Crossfit JKL -yrittäjä päätti vetää ns liiviin maksetut jäsenyydet ja liikuntasetelirahat. Ei ollut maksanut vuokria eikä Crossfitin affiliaatti-maksuja. Huhutaan, että työntekijöitten palkkoja jäänyt saamatta. Salihan oli aika tuuliajolla pitkän aikaa herran leikkiessä pankki-leikkejä ja salapolisiakin. Välissä myös pyssyleikkejä. Kätevä liike-idea myydä lifetime-jäsenyyksiä ja sitten laittaa homma pakettiin.
Varsinainen kysymykseni on; onko jollakulla kokemuksia molemmista jäljelläolevista saleista; 40100 ja Harjusta? Ovatko ne profiloituneet jollain tavalla? Salin sijaintihan vaikuttaa taas. Vinkkejä kiitos!
CF JKL lopettaa, mikä tilalle.
10
278
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaa vedettiin jonnekin latviaan eri tileille. Kuulemma verottajaakin kiinnostaa!
- Anonyymi
Onko se tämä rosvitti joku hevostalli?
- Anonyymi
en tiedä vaikka olisi mustalaisverta. Varastaminen ainakin onnistuu.
- Anonyymi
Voi kauheeta! Vaikuttaa varmasti myös aluevaaleihin.
- Anonyymi
Ahaa! Rötösherra on siis ehdokkaanakin! No huhhuh !
- Anonyymi
pikkurahalla voi myydä maineensa ja kunniansa. Itse olen treenannut 40100:lla ja siellä on hyvä meninki.
- Anonyymi
aika härski temppu ! En ole koskaan ennen kuullut moisesta !
- Anonyymi
onkohan kukaan tehnyt vielä rikosilmoitusta?
- Anonyymi
Eikös nää vanhat punttiukot vois perustaa kunnon salin, ilman hienouksia. Reikku, Roger, Närhi, Aro
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986