuunnellut Suviseuroja.
Määritän itseni "wanhanajan lutherilaiseksi", luen mm. Lutherin hartauskirja Mannaa. Kirkosta olen eronnut sen jumalattomuuden vuoksi (ap. T. Luoma), mutta käyn joskus lähi-srk:n tilaisuuksissa.
Oletko sinä lestadiolainen?Niitä viides linjalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä viides linjalaisia.
Itse olen luterilaisuudessa hurahtanut noiden vanhojen herätysliikkeiden vanhoihin virsiin ja saarnoihin. Toinen mummuni, jota en tuntenut, oli rukoilevaisia. Olen netissä kuunnellut heidän virsiään ja ottanut hengellisiä vaikutteita. Myös vanhanajan körteistä.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Saanko muuten kysyä, että oletko sinä lestadiolainen?Demareilla nyt niin "poikasen oloinen" , ei vaikuta ikäiseltään keskusteluissa.
Anonyymi kirjoitti:
En ole lestadiolainen. Kunnioitan kylläkin heidän uskonnäkemyksiään ja olen joskus netissä kuunnellut Suviseuroja.
Oletko sinä lestadiolainen?Ajattelin vain, kun pidät niin pahana, että joku iloisesti tanssii.
Mielestäni tuo Riikan tanssiminen kävi hyvin voimistelusta, mikä olisi terveellistä kenelle tahansa uskonsuunnasta riippumatta. En näe siinä mitään jumalatonta.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Ajattelin vain, kun pidät niin pahana, että joku iloisesti tanssii.
Mielestäni tuo Riikan tanssiminen kävi hyvin voimistelusta, mikä olisi terveellistä kenelle tahansa uskonsuunnasta riippumatta. En näe siinä mitään jumalatonta.Enhän minä Riikan tanssia ole nimittänyt jumalattomaksi! Kerroin miksi erosin kirkosta: koska pidän Suomen ev.l.kirkkoa jumalattomana!
Ei liity Riikkaan mitenkään. Riikkaa, kaikkine saksineen ja ylimielisyyksineen, pidän muutoin epäasiallisena puoluejohtajana.
- Anonyymi
Viltunmul kuavelee aloituksiaan kuin bmielisaraalasta karannut lintmaanis regressiivinen peni eläini
- Anonyymi
Monetmul kutovst saraita kuin palstalla häiörikkö
- Anonyymi
Niin, mitä pahaa.
En ole koskaan persuja äänestänyt, aina on kokoomuslaisia oltu. Mutta aina se on parempi, mitä vanhempana tanssii. Kun askel hidastuu, se on paha merkki. - Anonyymi
Näitä samoja aloituksia puolijauhoinen tekee eri palstoille näyttäen lapsellisuuttaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978