Jos asuntojen hallinnointi luovutetaan firmalle jonka johtajasta löytyy hakusanalla monia eri naamakuvia niin voiko epäillä petosta?
Kun firma lähettää kirjautumisneuvoja sähköpostilla, paperipostilla ja tekstiviestillä mutta ei itse osaa lähettää sitä lupaamaansa kirjautumislinkkiä sähköpostilla.
Kun oyssä on monenlaista naamaa kyseisen henkilön nimellä niin ei liene itse kukaan niistä?
Minun ei liene koskaan turvallista kirjautua kyseisille sivuille vaikka lähettäisivätkin joskus sen lupaamansa kirjautumislinkin?
Firman taloustiedoissa tulos toissa vuonna -170 miljoonaa. Kuka kunta on niin häiriintynyt että luovuttaa asuntojensa hallinnoinnin tällaiselle firmalle ja saako syrjäkylät vapaasti tehdä rikoksia kuntatasolla Suomessa?
Suuremmillakin firmoilla helsingissä on ollut tietovuotoja.
Vuokra-asuntojen hallinnointi
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Se olikin -170 tuhatta eikä miljoonaa.
- Anonyymi
Vuokra-asuntojen tietohallintaan saa varmaan yleisesti tehtailla kyvyttömyyksiä huijauksia ja osaamattomuutta koska ei täälläkään osata sanoa asiaan yhtään mitään.
Rikosten tehtailu on koko yhteiskunnassa, siksi tähänkään ei viitsitä puuttua.
Asukkaiden on vain tyydyttävä siihen että yhtiö ostaa miljoonalla eurolla palvelua joka ei koskaan edes AIO toimia.
Jos kunta haluaa korruptiona lahjoittaa rahaa tutuille firmoille niin siihen ei kai voi puuttua kukaan muu kuin kunnanvaltuusto ja sehän ei viitsi koska juuri se ostaa palvelut huijareilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492408Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on562188- 361777
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2081698Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681640- 191507
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861414Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81389Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191324Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var91301