Viimeisimmässä Vekkarissa paikalliset demarit allekirjoittavat voimakkaasti. On tainnut niiden kynästä katketa lyijy jo ennen tätä voimakasta allekirjoittamista. Miten se sanonta menikään penaalista ja terävistä kynistä...
Voimakas allekirjoitus
8
388
Vastaukset
- Anonyymi
Mites se puolueiden välinen yhteistyö? Minua ei kuntalaisena kiinnosta, kuinka paljon jaksatte toisianne sättiä, vaan olen kiinnostunut siitä, miten saumattomasti teette yhteistyötä yli puoluerajojen. Ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Paras olisi kun noita puolueita olisi vallankaan kunnallisvaaleissa ollenkaan. Jokainen omana itsenään vaan,turhaa riitelyä puolueiden välillä ja jopa puolueryhmän sisälläkin
- Anonyymi
Olisihan se. Mutta kun tämä järjestelmä on nyt mikä on..
- Anonyymi
Olisi muuten hyvä idea, että äänestettäisiin valtuustoon vain henkilöitä, jotka tiedetään yhteistyökykyisiksi. Eikä olisi mitään puolueita, jotka ennen vaaleja ja sen jälkeen keskittyvät vain toistensa mollaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi muuten hyvä idea, että äänestettäisiin valtuustoon vain henkilöitä, jotka tiedetään yhteistyökykyisiksi. Eikä olisi mitään puolueita, jotka ennen vaaleja ja sen jälkeen keskittyvät vain toistensa mollaamiseen.
Listoja lukemalla tulee tunne, että yhteistyökykyisiä ei taida olla jokaiselle valtuutetun penkille asettaa, vaikka saisi psykologisilla testeillä yhteistyökykyisiä ehdokkaiden joukosta etsiä.
- Anonyymi
Äänestän tietysti nuorta ja naista demarien listalta😀
- Anonyymi
Demareilla on suurin pelko vallan menetyksistä. Tai siis Potilla. Poti on mielissään kaikista viimeaikojen tapahtumista. Sataa demarien laariin ihan ansiotta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188